Nowa odsłona flagowego badania SARE! XX edycja badania poczty bierze pod lupę strategie omnichannel w komunikacji marketingowej programów lojalnościowych
SARE jest jednym z brandów Grupy Kapitałowej Digitree Group, który dostarczania innowacyjnych rozwiązań w zakresie komunikacji marketingowej. Całkiem niedawno opublikowana została najnowsza – XX edycja – ich flagowego projektu badawczego, który w odpowiedzi na dynamiczne zmiany na cyfrowych rynkach oraz rozwijające się potrzeby konsumentów, przeszedł niemałą (r)ewolucję.
W obecnej edycji badania, dotychczas skoncentrowanego na analizie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce, SARE koncentruje się na obszarze komunikacji w programach lojalnościowych.
Zatem zmiana jest wynikiem obserwacji rynku oraz dialogu z partnerami, klientami i przyjaciółmi. W czasach nieustannej cyfryzacji i personalizacji, zrozumienie sposobów kształtowania relacji z konsumentami za pośrednictwem programów lojalnościowych może stanowić klucz do ich serc i umysłów.
Jaki jest cel badania i jakich informacji nam dostarczy?
Badanie pod tytułem „Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych" zostało zaprojektowane z zamiarem zrozumienia preferencji konsumentów w zakresie sposobów komunikacji oraz identyfikacji czynników, które mają wpływ na ich wybory zakupowe. Celem analizy jest zbadanie różnorodnych aspektów, w tym preferowanych kanałów komunikacji, optymalnej częstotliwości otrzymywania wiadomości, a także roli, jaką programy lojalnościowe odgrywają w budowaniu lojalności klienta oraz tego, w jaki sposób wpływają na jego decyzje zakupowe.
Badanie to ujawnia poziom zainteresowania konsumentów ekskluzywnymi programami lojalnościowymi oraz ich preferencje dotyczące komunikacji dostosowanej do indywidualnych potrzeb. Takie spostrzeżenia umożliwią firmom opracowywanie ofert, które są bardziej segmentowane i spersonalizowane, lepiej spełniając oczekiwania ich najcenniejszych klientów.
Dodatkowo wyniki badania "Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych" dostarcza kluczowych wskazówek dla marek i przedsiębiorstw dotyczących efektywnego tworzenia i wdrażania programów lojalnościowych. Dzięki analizie preferencji i oczekiwań konsumentów, możliwe staje się sformułowanie skuteczniejszych strategii marketingowych, które nie tylko zwiększają lojalność klientów i sprzedaż, ale również przyczyniają się do budowania mocnej i pozytywnie postrzeganej marki w świadomości odbiorców.
Dołącz do badania!
SARE otwiera swoje badanie dla wszystkich przedstawicieli branży marketingowej oraz osób korzystających na co dzień z programów lojalnościowych. Dane zgromadzone w ramach badania posłużą jako cenne źródło informacji, wspierając tworzenie strategii komunikacyjnych, które odpowiadają na potrzeby współczesnych klientów. Dołącz do badania i pomóż odkryć, jak budować relacje, które są wartościowe zarówno dla marek, jak i ich klientów.
Uwaga: Badanie potrwa do 30 kwietnia 2024 roku.
Zapoznaj się z wynikami XIX badania poczty
W poprzednim roku SARE swoim badaniem skupiało się bardziej na poznaniu doświadczeń swoich klientów z zakresu korzystania z poczty elektronicznej oraz marketing automation. Poznaj trendy mailowe minionego roku:
Link do badania: https://digi.eco/sare-badanie
Ponadto w raporcie oprócz konkretnych danych znajdziesz również komentarze i rady doświadczonych ekspertów z branży.
Autorem treści jest Magdalena Niedobecka - Marketing Manager w SARE
21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)
29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
11.12.2024
Jak wydawcy technologiczni rewolucjonizują lej sprzedażowy marek?
10.12.2024
Magazyn e-Izby 2024
04.12.2024
e-Commerce w Polsce wydaje miliardy na dostosowanie do unijnych zmian prawnych