Sylius to silnik e-commerce open-source dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Jako framework stworzony w filozofii "używaj tylko tego, czego naprawdę potrzebujesz", umożliwia zaprojektowanie dowolnego modelu sprzedaży internetowej - b2c, b2b, marketplace, subskrypcja, omnichannel. Z rozwiązania korzystają globalnie rozpoznawalne marki, takie jak Dr Oetker, Raiffeisen, Carrefour, Intersport, Forbes czy PSG, w Polsce m.in. TME, YourKaya, Folkstar, czy Grupa Topex.
"
Od pierwszego kontaktu z przedstawicielami e-Izby wiedziałem, że to organizacja, do której po prostu trzeba należeć, jeśli działa się w branży handlu internetowego w Polsce. Mimo, że naszym głównym rynkiem jest Europa Zachodnia, w ostatnim roku widzimy coraz większe zainteresowanie Syliusem w kraju nad Wisłą, w związku z przyspieszonym dojrzewaniem lokalnego e-commerce'a spowodowanym pandemią. W dobie tysięcy SaaSów rozwiązujących każdy problem, Sylius ułatwia ich integrację w modelu best-of-breed oraz proponuje elastyczny silnik, który pozwala zbudować unikalne doświadczenia zakupowe dla klientów każdego sklepu online. Cieszymy się na spotkanie ich właścicieli oraz dostawców innych nowoczesnych technologii, którzy są członkami e-Izby. To zaszczyt znaleźć się w tym gronie!" - mówi Tymoteusz Stengert, Partner & Business Lead, Sylius
Cieszymy się, iż do grona firm zrzeszonych w e-Izbie dołączyła kolejna firma