kwiecień 04, 2024
e-Izba blog

Co idzie za zmianą koncepcji?

Nowa odsłona flagowego badania SARE! XX edycja badania poczty bierze pod lupę strategie omnichannel w komunikacji marketingowej programów lojalnościowych

SARE jest jednym z brandów Grupy Kapitałowej Digitree Group, który dostarczania innowacyjnych rozwiązań w zakresie komunikacji marketingowej. Całkiem niedawno opublikowana została najnowsza – XX edycja – ich flagowego projektu badawczego, który w odpowiedzi na dynamiczne zmiany na cyfrowych rynkach oraz rozwijające się potrzeby konsumentów, przeszedł niemałą (r)ewolucję. 

W obecnej edycji badania, dotychczas skoncentrowanego na analizie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce, SARE koncentruje się na  obszarze komunikacji w programach lojalnościowych.

Zatem zmiana jest wynikiem obserwacji rynku oraz dialogu z partnerami, klientami i przyjaciółmi. W czasach nieustannej cyfryzacji i personalizacji, zrozumienie sposobów kształtowania relacji z konsumentami za pośrednictwem programów lojalnościowych może stanowić klucz do ich serc i umysłów.

Jaki jest cel badania i jakich informacji nam dostarczy?

Badanie pod tytułem „Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych" zostało zaprojektowane z zamiarem zrozumienia preferencji konsumentów w zakresie sposobów komunikacji oraz identyfikacji czynników, które mają wpływ na ich wybory zakupowe. Celem analizy jest zbadanie różnorodnych aspektów, w tym preferowanych kanałów komunikacji, optymalnej częstotliwości otrzymywania wiadomości, a także roli, jaką programy lojalnościowe odgrywają w budowaniu lojalności klienta oraz tego, w jaki sposób wpływają na jego decyzje zakupowe.

Badanie to ujawnia poziom zainteresowania konsumentów ekskluzywnymi programami lojalnościowymi oraz ich preferencje dotyczące komunikacji dostosowanej do indywidualnych potrzeb. Takie spostrzeżenia umożliwią firmom opracowywanie ofert, które są bardziej segmentowane i spersonalizowane, lepiej spełniając oczekiwania ich najcenniejszych klientów.

Dodatkowo wyniki badania "Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych" dostarcza kluczowych wskazówek dla marek i przedsiębiorstw dotyczących efektywnego tworzenia i wdrażania programów lojalnościowych. Dzięki analizie preferencji i oczekiwań konsumentów, możliwe staje się sformułowanie skuteczniejszych strategii marketingowych, które nie tylko zwiększają lojalność klientów i sprzedaż, ale również przyczyniają się do budowania mocnej i pozytywnie postrzeganej marki w świadomości odbiorców.

Dołącz do badania!

SARE otwiera swoje badanie dla wszystkich przedstawicieli branży marketingowej oraz osób korzystających na co dzień z programów lojalnościowych. Dane zgromadzone w ramach badania posłużą jako cenne źródło informacji, wspierając tworzenie strategii komunikacyjnych, które odpowiadają na potrzeby współczesnych klientów. Dołącz do badania i pomóż odkryć, jak budować relacje, które są wartościowe zarówno dla marek, jak i ich klientów. 

Uwaga: Badanie potrwa do 30 kwietnia 2024 roku.

https://digi.eco/sare-badanie

Zapoznaj się z wynikami XIX badania poczty

W poprzednim roku SARE swoim badaniem skupiało się bardziej na poznaniu doświadczeń swoich klientów z zakresu korzystania z poczty elektronicznej oraz marketing automation. Poznaj trendy mailowe minionego roku: 

Link do badania: https://digi.eco/sare-badanie

Ponadto w raporcie oprócz konkretnych danych znajdziesz również komentarze i rady doświadczonych ekspertów z branży.

Autorem treści jest Magdalena Niedobecka - Marketing Manager w SARE