luty 07, 2024
Aktualności e-Izba blog

DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.

Echa finału I edycji konkursu e-Izby Digital Quality Mark wciąż nie cichną. Wybór, przed jakim stanęło jury w skład którego weszli doświadczeni praktycy, znani w branży e-commerce do łatwych nie należał. Na jurorach spoczywało bowiem odpowiedzialne zadanie wyłonienia najlepszych rozwiązań Saas, AI oraz Agencji technologicznych, które sprostają ogromnym oczekiwaniom rynku i trafią na pierwszą w Polsce listę zweryfikowanych narzędzi. To odpowiedź e-Izby na potrzeby biznesu.

Dzisiaj rozmawiamy ze zwycięską trójką w kategorii AI. Poznajcie laureatów Digital Quality Mark w tej kategorii!

e-Izba: Możecie pochwalić się znalezieniem się na liście Digital Quality Mark. Dlaczego branża e-commerce potrzebuje listy zdefiniowanych rozwiązań w zakresie SaaS, AI oraz Agencji?


Piotr Biegun: Na rynku e-commerce obecnych jest wielu dostawców usług, więc wybór odpowiednich rozwiązań może być wyzwaniem, szczególnie dla początkujących organizacji. Digital Quality Mark gwarantuje branży e-commerce współpracę ze zweryfikowanymi partnerami, którzy dostarczają wysokiej jakości usługi i stosują najlepsze praktyki. To natomiast przekłada się na efektywną współpracę i profesjonalne podejście do potrzeb klientów.

e-Izba: Pitchowanie będące najważniejszym elementem wyłaniania laureatów odbyło się w kameralnym gronie dającym możliwość nawiązania nowych relacji i umówienia się na spotkania z potencjalnymi klientami. Jak oceniacie taką możliwość? Obserwując networking widzieliśmy dużo takich właśnie sytuacji.

Piotr Biegun: Możliwość prezentacji w kameralnym gronie i otwartego odpowiadania na pytania, także te trudne, umożliwia budowanie głębszych relacji i pełniejsze zrozumienie indywidualnych potrzeb klientów. Format, w którym wielu dostawców spotyka się w jednym miejscu, pozwala klientom eksplorować różnorodne perspektywy i rozwiązania, co ułatwia dokonywanie wyborów dostosowanych do ich konkretnych wymagań. Z drugiej strony, dla nas, rozmowy w gronie dostawców to szansa na dzielenie się doświadczeniami, nawiązywanie nowych relacji, a czasem nawet odkrywanie cennych partnerstw.

e-Izba: Znak DQM to zobowiązanie. Nie tylko po stronie Komisji aby wyłonić najlepsze rozwiązania, ale też po stronie tych firm aby nie zawieść. Co Waszym zdecydowaniem zadecydowało o Waszym sukcesie?

Piotr Biegun: Na podstawie opinii naszych klientów wydaje się, że kluczowymi czynnikami naszego sukcesu są wieloletnie doświadczenie, szerokie kompetencje i dostarczanie kompleksowych rozwiązań. Te elementy przekładają się na rzeczywiste korzyści biznesowe dla naszych klientów.

Nasz zespół Algolytics ma na swoim koncie ponad 20 lat doświadczenia w obszarze przetwarzania i analizy danych, Data Science, ML i AI. Pracując z klientami przez te wszystkie lata widzieliśmy zarówno udane jak i mniej udane projekty. Wykorzystaliśmy tę wiedzę oraz doświadczenie do budowy naszej platformę data science, która adresuje typowe problemy, z którymi zmagaliśmy się w różnych projektach. W naszym rozumieniu, znak DQM to uznanie naszego podejścia do realizacji projektów opartych o dane, a także zobowiązanie do nieustannego doskonalenia i dostarczania jeszcze lepszych rozwiązań.

e-Izba: Możecie pochwalić się znalezieniem się na liście Digital Quality Mark. Dlaczego branża e-commerce potrzebuje listy zdefiniowanych rozwiązań w zakresie SaaS, AI oraz Agencji?

Dorota Jóźwiak: W tej chwili możemy komunikować naszym Klientom oraz potencjalnym Klientom, że dostarczamy rozwiązania, które mają uznaną jakość. Myślę, że podnosi to naszą wiarygodność, a dla klientów stanowi gwarancję, że potrafimy skutecznie i z zachowaniem najwyższych standardów realizować ich cele biznesowe.


e-Izba: Pitchowanie będące najważniejszym elementem wyłaniania laureatów odbyło się w kameralnym gronie dającym możliwość nawiązania nowych relacji i umówienia się na spotkania z potencjalnymi klientami. Jak oceniacie taką możliwość? Obserwując networking widzieliśmy dużo takich właśnie sytuacji.

Dorota Jóźwiak: Koncepcja konkursowa a przede wszystkim możliwość pitchowania i spotkania się na żywo z Komisją Oceniającą, która jednocześnie stanowi grono potencjalnych odbiorców, to ogromna wartość dodana oraz szansa na nawiązanie nowych relacji biznesowych. Liczymy na to, że nawiązane kontakty zaowocują ciekawą współpracą i przyniosą długoterminowe korzyści.


e-Izba: Znak DQM to zobowiązanie. Nie tylko po stronie Komisji aby wyłonić najlepsze rozwiązania, ale też po stronie tych firm aby nie zawieść. Co Waszym zdecydowaniem zadecydowało o Waszym sukcesie?

Dorota Jóźwiak: Znamy nasze mocne strony oraz przewagę konkurencyjną – 16 lat doświadczenia, wdrożenia w wielu branżach, autorskie rozwiązania, wielokanałowość, wielojęzyczność, możliwość elastycznego dostosowania się do potrzeb Klienta, możliwość integracji z dowolną platformą, systemem zewnętrznym czy źródłem danych, wyróżnienia w kraju i na świecie – to istotne atuty. Podejrzewam jednak, że kluczem do wysokiej pozycji w konkursie były nadesłane case studies, w których zaprezentowaliśmy, w jaki sposób automatyzując procesy biznesowe, realizujemy wymierne cele biznesowe naszych Klientów. To właśnie tym doświadczeniem i know how chcemy dzielić się z kolejnymi Klientami.