styczeń 26, 2024
Aktualności e-Izba blog

DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.

Za nami finał I edycji konkursu e-Izby Digital Quality Mark. Jury, składające się z ekspertów branży, przedsiębiorców z wieloletnim doświadczeniem wybrało najlepsze podmioty z kategorii AI, Agency oraz Saas, które trafiły na pierwszą w Polsce listę zweryfikowanych rozwiązań. Lista to odpowiedź e-Izby na potrzeby biznesu.

Dzisiaj rozmawiamy ze zwycięską trójką w kategorii Agency. Poznajcie laureatów Digital Quality Mark w tej kategorii!

Borys Skraba, CEO Strix - zdobywca I miejsca w kategorii Agency

e-Izba: Możecie pochwalić się znalezieniem się na liście Digital Quality Mark. Dlaczego branża e-commerce potrzebuje listy zdefiniowanych rozwiązań w zakresie SaaS, AI oraz Agencji?
Borys Skraba:
Zdobycie pierwszego miejsca w konkursie Digital Quality Mark w kategorii Agencji to dla nas ogromne wyróżnienie. DQM to znak jakości, który ułatwia klientom nawigowanie w dynamicznie rozwijającym się środowisku online. Równocześnie taka lista “rekomendowanych” marek pomaga firmom efektywnie wybierać partnerów biznesowych, co z kolei przyspiesza rozwój i poprawia jakość usług w całej branży.

e-Izba: Pitchowanie będące najważniejszym elementem wyłaniania laureatów odbyło się w kameralnym gronie dającym możliwość nawiązania nowych relacji i umówienia się na spotkania z potencjalnymi klientami. Jak oceniacie taką możliwość? Obserwując networking widzieliśmy dużo takich właśnie sytuacji.


Borys Sraba: Sama formuła konkursu i pitchowanie to format, który bardzo dobrze się sprawdził. Po
pierwsze - dzięki dwóm etapom mamy pewność, że nagrodzone firmy nie są przypadkowe. Po drugie, taka kameralna przestrzeń umożliwia bardziej osobiste podejście, co jest kluczowe w relacjach biznesowych. Firmy mogą lepiej zrozumieć potrzeby swoich potencjalnych klientów, a ci z kolei zyskują okazję do bezpośredniego zadawania pytań i wyrażania swoich oczekiwań.

e-Izba: Znak DQM to zobowiązanie. Nie tylko po stronie Komisji aby wyłonić najlepsze rozwiązania, ale też po stronie tych firm aby nie zawieść. Co Waszym zdecydowaniem zadecydowało o Waszym sukcesie?


Borys Skraba: Oczywiście - Digital Quality Mark to dla nas nie tylko wyróżnienie, ale również obowiązanie. Nasz sukces jest efektem kilkunastu lat pracy, podejścia skoncentrowanego na klientach i konsekwentnego dostarczania wysokiej jakości usług. Stawiamy na to, by być nie tylko dostawcą, ale również partnerem, który aktywnie uczestniczy w sukcesie klientów - starannie rozpoznając ich indywidualne potrzeby i specyficzne wyzwania, oraz dobierając wyłącznie najlepsze technologie, które na nie odpowiadają. Dodatkowo, jako firma posiadająca swoje oddziały w kilku krajach Europy doskonale znamy nie tylko rodzimy rynek e-commerce, ale także ten międzynarodowy. Pozwala nam to mieć
szerszą perspektywę, rekomendować klientom innowacyjne rozwiązania i przecierać szlaki w branży.

Sebastian Suma - Co-founder & CEO at Sempai - zdobywca II miejsca w kategorii Agency

e-Izba: Możecie pochwalić się znalezieniem się na liście Digital Quality Mark. Dlaczego branża e-commerce potrzebuje listy zdefiniowanych rozwiązań w zakresie SaaS, AI oraz Agencji?

Sebastian Suma: Zaufanie w biznesie to klucz do sukcesu. Mocno wierzę, że sukces osiąga się w partnerskiej relacji, gdzie obie strony mogę uczyć się od siebie, działając w mocnej symbiozie kompetencji z zakresu e-commerce i digital marketingu. Nie oszukujmy się, doświadczony partner z ustabilizowaną pozycją na rynku, jest gwarantem nie tylko stabilności funkcjonowania e-commerce, ale także dużym wsparciem wzrostu i rozwoju dla tych biznesów. Tam, gdzie 100% sprzedaży realizowane jest w sklepie internetowym, dobra platforma sklepowa gwarantuje nieprzerwaną sprzedaż, możliwość szybkiego wdrażania nowych modułów, rozwiązań technologicznych czy integracji, a co za tym idzie np. możliwość optymalizacji procesów czy uzyskiwanie przewagi w biznesie. W przypadku usług reklamowych, wszyscy zdajemy sobie sprawę jak ważne jest dostarczanie kalorycznego ruchu do sklepów online, który potem konwertuje na transakcje. Odpowiedzialność za wsparcie sprzedaży, a tym samym za biznes klienta po stronie agencji reklamowych jest olbrzymia, dlatego warto współpracować ze sprawdzonymi partnerami. 

e-Izba: Pitchowanie będące najważniejszym elementem wyłaniania laureatów odbyło się w kameralnym gronie dającym możliwość nawiązania nowych relacji i umówienia się na spotkania z potencjalnymi klientami. Jak oceniacie taką możliwość? Obserwując networking widzieliśmy dużo takich właśnie sytuacji.

Sebastian Suma: To właśnie formuła konkursu, czyli możliwość zaprezentowania swojej firmy przed jury składającym się z przedstawicieli kilkunastu największych e-commerce w Polsce, skłoniły nas do udziału w Digital Quality Mark. Networking traktujemy nie tylko jako środek do pozyskania wartościowych klientów czy partnerów biznesowych, ale także jako przestrzeń do wymiany doświadczeń z firmami z wielu branż. Networking branżowy jest olbrzymią siłą rozwojową świadomych firm. 

e-Izba: Znak DQM to zobowiązanie. Nie tylko po stronie Komisji aby wyłonić najlepsze rozwiązania, ale też po stronie tych firm aby nie zawieść. Co Waszym zdecydowaniem zadecydowało o Waszym sukcesie?

Mogę się tylko domyślać, czym zdołaliśmy przekonać do siebie jury konkursu :) Mam nadzieję, że jury doceniło nasze doświadczenie w branży, kompleksową ofertę usług reklamowych oraz strategiczne podejście do działań prowadzonych dla naszych klientów. Możemy się pochwalić 18-letnim stażem na rynku, bogatym portfolio klientów, w którym zawierają się niekwestionowani liderzy swoich branż, własną technologią zwiększająca efektywność kampanii produktowych czy case studies z ponadprzeciętnymi wynikami, za które zdobywamy nagrody międzynarodowe i ogólnopolskie. To wszystko napawa nas dumą, jednak na koniec dnia liczy się… klient. Dzięki temu, że cały czas doskonalimy nasze strategiczne kompetencje w zespołach i poświęcamy dużo czasu na zrozumienie biznesów naszych klientów, nie sprzedajemy pojedynczych usług, ale kompleksowy plan obecności w digitalu, który bezpośrednio przekłada się na realizację celów biznesowych e-commerce’ów.

Radosław Opałko -  Head of Sales and Marketing - zdobywca III miejsca w kategorii Agency

e-Izba: Możecie pochwalić się znalezieniem się na liście Digital Quality Mark. Dlaczego branża e-commerce potrzebuje listy zdefiniowanych rozwiązań w zakresie SaaS, AI oraz Agencji?

Radosław Opałko: Uważam, że konkurs Digital Quality Mark był bardzo potrzebny. Konkurencja na rynku e-commerce jest bardzo duża i, mimo że miejscami jest to hermetyczny rynek i wszyscy się znają, to jednak rokrocznie przybywa wiele podmiotów oferujących podobne, bądź teoretycznie takie same usługi. Klientom bardzo ciężko jest się zdecydować która agencja oferuje prawdziwą wartość, a która tylko iluzoryczną, ubraną w dobry przekaz marketingowy, ale bez poparcia w praktyce. Dzięki DQM Klienci będą pewni, z kim mogą budować swoją przyszłość.

e-Izba: Pitchowanie będące najważniejszym elementem wyłaniania laureatów odbyło się w kameralnym gronie dającym możliwość nawiązania nowych relacji i umówienia się na spotkania z potencjalnymi klientami. Jak oceniacie taką możliwość? Obserwując networking widzieliśmy dużo takich właśnie sytuacji.

Radosław Opałko: Niekonwencjonalna jak na Polskę forma wyłaniania laureatów zaskarbiła sobie nasze wielkie uznanie. To niesamowita okazja, żeby zaprezentować usługi naszej firmy osobom i podmiotom, do których dotarcie w normalnym trybie zajęłoby miesiące, a nawet i lata. Byliśmy pod ogromnym wrażeniem, że grono tak znakomitych ekspertów udało się zebrać w jednym czasie, w jednym miejscu. Spotkania w przerwach przy kawie były wisienką na torcie, gdyż każdy z jurorów był na wyciągnięcie ręki i była możliwość omówienia nie tylko samej prezentacji, ale również dyskusji na temat trendów i biznesu.

e-Izba: Znak DQM to zobowiązanie. Nie tylko po stronie Komisji aby wyłonić najlepsze rozwiązania, ale też po stronie tych firm aby nie zawieść. Co Waszym zdecydowaniem zadecydowało o Waszym sukcesie?

Radosław Opałko: Moim zdaniem zdecydowały trzy aspekty. Pierwszy to kompleksowość usług i możliwość dostarczenia Klientowi pełnej palety rozwiązań. Drugi to doświadczenie – istniejemy na rynku ponad 25 lat i był to okres wzlotów i upadków w gospodarce, dzięki czemu doświadczenie na rynku odgrywa istotną rolę w obsłudze Klientów, w każdych okolicznościach biznesowych. Trzeci to oczywiście nasi Klienci, których wspieramy w ciągłym rozwoju biznesu. Nic tak nie pokazuje siły agencji, jak wieloletnie relacje ze swoimi partnerami biznesowymi, a w naszym przypadku ta najdłuższa trwa niemal ćwierć wieku!

pl