Dyrektor e-Commerce Roku to konkurs Izby Gospodarki Elektronicznej. Do edycji 2023 weszła rekordowa liczba menadżerów i zespołów firm e-handlu. Kapituła konkursu wskazała 48 nominacji – wyjątkowych osobowości i zespołów. Zwycięzców plebiscytu poznamy podczas gali w hotelu Santa Natura Resort & Spa k/Warszawy, 20 czerwca. W ten sposób letnie przesilenie stanie się też świętem całego krajowego e-commerce.
Jest to najliczniejsza i najpełniejsza obsada konkursu, który od 4 lat wyróżnia liderów e-commerce za ich strategiczny wkład w rozwój firm, branży. Ich praca, zaangażowanie przekładają się również na kreowanie i promowanie standardów jakości zarzadzania w e-biznesie. W 12-stu kategoriach indywidualnych i 3-ech zespołowych konkursu przejawia się też złożoność i odpowiedzialność ich pracy.
Tam, gdzie rośnie e-commerce
Po raz pierwszy w rywalizacji o statuetki i nagrody znalazła się bardzo silna reprezentacja średnich firm e-commerce z całej Polski, a nie tylko z największych miast. Z tego powodu w konkursie znalazło się wiele nowych twarzy – to prawie 20-stka uczestników, którzy po raz pierwszy postanowili zaprezentować szerokiemu rynkowi swoje dokonania i zespołów, jakimi kierują.
„Nowe nazwiska w konkursie, które stoją za sukcesami kolejnych marek oznaczają, że branża rozwija się w sposób dynamiczny – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby. – Świeże siły i pomysły jakie reprezentują te osoby pozwalają przypuszczać, że kolejna generacja menadżerów e-commerce dochodzi do głosu. To ważny sygnał dla przyszłości e-commerce w kraju” – dodaje.
Godny zauważenia jest też gwałtowny wzrost popularności kategorii „Cross-border e-commerce” oraz „Dom i ogród” w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023. Wskazuje to na rynkowe trendy i umacnia pozycję całej branży w strukturze krajowego handlu. Co ciekawe, większość dyrektorów e-commerce jest stała w uczuciach. Świadczy o tym wielka konkurencja w kategorii konkursowej „Long term cooperation” – dla osób pracujących w firmie na stanowisku dyrektorskim ponad 5-ciu lat.
Oscar goes to…
Jurorzy konkursu to eksperci i ekspertki z branży: prezesi i członkowie zarządów, którzy od lat rozwijają biznesy e-commerce. W dwuetapowym, tajnym głosowaniu (online i stacjonarne – wybór laureata Grand Prix) oceniali nie tylko efektywność biznesową, ale też osobowość lidera. Ścieżka kariery nastawiona na rozwój i postępy własne na równi z osiągami zespołu były równie istotne w ocenie, która pozostaje niejawna do 20 czerwca, także dla samej kapituły konkursu. Wtedy e-Izba poda do wiadomości publicznej wyczekiwane wyniki.
„Zaplanowaliśmy to jako wyjątkowy wieczór, aby podkreślić znaczenie wysiłku tych ludzi dla całej branży. Na uroczystą galę zarezerwowaliśmy hotel Santa Natura Resort&Spa blisko Warszawy. To miejsce, które nada blasku temu wydarzeniu i umożliwi połączenie prestiżu nagród, szlifowania kompetencji miękkich oraz relaksu i wyjścia z „bańki” e-commerce choć na kilka chwil – Paulina Wojczyńska, dyrektor projektów w e-Izbie
Na scenie i poza nią
Organizatorzy łączą prestiż nagród z biznesowym networkingiem i relaksem odrywającym na kilka chwil od zawodowych obowiązków. Na nominowanych w konkursie czeka warsztat „Lider w płynnych czasach” prowadzony przez Łukasza Szymulę - menadżera, trenera biznesu, country managera Tradedoubler (największej firmy performance marketingu w CEE) oraz zdobywcy nagrody Champion e-Commerce 2023. Liderzy e-commerce będą mieli także możliwość wypowiedzi w II części raportu „Dyrektor e-Commerce Roku 2023”, Samo wręczenie nagród zostało pomyślane jako gala i letnia szkoła biznesu. Wtedy na miejscu od rana nominowani będą mogli wysłuchać wystąpienia inspiracyjnego Łukasza Szymuli, wziąć udział w brunchu w kameralnym gronie uczestników konkursu, członków Kapituły i Partnerów. Następnie znaleźć czas na skorzystanie z relaksu, hotelowego spa, basenu i kontaktu z naturą, aby wieczorem pojawić się na gali.
„We współczesnej, skomplikowanej rzeczywistości świata BANI czy VUCA, miękkie kompetencje liderów, a w szczególności liderów e-commerce są absolutnie niezbędne do budowania skutecznych i zaangażowanych zespołów. Empatyczny, autentyczny i rozwijający się lider jest kluczem do współtworzenia bezpiecznego psychologicznie miejsca pracy, a to z kolei wspiera tak istotne obszary w ecommerce jak innowacja, zaangażowanie i poczucie sensu– komentuje ideę warsztatów Łukasz Szymula.
Partnerami Głównymi Konkursu są Allegro i Przelewy24.
Partnerem wspierającym jest Merce.
Audytorem Konkursu jest kancelaria Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy.
21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)
29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
11.12.2024
Jak wydawcy technologiczni rewolucjonizują lej sprzedażowy marek?
10.12.2024
Magazyn e-Izby 2024
04.12.2024
e-Commerce w Polsce wydaje miliardy na dostosowanie do unijnych zmian prawnych