Medicover dołącza do Izby Gospodarki Elektronicznej! Medicover to jedna z wiodących marek z obszaru zdrowia po wellbeing. Izba Gospodarki Elektronicznej w 11. roku działania nieustannie utrwala liderską rolę w krajowym biznesie online – co też godne podkreślenia. Dlatego dla firmy nowo przystępującej do e-Izby to strategiczny ruch i część celowych wysiłków na rzecz rozszerzania zasięgu cyfrowego w swojej branży. Równocześnie e-Izba powiększa się o niezwykle doświadczonego partnera i gwarantuje mu silną oraz ekspercką reprezentację w administracji, mediach i biznesowy networking.
Działalność Medicover w Polsce to 29 lat nieustannej, troskliwej opieki zdrowotnej na najwyższym poziomie organizacyjnym, ale nie tylko. Sieć klinik w całej Polsce zapewnia szerokie portfolio usług – od zdrowia po wellbeing. Firma codziennie utrwala pozycję wiodącej w tym obszarze. Prowadzi centra medyczne, szerokoprofilowe szpitale, apteki, kliniki leczenia niepłodności, centra stomatologiczne, zdrowia psychicznego, salony optyczne, a także kluby fitness i siłownie. Ponadto oferuje pakiety sportowo-rekreacyjne, platformę online z benefitami oraz medyczny marketplace - Medistore.
Pełen zdrowia
Medistore to unikatowy koncept – marketplace medyczny z usługami i produktami, które łączy zdrowie. Chodzi o konsultacje lekarskie, badania laboratoryjne, także w domu, testy i usługi diagnostyczne. Platforma oferuje pakiety sportowe i suplementy diety – łącznie to ponad 5,2 tys. produktów. Stali klienci, których jest już ponad 350 tys. mogą liczyć na rabaty, promocje, nowości.
Platformę Medistore rozwijamy już od 2015 r. i od początku podchodzimy bardzo kompleksowo do tej kwestii. Dziś dołączając do e-Izby jako dojrzały podmiot rynku e-commerce chcemy mieć aktywny wkład w dalszy rozwój polskiej branży cyfrowej i tym samym otwieramy się na perspektywę wymiany know-how z pozostałymi uczestnikami krajowego i międzynarodowego rynku, a także reprezentowanie wspólnych interesów i prowadzenie otwartego dialogu zarówno z instytucjami administracji rządowej na poziomie krajowym, jak i Unii Europejskiej, jak również organizacjami pozarządowymi – komentuje Sonia Kondratowicz, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover w Polsce.
Cyfrowe zobowiązanie jakości
Wejście sklepu Medistore do Izby Gospodarki Elektronicznej przekłada się na nieustające starania Medicover w poszukiwanie nowych klientów i pacjentów w opiece zdrowotnej i diagnostyce. Od strony biznesu chodzi o wykorzystywanie rozwiązań cyfrowych dla usprawnienia działań, poszerzanie znanych segmentów rynku i poszukiwanie nowych przez innowacje cyfrowe. Jest to immanentna część każdego biznesu online, a tym bardziej dla Medistore-Medicover, dostawcy usług medycznych o niekwestionowanej pozycji i renomie.
Po prostu, szlachectwo zobowiązuje, a członkostwo w naszej organizacji pozwoli nowo przyjętej firmie współpracować z innymi liderami branży, dzielić się najlepszymi praktykami i przyczyniać do rozwoju standardów oraz zdrowych zasad handlu elektronicznego – uważa Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.
Sukces wspólnie wypracowany
Izba Gospodarki Elektronicznej to największa w Polsce organizacja zrzeszająca biznes online i oferująca najszersze kontakty z administracją państwową i lokalną. W jej skład wchodzą firmy zaangażowane w rozwój i wzrost gospodarki elektronicznej. Jej programy i networking wzmacniają integrację cyfrową. Izba dba o równowagę na rynku między biznesem a klientami poprzez promowanie standardów branżowych. Wspiera innowacje, eksport online i reprezentuje polski e-commerce w Komisji Europejskiej.
Aby uzyskać więcej informacji o możliwości przystąpienia do e-Izby na ścieżce, którą wyznaczyło wcześniej ponad 250 organizacji handlu online, a dziś także Medicover, skontaktuj się z biuro@eizba.pl. Wspieramy każdy biznes szukający impulsu i środowiska przyjaznego rozwojowi. Od startupów po korporacje, w każdej branży.
Wzrost handlu elektronicznego w Polsce to nasza ambicja i zasługa.
21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)
29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
11.12.2024
Jak wydawcy technologiczni rewolucjonizują lej sprzedażowy marek?
10.12.2024
Magazyn e-Izby 2024
04.12.2024
e-Commerce w Polsce wydaje miliardy na dostosowanie do unijnych zmian prawnych