sierpień 29, 2022
Aktualności

Znamy nominowanych 10-tej edycji konkursu e-Commerce Polska awards!

Poznaliśmy nominowanych, jubileuszowej 10. edycji konkursu e-Commerce Polska awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To najbardziej prestiżowe nagrody w branży e-commerce. W ciągu ostatniej dekady, spośród 1300 zgłoszeń przyznano 152 nagrody i kilkaset nominacji. Tegoroczna edycja przyniosła rekordową liczbę zgłoszeń i bardzo wyrównaną walkę o zwycięstwo. Przyznano aż 91 nominacji w 23 kategoriach. Kto dołączy do grona laureatów tego konkursu dowiemy się podczas Gali Dekady - 22 września. Wyniki głosowania przeszły audyt kancelarii Porębski i Wspólnicy. Partnerami konkursu są Allegro, Przelewy24 oraz Tpay. Konkurs e-Commerce Polska awards od dekady jest barometrem rozwoju gospodarki elektronicznej w Polsce. Nie tylko docenia liderów i najlepsze projekty, ale przede wszystkim pokazuje kierunki zmian. Kategorie konkursowe, ich popularność w poszczególnych edycjach i przede wszystkim jakość zgłoszeń pozwala ocenić, które obszary z trendów stały się “must have”, które skupiają na sobie uwagę najlepszych. Tegoroczna, 10-ta edycja e-Commerce Polska awards to:
  • 91 nominacji w 23 kategoriach
  • wyrównana walka do ostatnich głosów członków Jury
  • skok popularności obszaru cross-border oraz e-commerce B2B
  • postpandemiczny zryw w obszarze mobile - dynamicznie rosnąca liczba wdrożeń 
  • ogromna uwaga skupiona na działaniach CSR - nie tylko w gronie dużych podmiotów e-commerce, ale także małych sklepów internetowych.
Ostatnie lata to czas ogromnego rozwoju, wręcz rewolucji w obszarze e-commerce. Dziesięć edycji konkursu znakomicie pokazuje tempo rozwoju tego rynku  i jego kierunki. Każdego roku napływa coraz więcej zgłoszeń do konkursu - nie inaczej było w tym roku. Kilkaset zgłoszeń powoduje, że już samo znalezienie się w gronie nominowanych jest ogromnym wyróżnieniem i sukcesem - komentuje Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby. Laureatów poznamy podczas Gali Dekady e-Commerce Polska awards, która odbędzie się 22 września 2022 w Sound Garden w Warszawie. Wyjątkowe, jubileuszowe wydarzenie zgromadzi liderów branży i laureatów wszystkich edycji konkursu. W trakcie gali poznamy także laureata w kategorii Best in - czyli podmiotu, który otrzymał największą średnią głosów w tegorocznej edycji konkursu. Organizatorzy przygotowali szereg jubileuszowych niespodzianek, m.in. wyróżnienie dla Marki Dekady.  Dziękujemy Partnerom Głównym konkursu i gali e-Commerce Polska awards 2022  -  Allegro, Przelewy24 oraz Tpay. Dziękujemy jurorom, którzy poświęcili swój czas na oddanie głosów, a wszystkim uczestnikom za zgłoszenia. Nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards 2022 prezentujemy w kolejności alfabetycznej. KATEGORIE DLA PODMIOTÓW E-COMMERCE Best on mobile - podmioty średnie i duże:
  • CCC.eu - za 4-krotny wzrost aplikacji
  • Empik.com - za aplikację Empik jako serce strategii omnichannel
  • Hebe.pl - za strategię mobile
  • Super-Pharm.pl & FutureMind & Exorigo-upos - za aplikację Super-Pharm
  • UrbanCity.pl & Media4U - za zakupy mobilne w stylu streetware.
Design & Usability - podmioty małe:
  • Poranapola.pl - za fukncjonalny design i jasne informacje dla klienta
  • Sportano.pl & Strix - za postawienie w pełni fnkcjonalnego sklepu w 3 miesiące
  • Selfiestore.pl - za spójne i jasne pokazywanie produktów
  • Thenude.pl - za efektywny design w świecie nude
Design & Usability - podmioty średnie i duże:
  • Answear.com - za nowy design & usability
  • CCC.eu - za omnichannel, kompleksowe podejście do projektowania
  • Hebe.pl - za design nowoczesnego sklepu internetowego
  • Lancerto.com & Strix - Nową stronę Lancerto i jeszcze lepsze doświadczenia klienta premium
Best e-Commerce Retailer - podmioty średnie i duże:
  • Hebe - za spójną komunikację we wszystkich kanałach
  • Modivo - za efekt zamiłowania do mody i innowacyjnej technologii
  • Sephora - za innowacje dające doświadczenia nie tylko offline ale i online
Best in CSR - podmioty małe:
  • EKOparty.pl - za eko produkty i strategię
  • LAMITA-ORGANIC.com - za odpowiedzialną modę dla Mamy i córki
  • PoranaPola.pl - za odpowiedzialny rozwój i transparentność
  • YourKAYA.pl - za odpowiedzialną strategię bez tematów tabu
Best in CSR - podmioty średnie i duże:
  • Allegro.pl - za szeroko zakrojoną strategię CSR&SUSTAINABILITY
  • Bee.pl - za projekt Ule na dachu biura
  • CCC.eu - za akcję Dawaj swoim butom drugie życie
  • Oponeo.pl - za "Kręci Nas Recykling"
Best e-Commerce B2B - podmioty średnie i duże:
  • Allegro.pl - Allegro Biznes
  • Allegro.pl & PragmaGo - za wdrożenie płatności odroczonych dla biznesu
  • SIG.pl - za nowoczesną platformę e-commerce B2B
Best campaign (Pomysł promocyjny roku) - podmioty średnie i duże:
  • Answear.com - za projekt “Girl Power”
  • Modivo - za kampanię “Wyrażanie siebie zmienia świat”
  • TaniaKsiążka.pl - za WyCzytOn
Best in Omnichannel - podmioty średnie i duże:
  • Empik - za jeden ekosystem zapewniający klientowi spójne doświadczenie zakupowe
  • Hebe - za spójną komunikację we wszystkich kanałach
  • Modivo - za łączenie światów
  • Sephora - za konsekwentnie realizowaną strategię omnichannel
Best in cross-border - podmioty małe:
  • Astrography.com - za sukcesywną ekspancję w niszowym obszarze
  • LEBRAND.pl - za ekspansję mody butikowej
Best in cross-border - podmioty średnie i duże:
  • Answear.com - za efektywne działanie na 11 rynkach Europy
  • Bolf - za działania cross-border w Europie
  • Kinderkraft.pl & Strix - za customer oriented approach w globalnej sprzedaży
  • Modivo - za ekspansję w regionie CEE
  • Savicki.pl - Ekspansję na rynkach zagranicznych
Best adaptation to new digital reality B2C  - podmioty małe:
  • Jurga.com.pl - za dostosowanie małej firmy do realiów pandemicznych
  • Sundose.com - za elastyczność i szybkie reakcje
Best adaptation to new digital reality B2C - podmioty średnie i duże:
  • Lantre.pl - za emocjonującą podróż w czasie kryzysu
  • mBank.pl - za mobile onboarding
  • Ochnik.com & Merce - za za wdrożenie strategii ship-from-store
  • Savicki.pl - za dostosowanie indywidualnych rozwiązań do nowej rzeczywistości
Best adaptation to new digital reality B2B - podmioty średnie i duże:
  • Opak-System.pl & IdeoForce - za sprawdzoną strategię na niepewne czasy
  • TIM.pl & Fisher Polska & Custommerce - za rich content dla produktów marki fischer na TIM.pl 
Best innovator in e-commerce - podmioty średnie i duże:
  • Modivo - za innowacje w usłudze Reserve & Collect
  • Sanbello.pl & Media4U - za jeden koszyk dla dwóch sklepów
  • Savicki.pl - za Innowacje, które wpływają na rozwój
Best marketplace - podmioty średnie i duże:
  • Allegro.pl - innowacje w najbardziej znanej platformie w Polsce 
  • Empik.com - za dynamiczny rozwój i kolejne kroki milowe rozpędzonej platformy EmpikPlace
KATEGORIE DLA E-USŁUG Best logistic tool:
  • InPost - za innowacje w InPost Mobile
  • TimoCom - za innowacje w systemie Smart Logistics 
Best tool for e-commerce:
  • Allegro Pay - za unikatowe rozwiązanie dla platformy Allegro
  • Blik - za jeden klik
  • Ergonode - za Ergonode PIM
  • inPost - za innowacje w aplikcja InPost Mobile
  • Sempai - za Sempai Merchant 360
Best cross-border tool/technology/service:
  • Advox - za wzmocnienie ekspansji zagranicznej z Magento 2
  • Linker Cloud - za innowacje w sieci fulfillment
  • Packeta - za rozwiązania cross-border
  • PayU - za płatności transgraniczne i platformę PayU Hub
Best e-commerce B2B tool/technology/service:
  • ING Bank Śląski - za ING Lease Now
  • ONe Company - za wdrożenie nowoczesnego panelu handlowca
Best automatization tool/technology/product for e-commerce:
  • Donateo - za możliwości szybkiej pomocy charytatywnej dla biznesu
  • InPost - za innowacje w InPost Mobile
  • SalesTube - za wykorzystanie technologii w celu optymalizacji pod najbardziej jakościowych użytkowników
  • TimoCom - za innowacje w systemie Smart Logistics
Best omnichannel tool/technology/service:
  • Exorigo-Upos - za rozwiązania integrujące kanały offline i online
  • Future Mind - za transformację cyfrową biznesów
  • Merce - za strategię ship-from-store dla retailu
KATEGORIE E-FINANSE Best e-payment solution:
  • Allegro Pay - za Portfel Allegro Pay
  • mBank & mElements - za bramkę płatności paynow
  • Przelewy24 - za P24NOW ogólnodostępną metodę płatności „trzy w jednym”
  • Tpay - za wdrożenie płatności BLIK w Messengerze
Best buy now pay later solution:
  • Allegro Pay - za innowacje dla klientów Allegro
  • PayPo - za innowacje w rozwiązaniu
  • Przelewy24 - za P24NOW
Best cross-border e-payment solution:
  • Adyen - za innowacje w płatnościach transgranicznych
  • PayU - za płatności transgraniczne i platformę PayU Hub
Best e-banking implementation:
  • Bank Pocztowy - za rozwój digtalizacji
  • mBank - za proces zdalnego otwarcia konta w aplikacji mBanku
  • Santander Bank Polska - za czeki BLIK
Best online insurer:
  • TU Europa - za innowacje w app2U
  • PZU S.A. - za innowacje w MojePZU
  • TUiR Warta - za self service w likwidacji szkód
  • Volkswagen Financial Services - za innowacje w aplikacji InMobi
  Więcej informacji na stronie: https://ecpawards.pl/nominowani/ Partnerzy Główni konkursu e-Commerce Polska awards 2022:  Allegro, Przelewy24, Tpay.