Jubiler Schubert – polska firma rodzinna – ogłasza przystąpienie do Izby Gospodarki Elektronicznej. W ten sposób e-Izba zyskuje nowego, liczącego się partnera MŚP, który oprócz salonów w całym kraju z powodzeniem rozwija sprzedaż internetową, opierając się o możliwości i zasoby e-commerce. E-Izba z racji pozycji w krajowym i europejskim ekosystemie handlu online oferuje tu nieprzerwane wsparcie prawne, rozwojowe dla biznesu oraz obecność w mediach.
Jubiler Schubert, firma o bogatej tradycji wywodzącej się z XIX-wiecznego Wiednia, od lat cieszy się uznaniem na rynku jubilerskim. Znana z artystycznych wyrobów z polskiego bursztynu i srebra, firma stała się prawdziwym ambasadorem polskiej sztuki jubilerskiej na arenie międzynarodowej. Działając również w okresie ożywienia gospodarczego lat 90-tych Schubert zbudował silną pozycję rynkową – jej wyrazem jest nie tylko rozbudowana sieć salonów stacjonarnych, ale także długoletnie partnerstwo z Konkursem Miss Polski, które trwało ponad 15 lat.
W odpowiedzi na zmieniające się trendy rynkowe, Schubert aktywnie rozwija swoją obecność w e-commerce, oferując klientom unikatowe i luksusowe doświadczenia zakupowe online. Współpraca z e-Izbą jest naturalnym krokiem w dalszym rozwoju firmy, która z dumą łączy tradycję z nowoczesnością, dostarczając wyjątkowej jakości produkty zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w świecie cyfrowym.
Dostrojenie oczekiwań
Marka Schubert przyciąga uwagę klientów wyjątkową biżuterią, która łączy nowoczesny design z ponadczasową elegancją, idealnie oddając charakter współczesnej, aktywnej kobiety. Handel internetowy otwiera przed marką nowe możliwości, pozwalając na skuteczne dotarcie do wrażliwości i aspiracji klientek, które szukają w biżuterii nie tylko ozdoby, ale także wyrazu swojego stylu życia.
Profesjonalizm, szybkość działania, kreowanie trendów oraz nienaganna estetyka to fundamenty e-commerce, które są doskonale rozpoznawane i wspierane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
Możliwość dołączenia do e-Izby to dla nas wielki zaszczyt i wyróżnienie. Poprzez współpracę z innowacyjnymi oraz ambitnymi firmami, będziemy mogli rozwijać również nasze możliwości związane z obszarem digital – mówi Joanna Lasocka, Leader e-commerce w Schubert. - Niezmiernie cieszy nas fakt, że przez łączenie sił, idei i doświadczeń, możemy wspólnie wspierać transformację cyfrową w naszym kraju, tworząc lepszą przyszłość e-biznesu.
Firma Schubert z dumą patrzy w przyszłość, wierząc, że współpraca z Izbą Gospodarki Elektronicznej przyczyni się do dalszego rozwoju i umocnienia jej pozycji lidera na rynku jubilerskim, zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Wzmacniając możliwości rozwojowe
Dla firm MŚP jest niezwykle istotne, aby poza sprzedażą stacjonarną aktywnie rozwijać e-commerce, oferując całemu spektrum klientek i klientów nowoczesne doświadczenia zakupowe. Ważna przy tym jest dbałość o jakość tych doświadczeń i ich zasięg.
Podobnie jak w branży jubilerskiej liczy się każdy detal, najwyższa jakość materiałów i wykonania, tak w świecie handlu opartego na nowoczesnych technologiach o sukcesie decyduje precyzja działania i systemy wyczulone na każde zachowanie kupujących – swoimi spostrzeżeniami dzieli się Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. I dodaje – Organizacja, którą kieruję ma nieograniczone zasoby eksperckiej wiedzy, narzędzi performance marketingu, omnichannel, logistyki, płatności i sprzedaży zagranicznej. Nowa firma w naszym gronie pomnaża więc swój potencjał o to, co wypracowaliśmy do tej pory. Są to walory o wartości – można śmiało powiedzieć – wiecznej.
Otwarta lista korzyści
Polska firma MŚP, która dołącza do Izby Gospodarki Elektronicznej, planuje wykorzystać nowy alians do rozbudowy sklepu internetowego przez zaawansowaną analizę danych i powiększanie spersonalizowanych doświadczeń zakupowych klientek i klientów. Ten strategiczny ruch podkreśla zaangażowanie marki Schubert w transformację cyfrową biznesu i wzmocnienie pozycji w swoim sektorze jako innowacyjnego lidera.
Izba Gospodarki Cyfrowej to prestiżowa organizacja, która zrzesza firmy stojące na czele transformacji cyfrowej w Polsce. Zaprasza do współpracy firmy MŚP ze wszystkich sektorów i każdej wielkości. Zostając członkiem tej organizacji biznes będzie mieć okazję współpracować z pozostałymi nakierowanymi przyszłościowo firmami, dzielić się najlepszymi praktykami i uzyskać dostęp do zaawansowanych narzędzi i technologii digital. Można oczekiwać, że ta współpraca będzie motorem wzrostu firmy w przestrzeni e-commerce, zwiększy jej zasięgi online i poprawi doświadczenia klientów.
Zapraszamy do współpracy!
21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)
29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
11.12.2024
Jak wydawcy technologiczni rewolucjonizują lej sprzedażowy marek?
10.12.2024
Magazyn e-Izby 2024
04.12.2024
e-Commerce w Polsce wydaje miliardy na dostosowanie do unijnych zmian prawnych