25. maja w Mokoto Events w Warszawie odbyła się uroczysta Gala wręczenia nagród laureatom V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023. Galę poprowadził Paweł Oksanowicz - Szef grupy merytorycznej Odpowiedzialny e-commerce.
Uroczystego otwarcia Gali dokonała Prezes e-Izby Patrycja Sass-Staniszewska, która powitała wszystkich nominowanych, członków Kapituły oraz przybyłych gości! Podziękowała również za wkład pracy Kapituły w rozstrzygnięcie konkursu, a także Członkom Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, którzy spotkali się 23. maja na ostatnim spotkaniu przed wyborami Rady na nową kadencję, które odbędą się podczas Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków 19. czerwca 2023.
V edycja konkursu była wyjątkowa pod wieloma względami. Po raz pierwszy konkurs wyszedł poza Polskę, obejmując swoim zasięgiem również Europę. Zakres kategorii został poszerzony o cztery nowe. A liczba zgłoszeń do konkursu pobiła dotychczasowe rekordy - o czym opowiedziała Anastasiya Buryanova - koordynatorka projektu.
Przebieg konkursu zrelacjonował Robert Sowiński z Kancelarii Sowiński i Partnerzy, która była Audytorem wydarzenia.
W imieniu Partnerów - Kinguin oraz Allegro kilka słów do zebranych skierował Krzysztof Andrzejczak z Allegro.
Kategoria Performance & Affiliate Marketing
Kategoria Best effects in crisi - Sempai
The most effective sales campaign - EMPIK
The most effective affiliate program - Decathlon
Kategoria the most effective short-term performance campaign - Sales & More i Eurosport
Creative Performance
The most effective mobile campaign - Orange, SalesTube oraz Value Media
Kategoria the most creative omnichannel campaign - InPost
The most creative digital campaign - Wyjątkowy Prezent, Salestube oraz Labcon
Content Performance
The most effective 3-rd party content.Content Performance - Tradedoubler
The most effective SEO campaign - Cube Group
The best content directed to consumer - ContentHouse, Deva Group oraz TAURON
Strategy Performance
The most effective retail media campaign - Sales Tube oraz Value Media
The best campaign for international expansion - Sinsay oraz Tradedoubler
The most effective low-budget campaign - Grupa iCEA
B2B Campaign of the Year - TIM
B2C Campaign of the Year - Cube Group
Performance Agency of the Year - SalesTube
Performance Brand of the year - Decathlon Polska
Grand Prix - Performance Marketing Diamonds EU 2023 - Cube Group
Champion e-Commerce - Łukasz Szymula Country Manager Poland&CEE, Tradedoubler
Wieczór zakończył networking. Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym oraz dziękujemy, że byliście z nami!
Relacja video z Gali: https://youtu.be/WWA7N7p7Tdw
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
22.09.2023
Gala wręczenia nagród w XI edycji konkursu e-Commerce Polska awards – fotorelacja
22.09.2023
FINAŁ E-COMMERCE POLSKA AWARDS 2023
14.09.2023
RETAIL CHALLENGE POLAND 2024