maj 26, 2023
Aktualności

Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja

25. maja w Mokoto Events w Warszawie odbyła się uroczysta Gala wręczenia nagród laureatom V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023. Galę poprowadził Paweł Oksanowicz - Szef grupy merytorycznej Odpowiedzialny e-commerce. 

Uroczystego otwarcia Gali dokonała Prezes e-Izby Patrycja Sass-Staniszewska, która powitała wszystkich nominowanych, członków Kapituły oraz przybyłych gości! Podziękowała również za wkład pracy Kapituły w rozstrzygnięcie konkursu, a także Członkom Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, którzy spotkali się 23. maja na ostatnim spotkaniu przed wyborami Rady na nową kadencję, które odbędą się podczas Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków 19. czerwca 2023.

V edycja konkursu była wyjątkowa pod wieloma względami. Po raz pierwszy konkurs wyszedł poza Polskę, obejmując swoim zasięgiem również Europę. Zakres kategorii został poszerzony o cztery nowe. A liczba zgłoszeń do konkursu pobiła dotychczasowe rekordy - o czym opowiedziała Anastasiya Buryanova - koordynatorka projektu.

Przebieg konkursu zrelacjonował Robert Sowiński z Kancelarii Sowiński i Partnerzy, która była Audytorem wydarzenia.

W imieniu Partnerów - Kinguin oraz Allegro kilka słów do zebranych skierował Krzysztof Andrzejczak z Allegro.

Kategoria Performance & Affiliate Marketing

Kategoria Best effects in crisi - Sempai

The most effective sales campaign - EMPIK

The most effective affiliate program - Decathlon

Kategoria the most effective short-term performance campaign - Sales & More i Eurosport

Creative Performance

The most effective mobile campaign - Orange, SalesTube oraz Value Media

Kategoria the most creative omnichannel campaign - InPost

The most creative digital campaign - Wyjątkowy Prezent, Salestube oraz Labcon

Content Performance 

The most effective 3-rd party content.Content Performance - Tradedoubler

The most effective SEO campaign - Cube Group

The best content directed to consumer - ContentHouse, Deva Group oraz TAURON

Strategy Performance 

The most effective retail media campaign - Sales Tube oraz Value Media

The best campaign for international expansion - Sinsay oraz Tradedoubler

The most effective low-budget campaign - Grupa iCEA

B2B Campaign of the Year - TIM

B2C Campaign of the Year - Cube Group

Performance Agency of the Year - SalesTube

Performance Brand of the year - Decathlon Polska

Grand Prix - Performance Marketing Diamonds EU 2023 - Cube Group

Champion e-Commerce - Łukasz Szymula Country Manager Poland&CEE, Tradedoubler

Wieczór zakończył networking. Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym oraz dziękujemy, że byliście z nami!

Relacja video z Gali: https://youtu.be/WWA7N7p7Tdw

pl