luty 14, 2024
Aktualności e-Izba blog

DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.

W I edycji konkursu e-Izby Digital Quality Mark jurorzy oceniali zgłoszone rozwiązania w kategorii Agencje Technologiczne, SaaS oraz AI. Przez ostatnie trzy tygodnie prezentujemy Państwu wywiady ze zwycięzcami poszczególnych kategorii - firmami, które trafiły na pierwszą w Polsce listę zweryfikowanych narzędzi. To odpowiedź e-Izby na potrzeby biznesu.

Dzisiaj rozmawiamy ze zwycięzcami Digital Quality Mark w kategorii SaaS.

e-Izba: Możecie pochwalić się znalezieniem się na liście Digital Quality Mark. Dlaczego branża e-commerce potrzebuje listy zdefiniowanych rozwiązań w zakresie SaaS, AI oraz Agencji?

Cezary Pierzan: Efektem zawrotnego rozwoju branży e-commerce w Polsce jest równie dynamiczny wzrost skierowanych do e-sklepów rozwiązań. Każdy zarządca sklepu internetowego, niezależnie od wielkości, mierzy się z tym samym dylematem: jak wybrać narzędzia, które będą dla biznesu optymalne i nie zawiodą? Samo wpisanie podobnego zapytania w wyszukiwarkę skutkuje otrzymaniem niekończącej się listy „najlepszych na rynku” propozycji. Do tego dodajmy znany wszystkim przedsiębiorcom niedobór czasu na wnikliwą analizę… i mamy idealny przepis na nie najlepszą decyzję. Certyfikat Digital Quality Mark pojawia się na rynku w idealnym momencie i wypełnia bardzo ważną lukę. Kilkuetapowa weryfikacja rozwiązań przez, co ważne, doświadczonych przedstawicieli branży oraz niezależny audyt pozwalają wyłonić te narzędzia dla e-commerce, które są naprawdę warte uwagi i realnie wpływające na wyniki i prowadzenie biznesu. Dzięki ogromnej pracy weryfikacyjnej wykonanej przez Komisję i audytorów Digital Quality Mark proces wyboru rozwiązań dla dowolnego sklepu e-commerce może stać się szybszy, prostszy i bardziej efektywny. I to jest dokładnie to, czego rynek bardzo potrzebuje w obecnym przesycie informacyjnym.

e-Izba: Pitchowanie będące najważniejszym elementem wyłaniania laureatów odbyło się w kameralnym gronie dającym możliwość nawiązania nowych relacji i umówienia się na spotkania z potencjalnymi klientami. Jak oceniacie taką możliwość? Obserwując networking widzieliśmy dużo takich właśnie sytuacji.

Cezary Pierzan: Każda możliwość rozmowy na żywo z przedstawicielami rynku jest na wagę złota, zwłaszcza w obecnych czasach, gdy to spotkania zdalne raczej dominują w naszych kalendarzach. Dyskusje podczas wydarzenia oceniam jako owocne – nie tylko pod względem możliwości nawiązania potencjalnych relacji biznesowych, ale także jako platformę wymiany doświadczeń branżowych. To bardzo cenne, bo pozwala nam, jako dostawcy usług dla tego sektora, jeszcze lepiej dopasować ofertę do potrzeb biznesu.

e-Izba: Znak DQM to zobowiązanie. Nie tylko po stronie Komisji aby wyłonić najlepsze rozwiązania, ale też po stronie tych firm aby nie zawieźć. Co Waszym zdecydowaniem zadecydowało o Waszym sukcesie?

Cezary Pierzan: Wnosimy na rynek nie tylko coś nowego, innowacyjnego, ale jednocześnie bardzo potrzebnego dla polskiego handlu. Dotychczas obsługa fiskalizacji i wydawanie paragonów fiskalnych było w Polsce jednym z niewielu obszarów, który cyfryzacja omijała szerokim łukiem. Nad zmianą tej sytuacji pracowaliśmy od 2017 roku, m.in. jako doradca strony ministerialnej przy tworzeniu odpowiednich założeń legislacyjnych. Gotowe rozwiązanie wypuściliśmy na rynek w połowie 2022 roku. Jesteśmy pierwszym i obecnie największym HUBem e-paragonów fiskalnych w Polsce. Umożliwiamy sprzedawcom wystawianie paragonów w wersji elektronicznej, które zastępują tradycyjną drukowaną wersję i dzięki temu całkowicie automatyzują proces fiskalizacji. Ta, wydawałaby się niewielka zmiana w obsłudze transakcji ma ogromny wpływ na wiele istotnych obszarów e-biznesu: od usprawnienia pracy magazynu i procesów wysyłki, przez znaczącą obniżkę kosztów, po ułatwienie procesów księgowych. Nasza innowacyjność oraz kompleksowość samej usługi zostały docenione przez Komisję Oceniającą – z czego jesteśmy dumni i za co szczerze dziękujemy. 

e-Izba: Możecie pochwalić się znalezieniem się na liście Digital Quality Mark. Dlaczego branża e-commerce potrzebuje listy zdefiniowanych rozwiązań w zakresie SaaS, AI oraz Agencji?

Rafał Müller: W dynamicznym środowisku biznesowym, w którym dostępnych jest mnóstwo różnorodnych opcji, lista laureatów DQM pełni rolę swoistego przewodnika dla właścicieli sklepów e-commerce, wspomagając ich w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących wyboru partnera biznesowego. Znalezienie się na tej prestiżowej liście oznacza, że dane rozwiązania przeszły rygorystyczną weryfikację, co zapewnia klientom pewność, że implementują technologie najwyższej jakości.

e-Izba: Pitchowanie będące najważniejszym elementem wyłaniania laureatów odbyło się w kameralnym gronie dającym możliwość nawiązania nowych relacji i umówienia się na spotkania z potencjalnymi klientami. Jak oceniacie taką możliwość? Obserwując networking widzieliśmy dużo takich właśnie sytuacji.

Rafał Müller: Pitchowanie, kluczowy element w procesie wyłaniania zwycięzców, stanowiło dla nas
nieocenioną szansę. Prezentacja przed Komisją Oceniającą umożliwiła nam bezpośredni kontakt z przedstawicielami świata e-commerce. Strefa networkingowa umożliwiła bezpośredni kontakt z jury zaraz po prezentacji – przełożyło się to na pierwsze rozmowy i indywidualne prezentacje dla potencjalnych klientów.

e-Izba: Znak DQM to zobowiązanie. Nie tylko po stronie Komisji aby wyłonić najlepsze rozwiązania, ale też po stronie tych firm aby nie zawieść. Co Waszym zdecydowaniem zadecydowało o Waszym sukcesie?

Rafał Müller: Sukces Voucherify może być przypisany popularności, jaką nasz produkt już zyskał za
granicą. Jako firma, nieustannie doskonalimy się, dostosowując się do potrzeb klientów i dostarczając wyjątkowe możliwości personalizacji ofert promocyjnych oraz programów lojalnościowych. Dzięki temu utrzymujemy elastyczność wobec ewoluujących oczekiwań rynku i zdobywamy uznanie jako godny zaufania partner. Tym samym, Voucherify udowodniło, że pomimo budowania rozwiązania w modelu SaaS, jesteśmy w stanie wspierać największe światowe i polskie przedsiębiorstwa.

e-Izba: Możecie pochwalić się znalezieniem się na liście Digital Quality Mark. Dlaczego branża e-commerce potrzebuje listy zdefiniowanych rozwiązań w zakresie SaaS, AI oraz Agencji?

Marcin Rutkowski: Branża eCommerce coraz bardziej staje się dynamiczna i konkurencyjna. Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań SaaS, sztucznej inteligencji oraz korzystanie z usług innych firm staje się kluczowym elementem strategii sukcesu w tej dziedzinie. Lista zdefiniowanych rozwiązań, takich jak Digital Quality Mark, jest niezwykle istotna, ponieważ: ułatwia wybór, podnosi jakość i buduje zaufanie. Wiele firm eCommerce, zwłaszcza te młodsze i mniejsze, może mieć trudność z wyborem odpowiednich rozwiązań technologicznych. Lista Digital Quality Mark daje im gotowy przegląd sprawdzonych i wysokiej jakości narzędzi oraz firm, które mogą zaoferować niezbędne wsparcie. To też impuls dla branży, ponieważ wprowadzenie standardów jakościowych poprzez listę zdefiniowanych rozwiązań pomaga podnieść jakość oferowanych usług i produktów w środowisku firm IT. Firmy starające się o Digital Quality Mark muszą spełnić określone kryteria, co skutkuje podniesieniem ogólnego poziomu świadczonych usług.

e-Izba: Pitchowanie będące najważniejszym elementem wyłaniania laureatów odbyło się w kameralnym gronie dającym możliwość nawiązania nowych relacji i umówienia się na spotkania z potencjalnymi klientami. Jak oceniacie taką możliwość? Obserwując networking widzieliśmy dużo takich właśnie sytuacji.

Marcin Rutkowski: Ocena możliwości pitchowania w kameralnym gronie jako kluczowego elementu wyłaniania laureatów jest bardzo pozytywna. Pozwala to na bardziej osobisty kontakt pomiędzy uczestnikami, sprzyjające budowaniu relacji oraz nawiązywaniu potencjalnych partnerstw biznesowych. Taka formuła pozwala także na głębsze zrozumienie oferowanych rozwiązań przez uczestników. W mniejszym gronie, zarówno prelegenci, jak i słuchacze mają więcej czasu na wymianę myśli, zadawanie pytań i dyskusję na temat prezentowanych pomysłów. To z kolei sprzyja bardziej konstruktywnym i głębszym feedbackowi, co może pomóc uczestnikom w doskonaleniu ich produktów lub usług.

e-Izba: Znak DQM to zobowiązanie. Nie tylko po stronie Komisji aby wyłonić najlepsze rozwiązania, ale też po stronie tych firm aby nie zawieźć. Co Waszym zdecydowaniem zadecydowało o Waszym sukcesie?

Marcin Rutkowski: Nasz sukces jako firma wynika z naszego zdecydowanego zobowiązania do ciągłego doskonalenia i dostarczania najwyższej jakości rozwiązań dla klientów. Jako organizacja zawsze stawiamy klienta na pierwszym miejscu. Rozwiązania są projektowane z myślą o potrzebach i oczekiwaniach, co przyczynia się do budowania długoterminowych relacji. Nieustannie także dążymy do doskonalenia produktów, procesów i umiejętności. Inwestujemy w rozwój naszych pracowników oraz w badania i rozwój produktu, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i technologiami.