Echa finału I edycji konkursu e-Izby Digital Quality Mark wciąż nie cichną. Wybór, przed jakim stanęło jury w skład którego weszli doświadczeni praktycy, znani w branży e-commerce do łatwych nie należał. Na jurorach spoczywało bowiem odpowiedzialne zadanie wyłonienia najlepszych rozwiązań Saas, AI oraz Agencji technologicznych, które sprostają ogromnym oczekiwaniom rynku i trafią na pierwszą w Polsce listę zweryfikowanych narzędzi. To odpowiedź e-Izby na potrzeby biznesu.
Dzisiaj rozmawiamy ze zwycięską trójką w kategorii AI. Poznajcie laureatów Digital Quality Mark w tej kategorii!
e-Izba: Możecie pochwalić się znalezieniem się na liście Digital Quality Mark. Dlaczego branża e-commerce potrzebuje listy zdefiniowanych rozwiązań w zakresie SaaS, AI oraz Agencji?
Piotr Biegun: Na rynku e-commerce obecnych jest wielu dostawców usług, więc wybór odpowiednich rozwiązań może być wyzwaniem, szczególnie dla początkujących organizacji. Digital Quality Mark gwarantuje branży e-commerce współpracę ze zweryfikowanymi partnerami, którzy dostarczają wysokiej jakości usługi i stosują najlepsze praktyki. To natomiast przekłada się na efektywną współpracę i profesjonalne podejście do potrzeb klientów.
e-Izba: Pitchowanie będące najważniejszym elementem wyłaniania laureatów odbyło się w kameralnym gronie dającym możliwość nawiązania nowych relacji i umówienia się na spotkania z potencjalnymi klientami. Jak oceniacie taką możliwość? Obserwując networking widzieliśmy dużo takich właśnie sytuacji.
Piotr Biegun: Możliwość prezentacji w kameralnym gronie i otwartego odpowiadania na pytania, także te trudne, umożliwia budowanie głębszych relacji i pełniejsze zrozumienie indywidualnych potrzeb klientów. Format, w którym wielu dostawców spotyka się w jednym miejscu, pozwala klientom eksplorować różnorodne perspektywy i rozwiązania, co ułatwia dokonywanie wyborów dostosowanych do ich konkretnych wymagań. Z drugiej strony, dla nas, rozmowy w gronie dostawców to szansa na dzielenie się doświadczeniami, nawiązywanie nowych relacji, a czasem nawet odkrywanie cennych partnerstw.
e-Izba: Znak DQM to zobowiązanie. Nie tylko po stronie Komisji aby wyłonić najlepsze rozwiązania, ale też po stronie tych firm aby nie zawieść. Co Waszym zdecydowaniem zadecydowało o Waszym sukcesie?
Piotr Biegun: Na podstawie opinii naszych klientów wydaje się, że kluczowymi czynnikami naszego sukcesu są wieloletnie doświadczenie, szerokie kompetencje i dostarczanie kompleksowych rozwiązań. Te elementy przekładają się na rzeczywiste korzyści biznesowe dla naszych klientów.
Nasz zespół Algolytics ma na swoim koncie ponad 20 lat doświadczenia w obszarze przetwarzania i analizy danych, Data Science, ML i AI. Pracując z klientami przez te wszystkie lata widzieliśmy zarówno udane jak i mniej udane projekty. Wykorzystaliśmy tę wiedzę oraz doświadczenie do budowy naszej platformę data science, która adresuje typowe problemy, z którymi zmagaliśmy się w różnych projektach. W naszym rozumieniu, znak DQM to uznanie naszego podejścia do realizacji projektów opartych o dane, a także zobowiązanie do nieustannego doskonalenia i dostarczania jeszcze lepszych rozwiązań.
e-Izba: Możecie pochwalić się znalezieniem się na liście Digital Quality Mark. Dlaczego branża e-commerce potrzebuje listy zdefiniowanych rozwiązań w zakresie SaaS, AI oraz Agencji?
Dorota Jóźwiak: W tej chwili możemy komunikować naszym Klientom oraz potencjalnym Klientom, że dostarczamy rozwiązania, które mają uznaną jakość. Myślę, że podnosi to naszą wiarygodność, a dla klientów stanowi gwarancję, że potrafimy skutecznie i z zachowaniem najwyższych standardów realizować ich cele biznesowe.
e-Izba: Pitchowanie będące najważniejszym elementem wyłaniania laureatów odbyło się w kameralnym gronie dającym możliwość nawiązania nowych relacji i umówienia się na spotkania z potencjalnymi klientami. Jak oceniacie taką możliwość? Obserwując networking widzieliśmy dużo takich właśnie sytuacji.
Dorota Jóźwiak: Koncepcja konkursowa a przede wszystkim możliwość pitchowania i spotkania się na żywo z Komisją Oceniającą, która jednocześnie stanowi grono potencjalnych odbiorców, to ogromna wartość dodana oraz szansa na nawiązanie nowych relacji biznesowych. Liczymy na to, że nawiązane kontakty zaowocują ciekawą współpracą i przyniosą długoterminowe korzyści.
e-Izba: Znak DQM to zobowiązanie. Nie tylko po stronie Komisji aby wyłonić najlepsze rozwiązania, ale też po stronie tych firm aby nie zawieść. Co Waszym zdecydowaniem zadecydowało o Waszym sukcesie?
Dorota Jóźwiak: Znamy nasze mocne strony oraz przewagę konkurencyjną – 16 lat doświadczenia, wdrożenia w wielu branżach, autorskie rozwiązania, wielokanałowość, wielojęzyczność, możliwość elastycznego dostosowania się do potrzeb Klienta, możliwość integracji z dowolną platformą, systemem zewnętrznym czy źródłem danych, wyróżnienia w kraju i na świecie – to istotne atuty. Podejrzewam jednak, że kluczem do wysokiej pozycji w konkursie były nadesłane case studies, w których zaprezentowaliśmy, w jaki sposób automatyzując procesy biznesowe, realizujemy wymierne cele biznesowe naszych Klientów. To właśnie tym doświadczeniem i know how chcemy dzielić się z kolejnymi Klientami.
21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)
29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
11.12.2024
Jak wydawcy technologiczni rewolucjonizują lej sprzedażowy marek?
10.12.2024
Magazyn e-Izby 2024
04.12.2024
e-Commerce w Polsce wydaje miliardy na dostosowanie do unijnych zmian prawnych