grudzień 12, 2022
e-Izba blog

Jak poprawić customer experience i zwiększyć przychody w e-commerce?

Jesteś właścicielem sklepu internetowego bez wieloosobowego działu obsługi klienta? A może sam odbierasz telefony od klientów? Zostań z Labelcall - to aplikacja, która ułatwi Ci życie, generując przychody dla Twojego biznesu i oszczędzając czas.

Wyobraź sobie, o ile łatwiej byłoby poprowadzić rozmowę z klientem, wiedząc jeszcze przed odebraniem połączenia:

- Kto dzwoni?

- W jakim celu się z Tobą kontaktuje?

- Jaka jest historia jego zamówień w Twoim sklepie?

Mógłbyś powitać dzwoniącego po imieniu i odpowiedzieć z miejsca na wszystkie jego pytania bez konieczności dopytywania o numer zamówienia, adres i inne dane potrzebne do czasochłonnej weryfikacji. Nie tylko skrócisz czas rozmowy do minimum, ale też zapewnisz swojemu rozmówcy efektywny customer experience na wysokim poziomie. Poznaj Labelcall

- intuicyjne narzędzie, stworzone z myślą o uproszczeniu obsługi klienta w małych i średnich firmach.

Labelcall - wszystkie dane o klientach zawsze pod ręką

Labelcall to darmowa aplikacja, która integruje się z Twoim systemem sprzedażowym i wyświetla na ekranie telefonu wszystkie dane o kliencie, gdy ten do Ciebie dzwoni. Dzięki temu prostemu narzędziu możesz odpowiedzieć od razu na pytania dotyczące zamówienia nawet, jeśli nie jesteś aktualnie przy komputerze. Skróć czas rozmowy do minimum, spersonalizuj ofertę na podstawie wyświetlanych tendencji zakupowych i uzyskaj większą sprzedaż, dzięki łatwiejszemu up-sellingowi. Labelcall nie tylko pomoże podnieść jakość obsługi klienta i całościowy customer experience w Twoim sklepie, ale także zaoszczędzi Twój czas i uprości procesy biznesowe.

Labelcall to rozwiązanie dedykowane przede wszystkim dla właścicieli sklepów internetowych oraz małych i średnich e-commerce. Platforma składa się z aplikacji instalowanej na smartfonie (możesz ją pobrać z Google Play) oraz widgetu w przeglądarce.

Zbuduj więź z klientem, witając go po imieniu

Badania wskazują, że obsługa klienta w czasie rzeczywistym może zwiększyć konwersję nawet o 40%. Zamiast odpowiadać na anonimowe połączenie, powitaj klienta jego imieniem i zaoferuj mu dokładnie to, czego szuka. Dane zebrane od e-commerców korzystających z Labelcall pokazują, że wdrożenie aplikacji realnie przekłada się na wzrost przychodu firmy. Jakie korzyści przyniesie Labelcall dla Twojego biznesu?

  • Poprawa Customer Experience nawet o 80% poprzez spersonalizowany kontakt

Przywitaj klientów po imieniu i wyprzedź ich pytania. Spersonalizowany kontakt i odpowiednie informacje o kliencie pomogą Ci zbudować dobre, długotrwałe relacje. Klienci są także skłonni płacić więcej za wysoką jakość obsługi.

  • Zwiększenie sprzedaży nawet o 50% dzięki spersonalizowanej usłudze i łatwemu up-sellingowi

Indywidualne podejście do każdego klienta i zaoferowanie mu dokładnie tego, czego oczekuje, są kluczem do wyróżnienia się na rynku. Dzięki funkcji wyświetlania statusu, czy ostatnich zakupów klienta, możesz zaoferować mu dodatkowe produkty, które będą dla niego interesujące. W czasie jednej rozmowy zaproponuj usługę lub produkt idealnie dopasowaną do klienta.

  • Skrócenie czasu rozmów z klientami aż o 75%

Znając wszystkie kluczowe informacje i status klienta, możesz od razu odpowiedzieć na zadane pytania i wyjść naprzeciw jego oczekiwaniom. Krótsze rozmowy, to nie tylko większe zadowolenie drugiej strony, ale również więcej obsłużonych rozmów, a w konsekwencji – wyższe zyski.

  • Cała baza klientów zawsze pod ręką

Dzięki integracji ze swoim sklepem internetowym będziesz miał dostęp do wszystkich informacji o transakcjach w swoim telefonie. Daje Ci to możliwość sprawnej obsługi klientów, nawet podczas podróży samochodem, czy poza standardowymi godzinami pracy. Zyskaj pełną mobilność i pozostań w kontakcie ze swoimi klientami zawsze i wszędzie.

  • Wirtualny asystent połączeń

Jeżeli nie możesz odebrać połączenia, aplikacja przypomni Ci, abyś oddzwonił.

● Darmowe narzędzie dla każdego e-commerce

Darmowy dostęp do aplikacji w ramach jednego urządzenia. Nie zapłacisz ani grosza za pobranie i wdrożenie wersji podstawowej.

  • Bezpieczeństwo danych

Aplikacja używa systemu do szyfrowania danych i wysokich standardów autoryzacji. Labelcall nie pobiera, ani nie przechowuje danych, a jedynie przekazuje je z Twojego systemu e-commerce.

  • Support i pomoc w integracji narzędzia ze sklepem

Na stronie Labelcall znajdziesz instrukcje wdrożenia aplikacji dla każdego systemu, a nasz dział customer service z chęcią pomoże Ci z integracją bez żadnych dodatkowych opłat.

Jakie dane o Twoim kliencie wyświetli aplikacja Labelcall?

Po zainstalowaniu aplikacji będziesz miał możliwość dostosowania wyświetlanych danych do potrzeb i specyfiki swojej działalności. Do najczęściej wybieranych przez użytkowników Labelcall opcji należą:

- Imię oraz nazwisko klienta

- Numer ostatniego zamówienia

- Status i wszystkie informacje dotyczące ostatniego zamówienia (np. adres zamówienia, wartość zamówienia, data złożenia zamówienia, data wysyłki zamówienia itp.) - Notatka prywatna i/lub publiczna do klienta/ostatniego zamówienia

- Wartość wszystkich zakupów w Twoim sklepie

- Data ostatniej wizyty w sklepie

- Komentarz od klienta odnośnie do ostatniego zamówienia

Wystarczy kilka kliknięć, aby połączyć Labelcall z platformą e-commerce, z której korzystasz

Aplikacja integruje się z Twoim sklepem i wyświetla wybrane przez Ciebie informacje za każdym razem, gdy dzwoni klient. Wystarczy pobrać i zainstalować wtyczkę Labelcall na platformie e-commerce, z której korzystasz oraz pobrać aplikację Labelcall na telefon z Google Play. Instrukcje integracji z wybranym systemem e-commerce (m.in. Woocommerce, Shopify, Shoper) znajdziesz na stronie Labelcall - integracje. Jeśli na którymkolwiek etapie będziesz potrzebował pomocy, skontaktuj się z naszym działem obsługi: contact@labelcall.com lub napisz do nas przez stronę na czacie!

Jak Labelcall pomaga zaoszczędzić 3.7 tysięcy zł rocznie? Case study Extra Zabawki

Jednym z klientów korzystających z aplikacji jest sklep z zabawkami dla dzieci Extra Zabawki, którego e-commerce codziennie odwiedza kilka tysięcy osób, z czego zakupu dokonuje 200 użytkowników. Obsługa klienta sklepu przeprowadza dziennie od 40 do 50 rozmów telefonicznych z klientami, które średnio trwają 10 minut. W dziale obsługi klienta pracuje 2 konsultantów. Wdrożenie Labelcall do sklepu Extra Zabawki pozwoliło zaoszczędzić 120 h godzin spędzonych na rozmowach miesięcznie i wygenerować 3.7 tysięcy oszczędności rocznie. Dzięki połączeniu aplikacji z widgetem w przeglądarce pracownik działu obsługi klienta może płynnie przejść do danych i jeszcze podczas rozmowy telefonicznej dodać komentarz bezpośrednio do zamówienia klienta. System ten pozwolił raz na zawsze skończyć z zapisywaniem uwag na papierowych karteczkach. Właściciele sklepu odnotowali również zwiększoną sprzedaż i średnią wartość koszyka. Jak się okazuje, zadowolony z rozmowy i efektywnego rozwiązania problemu klient jest bardziej otwarty na informacje o promocjach czy zniżkach, a dział obsługi klienta w kilka sekund może spersonalizować ofertę na podstawie informacji o poprzednich zakupionych produktach w sklepie. Jednak największe wrażenie na właścicielach sklepu robi efekt WOW, który często pojawia się u klientów, którzy dzięki wdrożeniu aplikacji Labelcall są witani po imieniu przez obsługę.

Wprowadź swoich klientów w świat spersonalizowanych usług

Chatboty, voiceboty czy automatyzacje mailingowe mogą skutecznie wspierać dział obsługi, ale nie zastąpią kontaktu z prawdziwym człowiekiem. Sklepy internetowe codziennie odbierają setki telefonów, bo często to właśnie jeden telefon wystarczy, by rozwiązać problem, podczas gdy wymiana maili zajęłaby niepomiernie więcej czasu. Labelcall daje lepsze zrozumienie klienta i efektywniejsze rozwiązywanie jego problemów, co przekłada się na jego zadowolenie, budując lojalność i pozytywny customer experience z marką. Wierzymy, że spersonalizowane podejście jest tym, czego ludzie oczekują i potrzebują w świecie rozwijającej się technologicznej automatyzacji i sztucznej inteligencji. Coś tak prostego jak przywitanie po imieniu wystarczy, żeby rozmówca po drugiej stronie poczuł się zaopiekowany, doceniony i nastrojony pozytywnie do konsultanta, nawet jeśli dzwoni z zażaleniem. Finalnie w sprzedaży chodzi przecież o pozytywne doświadczenie, a Labelcall w najprostszy możliwy sposób ułatwia budowanie długofalowych relacji.

Labelcall to aplikacja, której beneficjentem jest zarówno klient, jak i firma. Wspierając dział customer service, jednocześnie przyczynia się do zadowolenia klienta, co przekłada się na sukces firmy.

Autor artykułu: Paweł Napiórkowski, właściciel Labelcall.