Webinar z cyklu Commerce Space

Z webinaru dowiesz się:
– Jak oszczędzić czas i koszty, żeby szybko testować nowe rynki i ich potencjał.
– Jak wybrać największy potencjał na rynku z perspektywy docelowego asortymentu.
– Jak ominąć jeden z głównych blokerów wyjścia na rynki zagraniczne – trudność w procesie lokalizacji treści.
– Jak organizować prace przygotowania lokalizacji asortymentu w rozproszonym środowisku pracy zdalnej, współpracy z tłumaczami.
Zobacz także:

InPost to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku!
InPost – Paczkomat, Kurier to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku! […]
Czytaj więcej
TAKI SAM START – przez dialog do rozwiązań
Izba Gospodarki Elektronicznej kontynuuje kampanię, której celem jest zrównanie szans konkurencyjnych europejskich przedsiębiorców e-commerce z podmiotami kierującymi […]
Czytaj więcej
mBank dołączył do grona partnerów inicjatywy e-Izby
Mamy przyjemność przedstawić kolejną firmę, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby. mBank Polska od lat jest […]
Czytaj więcej