Znamy nominowanych 10-tej edycji konkursu e-Commerce Polska awards!

...

Poznaliśmy nominowanych, jubileuszowej 10. edycji konkursu e-Commerce Polska awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To najbardziej prestiżowe nagrody w branży e-commerce. W ciągu ostatniej dekady, spośród 1300 zgłoszeń przyznano 152 nagrody i kilkaset nominacji. Tegoroczna edycja przyniosła rekordową liczbę zgłoszeń i bardzo wyrównaną walkę o zwycięstwo. Przyznano aż 91 nominacji w 23 kategoriach. Kto dołączy do grona laureatów tego konkursu dowiemy się podczas Gali Dekady – 22 września. Wyniki głosowania przeszły audyt kancelarii Porębski i Wspólnicy. Partnerami konkursu są Allegro, Przelewy24 oraz Tpay.

Konkurs e-Commerce Polska awards od dekady jest barometrem rozwoju gospodarki elektronicznej w Polsce. Nie tylko docenia liderów i najlepsze projekty, ale przede wszystkim pokazuje kierunki zmian. Kategorie konkursowe, ich popularność w poszczególnych edycjach i przede wszystkim jakość zgłoszeń pozwala ocenić, które obszary z trendów stały się “must have”, które skupiają na sobie uwagę najlepszych.

Tegoroczna, 10-ta edycja e-Commerce Polska awards to:

  • 91 nominacji w 23 kategoriach
  • wyrównana walka do ostatnich głosów członków Jury
  • skok popularności obszaru cross-border oraz e-commerce B2B
  • postpandemiczny zryw w obszarze mobile – dynamicznie rosnąca liczba wdrożeń 
  • ogromna uwaga skupiona na działaniach CSR – nie tylko w gronie dużych podmiotów e-commerce, ale także małych sklepów internetowych.

Ostatnie lata to czas ogromnego rozwoju, wręcz rewolucji w obszarze e-commerce. Dziesięć edycji konkursu znakomicie pokazuje tempo rozwoju tego rynku  i jego kierunki. Każdego roku napływa coraz więcej zgłoszeń do konkursu – nie inaczej było w tym roku. Kilkaset zgłoszeń powoduje, że już samo znalezienie się w gronie nominowanych jest ogromnym wyróżnieniem i sukcesem – komentuje Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby.

Laureatów poznamy podczas Gali Dekady e-Commerce Polska awards, która odbędzie się 22 września 2022 w Sound Garden w Warszawie. Wyjątkowe, jubileuszowe wydarzenie zgromadzi liderów branży i laureatów wszystkich edycji konkursu. W trakcie gali poznamy także laureata w kategorii Best in – czyli podmiotu, który otrzymał największą średnią głosów w tegorocznej edycji konkursu.

Organizatorzy przygotowali szereg jubileuszowych niespodzianek, m.in. wyróżnienie dla Marki Dekady. 

Dziękujemy Partnerom Głównym konkursu i gali e-Commerce Polska awards 2022  –  Allegro, Przelewy24 oraz Tpay. Dziękujemy jurorom, którzy poświęcili swój czas na oddanie głosów, a wszystkim uczestnikom za zgłoszenia.

Nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards 2022 prezentujemy w kolejności alfabetycznej.

KATEGORIE DLA PODMIOTÓW E-COMMERCE

Best on mobile – podmioty średnie i duże:

  • CCC.eu – za 4-krotny wzrost aplikacji
  • Empik.com – za aplikację Empik jako serce strategii omnichannel
  • Hebe.pl – za strategię mobile
  • Super-Pharm.pl & FutureMind & Exorigo-upos – za aplikację Super-Pharm
  • UrbanCity.pl & Media4U – za zakupy mobilne w stylu streetware.

Design & Usability – podmioty małe:

  • Poranapola.pl – za fukncjonalny design i jasne informacje dla klienta
  • Sportano.pl & Strix – za postawienie w pełni fnkcjonalnego sklepu w 3 miesiące
  • Selfiestore.pl – za spójne i jasne pokazywanie produktów
  • Thenude.pl – za efektywny design w świecie nude

Design & Usability – podmioty średnie i duże:

  • Answear.com – za nowy design & usability
  • CCC.eu – za omnichannel, kompleksowe podejście do projektowania
  • Hebe.pl – za design nowoczesnego sklepu internetowego
  • Lancerto.com & Strix – Nową stronę Lancerto i jeszcze lepsze doświadczenia klienta premium

Best e-Commerce Retailer – podmioty średnie i duże:

  • Hebe – za spójną komunikację we wszystkich kanałach
  • Modivo – za efekt zamiłowania do mody i innowacyjnej technologii
  • Sephora – za innowacje dające doświadczenia nie tylko offline ale i online

Best in CSR – podmioty małe:

  • EKOparty.pl – za eko produkty i strategię
  • LAMITA-ORGANIC.com – za odpowiedzialną modę dla Mamy i córki
  • PoranaPola.pl – za odpowiedzialny rozwój i transparentność
  • YourKAYA.pl – za odpowiedzialną strategię bez tematów tabu

Best in CSR – podmioty średnie i duże:

  • Allegro.pl – za szeroko zakrojoną strategię CSR&SUSTAINABILITY
  • Bee.pl – za projekt Ule na dachu biura
  • CCC.eu – za akcję Dawaj swoim butom drugie życie
  • Oponeo.pl – za „Kręci Nas Recykling”

Best e-Commerce B2B – podmioty średnie i duże:

  • Allegro.pl – Allegro Biznes
  • Allegro.pl & PragmaGo – za wdrożenie płatności odroczonych dla biznesu
  • SIG.pl – za nowoczesną platformę e-commerce B2B

Best campaign (Pomysł promocyjny roku) – podmioty średnie i duże:

  • Answear.com – za projekt “Girl Power”
  • Modivo – za kampanię “Wyrażanie siebie zmienia świat”
  • TaniaKsiążka.pl – za WyCzytOn

Best in Omnichannel – podmioty średnie i duże:

  • Empik – za jeden ekosystem zapewniający klientowi spójne doświadczenie zakupowe
  • Hebe – za spójną komunikację we wszystkich kanałach
  • Modivo – za łączenie światów
  • Sephora – za konsekwentnie realizowaną strategię omnichannel

Best in cross-border – podmioty małe:

  • Astrography.com – za sukcesywną ekspancję w niszowym obszarze
  • LEBRAND.pl – za ekspansję mody butikowej

Best in cross-border – podmioty średnie i duże:

  • Answear.com – za efektywne działanie na 11 rynkach Europy
  • Bolf – za działania cross-border w Europie
  • Kinderkraft.pl & Strix – za customer oriented approach w globalnej sprzedaży
  • Modivo – za ekspansję w regionie CEE
  • Savicki.pl – Ekspansję na rynkach zagranicznych

Best adaptation to new digital reality B2C  – podmioty małe:

  • Jurga.com.pl – za dostosowanie małej firmy do realiów pandemicznych
  • Sundose.com – za elastyczność i szybkie reakcje

Best adaptation to new digital reality B2C – podmioty średnie i duże:

  • Lantre.pl – za emocjonującą podróż w czasie kryzysu
  • mBank.pl – za mobile onboarding
  • Ochnik.com & Merce – za za wdrożenie strategii ship-from-store
  • Savicki.pl – za dostosowanie indywidualnych rozwiązań do nowej rzeczywistości

Best adaptation to new digital reality B2B – podmioty średnie i duże:

  • Opak-System.pl & IdeoForce – za sprawdzoną strategię na niepewne czasy
  • TIM.pl & Fisher Polska & Custommerce – za rich content dla produktów marki fischer na TIM.pl 

Best innovator in e-commerce – podmioty średnie i duże:

  • Modivo – za innowacje w usłudze Reserve & Collect
  • Sanbello.pl & Media4U – za jeden koszyk dla dwóch sklepów
  • Savicki.pl – za Innowacje, które wpływają na rozwój

Best marketplace – podmioty średnie i duże:

  • Allegro.pl – innowacje w najbardziej znanej platformie w Polsce 
  • Empik.com – za dynamiczny rozwój i kolejne kroki milowe rozpędzonej platformy EmpikPlace

KATEGORIE DLA E-USŁUG

Best logistic tool:

  • InPost – za innowacje w InPost Mobile
  • TimoCom – za innowacje w systemie Smart Logistics 

Best tool for e-commerce:

  • Allegro Pay – za unikatowe rozwiązanie dla platformy Allegro
  • Blik – za jeden klik
  • Ergonode – za Ergonode PIM
  • inPost – za innowacje w aplikcja InPost Mobile
  • Sempai – za Sempai Merchant 360

Best cross-border tool/technology/service:

  • Advox – za wzmocnienie ekspansji zagranicznej z Magento 2
  • Linker Cloud – za innowacje w sieci fulfillment
  • Packeta – za rozwiązania cross-border
  • PayU – za płatności transgraniczne i platformę PayU Hub

Best e-commerce B2B tool/technology/service:

  • ING Bank Śląski – za ING Lease Now
  • ONe Company – za wdrożenie nowoczesnego panelu handlowca

Best automatization tool/technology/product for e-commerce:

  • Donateo – za możliwości szybkiej pomocy charytatywnej dla biznesu
  • InPost – za innowacje w InPost Mobile
  • SalesTube – za wykorzystanie technologii w celu optymalizacji pod najbardziej jakościowych użytkowników
  • TimoCom – za innowacje w systemie Smart Logistics

Best omnichannel tool/technology/service:

  • Exorigo-Upos – za rozwiązania integrujące kanały offline i online
  • Future Mind – za transformację cyfrową biznesów
  • Merce – za strategię ship-from-store dla retailu

KATEGORIE E-FINANSE

Best e-payment solution:

  • Allegro Pay – za Portfel Allegro Pay
  • mBank & mElements – za bramkę płatności paynow
  • Przelewy24 – za P24NOW ogólnodostępną metodę płatności „trzy w jednym”
  • Tpay – za wdrożenie płatności BLIK w Messengerze

Best buy now pay later solution:

  • Allegro Pay – za innowacje dla klientów Allegro
  • PayPo – za innowacje w rozwiązaniu
  • Przelewy24 – za P24NOW

Best cross-border e-payment solution:

  • Adyen – za innowacje w płatnościach transgranicznych
  • PayU – za płatności transgraniczne i platformę PayU Hub

Best e-banking implementation:

  • Bank Pocztowy – za rozwój digtalizacji
  • mBank – za proces zdalnego otwarcia konta w aplikacji mBanku
  • Santander Bank Polska – za czeki BLIK

Best online insurer:

  • TU Europa – za innowacje w app2U
  • PZU S.A. – za innowacje w MojePZU
  • TUiR Warta – za self service w likwidacji szkód
  • Volkswagen Financial Services – za innowacje w aplikacji InMobi

 

Więcej informacji na stronie: https://ecpawards.pl/nominowani/
Partnerzy Główni konkursu e-Commerce Polska awards 2022:  Allegro, Przelewy24, Tpay.

Zobacz także:

Webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”
Webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”

📢Zapraszamy na najbliższy webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”, który poprowadzi […]

Czytaj więcej
Konferencja SyliusCon
Konferencja SyliusCon

Już 27 października odbędzie się pierwsza konferencja poświęcona Syliusowi – rozwiązaniu e-commerce, które powstało w Łodzi, a […]

Czytaj więcej
Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołącza Accenture
Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołącza Accenture

„Jestem zaszczycony, że Accenture może dołączyć do grona członków e-Izby. Jako wiodąca agencja z zakresu transformacji cyfrowej, […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?