lipiec 24, 2024
Aktualności

Znaczące połączenie – DHL eCommerce Polska w e-Izbie

DHL eCommerce Polska – dywizja globalnej firmy logistycznej DHL – ogłasza oficjalne członkostwo w Izbie Gospodarki Elektronicznej. To strategiczne posunięcie wpisuje się w ciągłe zaangażowanie DHL eCommerce w rozwój handlu elektronicznego w Polsce. E-Izba zyskując partnera logistyki tej skali powiększa potencjał współpracy i doskonalenia krajowego handlu online. Tę misję Izba skutecznie realizuje już od 11 lat.

DHL eCommerce Polska to ekspert krajowego rynku przesyłek. Wchodzi w skład Grupy Deutsche Post DHL, światowego lidera logistyki. W Polsce oferuje infrastrukturę spełniającą najbardziej wymagające oczekiwania. Chodzi o sieć 19 tys. punktów partnerskich i automatów paczkowych, w których szybko i wygodnie można nadać lub odebrać przesyłkę, oraz krajowe centra sortowania i terminale.

Digitalowe rozwiązania i kompleksowa oferta - odpowiedzią na potrzeby klientów

DHL eCommerce Polska w naszym kraju gwarantuje dostęp do pakietu usług dla biznesu:

  • Krajowe i zagraniczne drogowe doręczenia kurierskie do punktów i Europie, 100 i 19 tys. Excvellence technologiczny, aplikacji,
  • Integrację IT, która pozwala automatyzować codzienne tworzenie listów
  • Aplikacje u klienta B2B – dają możliwość zarządzania przesyłkami przez całą dobę, łącznie z koniecznymi interwencjami.
  • Zarządzanie płatnościami, z opcją za pobraniem.
  • Nadawanie pojedynczych przesyłek w punktach obsługi Pop.

DHL to również operator największej europejskiej sieci OOH, która liczy ponad 100 tys. lokalizacji.

Jeśli chodzi o rozwiązania dla klientów e-biznesów, to oprócz doręczenia door-to-door są tu: przekierowania paczek, doręczenie do sąsiada, odbiór w punkcie Pop.

DHL eCommerce Polska  to ekspert polskiego rynku przesyłek krajowych, globalny partner logistyczny i prekursor innowacyjnych rozwiązań e-commerce, dla klientów w Polsce i w Europie. Firma jest częścią Grupy DHL, najbardziej globalnej organizacji logistycznej na świecie. Posiada nowoczesną infrastrukturę – krajowe centra sortowania i terminale oraz mocną sieć 19 000 punktów partnerskich i automatów paczkowych, w których szybko i wygodnie można nadać lub odebrać przesyłkę. DHL to również operator największej europejskiej sieci OOH, która liczy sobie już ponad 100 tysięcy lokalizacji. Ponadto, integracja technologii w procesach i usługach firmy pozwala skutecznie odpowiadać na potrzeby klientów. Rozwiązania takie jak: intuicyjna aplikacja Mój DHL, wygodne zwroty, platforma do nadawania paczek paczking.pl, usługa „Przekieruj”, służąca zarządzaniu przesyłką, system powiadomień oraz track&trace, godzinowe przedziały doręczeń i wiele innych, to przykłady projektów, działań i usprawnień, które rozwijają biznes DHL.

Logistyka ma znaczenie

DHL eCommerce Polska to ekspert w obsłudze wymagającego rynku sprzedaży online. Dołączenie do Izby Gospodarki Elektronicznej jest dla firmy ważnym krokiem w kierunku kompleksowego wspierania rozwoju e-commerce w Polsce. Jako globalny lider w branży logistycznej, z dumą będziemy współpracować z innymi członkami Izby, aby móc tworzyć innowacyjne i pomocne rozwiązania, które przyczynią się do wzrostu i usprawnienia rynku e-commerce. Wierzymy, że razem możemy sprostać wyzwaniom i wykorzystać potencjał, jaki niesie ze sobą dynamicznie rozwijający się sektor handlu elektronicznego – podkreśla Agnieszka Świerszcz, CEO DHL eCommerce Polska.

Poszerzenie mapy biznesu

Izba Gospodarki Elektronicznej nieustannie angażuje się w usprawnianie i profesjonalizację e-commerce. Jej zasługi w tym obszarze są niepodważalne, ale co istotne, zespół e-Izby kreuje wciąż nowe możliwości. Łączy przedsiębiorstwa, decydentów i liderów opinii. Jest najważniejszym głosem środowiska biznesu online we wszelkich działaniach i konsultacjach prawnych.

Wejście DHL eCommerce do naszej organizacji jest dowodem rosnącego znaczenia usług logistycznych i dostawczych w handlu elektronicznym – uważa Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. – Jeśli biznes oparty na danych z internetu i kontakcie z klientami tą drogą chce rosnąć, musi też rozwijać logistykę krajową i zagraniczną. DHL jest tu partnerem z pierwszej linii – argumentuje.

    I rzeczywiście, wybór firmy kurierskiej powinien wyjść poza standardowe wymagania e-sklepu. Wprawdzie zawsze najważniejsze jest to, aby paczka dotarła pod drzwi jak najszybciej, chodzi tu także o podejście strategiczne i wybór partnera, który spełni oczekiwania nie tylko docelowych odbiorców. Ta decyzja będzie miała bowiem wpływ na przyszłość biznesu: rozwój sprzedaży, budowę marki, bazy i lojalności klientów.

    Wspólnie do sukcesu

    DHL eCommerce koncentruje się na handlu elektronicznym. Łączy innowacyjne technologie z lokalną wiedzą specjalistyczną, dotyczącą specyfiki odbioru i dostaw przesyłek. Wejście tego podmiotu do Izby Gospodarki Elektronicznej pozwoli rozwijać dalej krajowy e-commerce i współpracę między przedsiębiorstwami o różnym profilu. Tę misję e-Izba realizuje z powodzeniem od 11 lat. Dąży do utrzymywania i rozwijania dobrze prosperującego rynku cyfrowego w kraju i UE, który przynosi korzyści przedsiębiorstwom i konsumentom. E-Izba jest platformą, na której głos każdej firmy – niezależnie od wielkości i profilu – dociera pod właściwy adres. To możliwość zawsze warte wypróbowania.

    Zapraszamy do współpracy!

    pl