DHL eCommerce Polska – dywizja globalnej firmy logistycznej DHL – ogłasza oficjalne członkostwo w Izbie Gospodarki Elektronicznej. To strategiczne posunięcie wpisuje się w ciągłe zaangażowanie DHL eCommerce w rozwój handlu elektronicznego w Polsce. E-Izba zyskując partnera logistyki tej skali powiększa potencjał współpracy i doskonalenia krajowego handlu online. Tę misję Izba skutecznie realizuje już od 11 lat.
DHL eCommerce Polska to ekspert krajowego rynku przesyłek. Wchodzi w skład Grupy Deutsche Post DHL, światowego lidera logistyki. W Polsce oferuje infrastrukturę spełniającą najbardziej wymagające oczekiwania. Chodzi o sieć 19 tys. punktów partnerskich i automatów paczkowych, w których szybko i wygodnie można nadać lub odebrać przesyłkę, oraz krajowe centra sortowania i terminale.
Digitalowe rozwiązania i kompleksowa oferta - odpowiedzią na potrzeby klientów
DHL eCommerce Polska w naszym kraju gwarantuje dostęp do pakietu usług dla biznesu:
DHL to również operator największej europejskiej sieci OOH, która liczy ponad 100 tys. lokalizacji.
Jeśli chodzi o rozwiązania dla klientów e-biznesów, to oprócz doręczenia door-to-door są tu: przekierowania paczek, doręczenie do sąsiada, odbiór w punkcie Pop.
DHL eCommerce Polska to ekspert polskiego rynku przesyłek krajowych, globalny partner logistyczny i prekursor innowacyjnych rozwiązań e-commerce, dla klientów w Polsce i w Europie. Firma jest częścią Grupy DHL, najbardziej globalnej organizacji logistycznej na świecie. Posiada nowoczesną infrastrukturę – krajowe centra sortowania i terminale oraz mocną sieć 19 000 punktów partnerskich i automatów paczkowych, w których szybko i wygodnie można nadać lub odebrać przesyłkę. DHL to również operator największej europejskiej sieci OOH, która liczy sobie już ponad 100 tysięcy lokalizacji. Ponadto, integracja technologii w procesach i usługach firmy pozwala skutecznie odpowiadać na potrzeby klientów. Rozwiązania takie jak: intuicyjna aplikacja Mój DHL, wygodne zwroty, platforma do nadawania paczek paczking.pl, usługa „Przekieruj”, służąca zarządzaniu przesyłką, system powiadomień oraz track&trace, godzinowe przedziały doręczeń i wiele innych, to przykłady projektów, działań i usprawnień, które rozwijają biznes DHL.
Logistyka ma znaczenie
DHL eCommerce Polska to ekspert w obsłudze wymagającego rynku sprzedaży online. Dołączenie do Izby Gospodarki Elektronicznej jest dla firmy ważnym krokiem w kierunku kompleksowego wspierania rozwoju e-commerce w Polsce. Jako globalny lider w branży logistycznej, z dumą będziemy współpracować z innymi członkami Izby, aby móc tworzyć innowacyjne i pomocne rozwiązania, które przyczynią się do wzrostu i usprawnienia rynku e-commerce. Wierzymy, że razem możemy sprostać wyzwaniom i wykorzystać potencjał, jaki niesie ze sobą dynamicznie rozwijający się sektor handlu elektronicznego – podkreśla Agnieszka Świerszcz, CEO DHL eCommerce Polska.
Poszerzenie mapy biznesu
Izba Gospodarki Elektronicznej nieustannie angażuje się w usprawnianie i profesjonalizację e-commerce. Jej zasługi w tym obszarze są niepodważalne, ale co istotne, zespół e-Izby kreuje wciąż nowe możliwości. Łączy przedsiębiorstwa, decydentów i liderów opinii. Jest najważniejszym głosem środowiska biznesu online we wszelkich działaniach i konsultacjach prawnych.
Wejście DHL eCommerce do naszej organizacji jest dowodem rosnącego znaczenia usług logistycznych i dostawczych w handlu elektronicznym – uważa Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. – Jeśli biznes oparty na danych z internetu i kontakcie z klientami tą drogą chce rosnąć, musi też rozwijać logistykę krajową i zagraniczną. DHL jest tu partnerem z pierwszej linii – argumentuje.
I rzeczywiście, wybór firmy kurierskiej powinien wyjść poza standardowe wymagania e-sklepu. Wprawdzie zawsze najważniejsze jest to, aby paczka dotarła pod drzwi jak najszybciej, chodzi tu także o podejście strategiczne i wybór partnera, który spełni oczekiwania nie tylko docelowych odbiorców. Ta decyzja będzie miała bowiem wpływ na przyszłość biznesu: rozwój sprzedaży, budowę marki, bazy i lojalności klientów.
Wspólnie do sukcesu
DHL eCommerce koncentruje się na handlu elektronicznym. Łączy innowacyjne technologie z lokalną wiedzą specjalistyczną, dotyczącą specyfiki odbioru i dostaw przesyłek. Wejście tego podmiotu do Izby Gospodarki Elektronicznej pozwoli rozwijać dalej krajowy e-commerce i współpracę między przedsiębiorstwami o różnym profilu. Tę misję e-Izba realizuje z powodzeniem od 11 lat. Dąży do utrzymywania i rozwijania dobrze prosperującego rynku cyfrowego w kraju i UE, który przynosi korzyści przedsiębiorstwom i konsumentom. E-Izba jest platformą, na której głos każdej firmy – niezależnie od wielkości i profilu – dociera pod właściwy adres. To możliwość zawsze warte wypróbowania.
Zapraszamy do współpracy!
21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)
29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
11.12.2024
Jak wydawcy technologiczni rewolucjonizują lej sprzedażowy marek?
10.12.2024
Magazyn e-Izby 2024
04.12.2024
e-Commerce w Polsce wydaje miliardy na dostosowanie do unijnych zmian prawnych