Podnoszenie jakości oraz stały rozwój polskiej branży e-commerce - to podstawowe cele autorskich konkursów organizowanych przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Doceniane i wysoko ocenianie przez branżę, rokrocznie przyciągają coraz większą liczbę zgłoszeń. Rekord widać również w liczbie prezentacji, nadesłanych do konkursu Dyrektor e-commerce Roku 2023. W dniu dzisiejszym Kapituła pochyliła się nad kilkudziesięcioma zgłoszeniami, które w toku głosowania wyłoniły zwycięzcę!
Konkurs Dyrektor e-commerce Roku skierowany jest do dyrektorów oraz zespołów, spośród których wyłaniamy najlepszych! Właśnie w tym celu w Restauracji Pańska 85 odbyło się dzisiaj spotkanie Kapituły konkursu, w której zasiedli:
Laureaci wyłonieni w dwóch etapach
Czym jeszcze konkurs Dyrektor e-commerce Roku wyróżnia się na rynku? Przede wszystkim dużą skrupulatnością w analizie nadesłanych zgłoszeń. Audytor konkursu, którym w tym roku jest kancelaria Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy czuwa nad zgodnością z regulaminem na każdym etapie wyłonienia zwycięzców. Pierwszym z nich jest preselekcja formalna, w której sprawdzana jest zgodność wszystkich nadesłanych zgłoszeń z regulaminem.
W następnym etapie, zgłoszenia które zakwalifikowały się do konkursu zostały poddane głosowaniu online, w którym członkowie Kapituły przeanalizowali zgłoszenia oraz przyznali swoje głosy. W dniu dzisiejszym w II etapie głosowania, Kapituła wybrała spośród liderów Najlepszego Dyrektora e-commerce Roku 2023, a także wyłoniła laureata nagrody Grand Prix 2023.
Liczy się jakość!
Celem e-Izby jest podnoszenie jakości polskiego e-commerce, w czym duże znaczenie mają dopracowane w każdym detalu konkursy. Dyrektor e-commerce Roku zdobył uznanie w branży oraz stał się ikoną wydarzeń o najwyższej branżowej renomie. Rokrocznie liczba zgłoszeń rośnie, a lista firm, które dokonały zgłoszenia poszerza się o nowe brandy. Jak podkreśla Paulina Wojczyńska - koordynator projektu oraz Dyrektor ds. projektów w e-Izbie:
W tym roku, już po raz czwarty przyznajemy tytuł Dyrektora e-commerce Roku. Na przestrzeni ostatnich lat przedsięwzięcie e-Izby podbiło już serca branży, co najlepiej obrazuje rosnąca liczba zgłoszeń. Co więcej, osoby i firmy zgłaszają do konkursu bardzo dobrze przygotowane prezentacje, których celem jest jak najlepsze zaprezentowanie kandydatów do tytułów. Obserwacja ewolucji konkursu na podstawie jego popularności oraz jego umiejscawiania w branży to doskonały przykład rozwoju e-commerce w Polsce. Konkurencyjność na rynku rodzi potrzebę wyróżnienia się - co zapewnia m.in. zdobycie nagrody w konkursie Dyrektor e-commerce Roku.
Laureatów konkursu poznamy podczas uroczystej Gali, która odbędzie się 20. czerwca. Pełna lista nominowanych zostanie ogłoszona 1. czerwca. Partnerami Głównymi konkursu są: Allegro i Przelewy24, Partnerem Wspierającym jest Merce.
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii