Webinar „Nowe zasady rozpatrywania reklamacji konsumenckich – zmiany dotyczące gwarancji i rękojmi w świetle dyrektyw cyfrowej i towarowej”

📢 Zapraszamy na kolejny webinar z cyklu szkoleń legislacyjnych e-Izby, dotyczących dyrektywy Omnibus na temat „Nowe zasady rozpatrywania reklamacji konsumenckich – zmiany dotyczące gwarancji i rękojmi w świetle dyrektyw cyfrowej i towarowej”.
Webinar poprowadzą:
🔹Jowita Prokop – Associate, adwokat w zespole Commercial w polskim biurze Eversheds Sutherland
🔹Iwona Kacprzak – Associate, radca prawny w zespole Commercial w polskim biurze Eversheds Sutherland
📆 środa 21.06
🕑 godz. 13:00
Podczas webinarium opowiedzą m.in. o:
🔹modyfikacji zasad korzystania z rękojmi lub gwarancji,
🔹nowej definicji pojęcia „zgodności z umową” w relacjach B2C,
🔹sekwencyjności środków ochrony w przypadku braku zgodności z umową – mechanizmie korzystniejszym z punktu widzenia sprzedawcy!
Zapraszamy do udziału!
Zobacz także:

InPost to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku!
InPost – Paczkomat, Kurier to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku! […]
Czytaj więcej
TAKI SAM START – przez dialog do rozwiązań
Izba Gospodarki Elektronicznej kontynuuje kampanię, której celem jest zrównanie szans konkurencyjnych europejskich przedsiębiorców e-commerce z podmiotami kierującymi […]
Czytaj więcej
mBank dołączył do grona partnerów inicjatywy e-Izby
Mamy przyjemność przedstawić kolejną firmę, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby. mBank Polska od lat jest […]
Czytaj więcej