Od 10 stycznia 2023 roku agencje performance, wydawcy, domy mediowe oraz brandy mogą zgłaszać swoje projekty prowadzone na 27 krajów Unii Europejskiej do V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU. To jedyny polski konkurs branżowy skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji o międzynarodowym zasięgu.
Tegoroczna edycja prestiżowego wydarzenia organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej przynosi fundamentalne zmiany w postaci rozszerzenia zasięgów ocenianych projektów. Nowe Performance Marketing Diamonds EU to szansa dla wszystkich zgłaszających się na pokazanie swoich działań na terenie całej Unii Europejskiej.
- Branża e-commerce cały czas się rozwija, więc tak samo musi stać się z naszym wydarzeniem. Jesteśmy przekonani, że nowe zasady jeszcze podniosą rangę konkursu. Będzie to szansa na pokazanie swoich działań i ich efektów nie tylko w kraju, ale także całej Unii Europejskiej. Czekamy na zgłoszenia od najlepszych firm zajmujących się prowadzeniem skutecznych kampanii efektywnościowych i afiliacyjnych, wykorzystujących innowacyjne technologie – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
Zwycięzcy w Performance Marketing Diamonds EU zostaną wyłonieni ze zgłoszeń w czterech obszarach tematycznych: Performance&Affiliate Marketing, Creative Performance, Content Performance oraz Strategy Performance. Oprócz tego, jury przyzna nagrody w kategoriach głównych.
Kampanie i projekty można zgłaszać w następujących kategoriach:
Performance&Affiliate Marketing
o The most effective short-term performance campaign (2-6 weeks)
o The most effective affiliate program
o The most effective sales campaign
o The most effective paid social media campaign
o Best effects in crisis
Creative Performance
o The most creative digital campaign
o The most creative new product promotion
o The most creative omnichannel campaign
o The most effective mobile campaign
Content Performance
o The most effective branded content
o The most effective 3rd party content
o The most effective SEO campaign
o The best content directed to consumer
Strategy Performance
o The best campaign for international expansion
o The most effective brand partnership
o The most effective low-budget campaign
o The most effective retail media campaign
Kategorie główne:
o Performance Technology of the Year
o B2B campaign of the Year
o B2C campaign of the Year
Uczestnicy konkursu powalczą także o wyróżnienia specjalne, które przypadną najlepszej agencji performance marketingu lub afiliacji, najlepszej marce w obszarze performance marketingu oraz laureatowi Grand Prix – najlepszego z najlepszych.
W 2022 roku wyróżnienie Grand Prix przypadło agencji SalesTube. Ta sama firma została – po raz pierwszy – agencją roku. Tytuł marka roku trafił do Empiku.
Co roku zainteresowanie wydarzeniem rośnie, więc nie warto zwlekać z decyzją o udziale. Zgłoszenia do edycji największego międzynarodowego konkursu z obszaru performance i afiliacji są przyjmowane wyłącznie w języku angielskim do 10 lutego 2023 r. 18 kwietnia nastąpi ogłoszenie nominowanych. Gala z wręczeniem nagród zaplanowana jest na 25 maja 2022 r.
Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie: https://pmdiamonds.eu/
Link do regulaminu konkursu: https://pmdiamonds.eu/wp-content/uploads/2023/01/REGULAMIN-Performance-Marketing-Diamonds-EU-2023-1.pdf