czerwiec 01, 2023
Aktualności Bez kategorii

Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023

Kto zostanie Dyrektorem e-Commerce Roku 2023? Poznajmy listę nominowanych do tego tutułu!

Dyrektor e-Commerce Roku to konkurs Izby Gospodarki Elektronicznej. Do edycji 2023 weszła rekordowa liczba menadżerów i zespołów firm e-handlu. Kapituła konkursu wskazała 48 nominacji – wyjątkowych osobowości i zespołów. Zwycięzców plebiscytu poznamy podczas gali w hotelu Santa Natura Resort & Spa k/Warszawy, 20 czerwca. W ten sposób letnie przesilenie stanie się też świętem całego krajowego e-commerce.

Jest to najliczniejsza i najpełniejsza obsada konkursu, który od 4 lat wyróżnia liderów e-commerce za ich strategiczny wkład w rozwój firm, branży. Ich praca, zaangażowanie przekładają się również na kreowanie i promowanie standardów jakości zarzadzania w e-biznesie. W 12-stu kategoriach indywidualnych i 3-ech zespołowych konkursu przejawia się też złożoność i odpowiedzialność ich pracy.

Tam, gdzie rośnie e-commerce

Po raz pierwszy w rywalizacji o statuetki i nagrody znalazła się bardzo silna reprezentacja średnich firm e-commerce z całej Polski, a nie tylko z największych miast. Z tego powodu w konkursie znalazło się wiele nowych twarzy – to prawie 20-stka uczestników, którzy po raz pierwszy postanowili zaprezentować szerokiemu rynkowi swoje dokonania i zespołów, jakimi kierują.

„Nowe nazwiska w konkursie, które stoją za sukcesami kolejnych marek oznaczają, że branża rozwija się w sposób dynamiczny mówi Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby. – Świeże siły i pomysły jakie reprezentują te osoby pozwalają przypuszczać, że kolejna generacja menadżerów e-commerce dochodzi do głosu.  To ważny sygnał dla przyszłości e-commerce w kraju” – dodaje.

Godny zauważenia jest też gwałtowny wzrost popularności kategorii „Cross-border e-commerce” oraz „Dom i ogród” w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023. Wskazuje to na rynkowe trendy i umacnia pozycję całej branży w strukturze krajowego handlu. Co ciekawe, większość dyrektorów e-commerce jest stała w uczuciach. Świadczy o tym wielka konkurencja w kategorii konkursowej „Long term cooperation” –  dla osób pracujących w firmie na stanowisku dyrektorskim ponad 5-ciu lat.

Oscar goes to…

Jurorzy konkursu to eksperci i ekspertki z branży: prezesi i członkowie zarządów, którzy od lat rozwijają biznesy e-commerce. W dwuetapowym, tajnym głosowaniu (online i stacjonarne – wybór laureata Grand Prix) oceniali nie tylko efektywność biznesową, ale też osobowość lidera. Ścieżka kariery nastawiona na rozwój i postępy własne na równi z osiągami zespołu były równie istotne w ocenie, która pozostaje niejawna do 20 czerwca, także dla samej kapituły konkursu. Wtedy e-Izba poda do wiadomości publicznej wyczekiwane wyniki.

„Zaplanowaliśmy to jako wyjątkowy wieczór, aby podkreślić znaczenie wysiłku tych ludzi dla całej branży. Na uroczystą galę zarezerwowaliśmy hotel Santa Natura Resort&Spa blisko Warszawy. To miejsce, które nada blasku temu wydarzeniu i umożliwi połączenie prestiżu nagród, szlifowania kompetencji miękkich oraz relaksu i wyjścia z „bańki” e-commerce choć na kilka chwil  – Paulina Wojczyńska, dyrektor projektów w e-Izbie

Na scenie i poza nią

Organizatorzy łączą prestiż nagród z biznesowym networkingiem i relaksem odrywającym na kilka chwil od zawodowych obowiązków. Na nominowanych w konkursie czeka warsztat „Lider w płynnych czasach” prowadzony przez Łukasza Szymulę - menadżera, trenera biznesu, country managera Tradedoubler (największej firmy performance marketingu w CEE) oraz zdobywcy nagrody Champion e-Commerce 2023. Liderzy e-commerce będą mieli także możliwość wypowiedzi w II części raportu „Dyrektor e-Commerce Roku 2023”, Samo wręczenie nagród zostało pomyślane jako gala i letnia szkoła biznesu. Wtedy na miejscu od rana nominowani będą mogli wysłuchać wystąpienia inspiracyjnego Łukasza Szymuli, wziąć udział w brunchu w kameralnym gronie uczestników konkursu, członków Kapituły i Partnerów. Następnie znaleźć czas na skorzystanie z relaksu, hotelowego spa, basenu i kontaktu z naturą, aby wieczorem pojawić się na gali.

We współczesnej, skomplikowanej rzeczywistości świata BANI czy VUCA, miękkie kompetencje liderów, a w szczególności liderów e-commerce są absolutnie niezbędne do budowania skutecznych i zaangażowanych zespołów. Empatyczny, autentyczny i rozwijający się lider jest kluczem do współtworzenia bezpiecznego psychologicznie miejsca pracy, a to z kolei wspiera tak istotne obszary w ecommerce jak innowacja, zaangażowanie i poczucie sensukomentuje ideę warsztatów Łukasz Szymula.

Partnerami Głównymi Konkursu są Allegro i Przelewy24.

Partnerem wspierającym jest Merce.

Audytorem Konkursu jest kancelaria Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy.

pl