Nominowani w tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards już cieszą się z wejścia do tej elitarnej grupy najlepszych firm handlu elektronicznego w kraju. W tegorocznej edycji przyznano 75 nominacji w 21. kategoriach. Teraz pozostaje czekać na ogłoszenie werdyktu jury, co odbędzie się podczas uroczystej Gali wręczenia nagród 21. września w Crystal Palace w Krakowie.
Konkurs e-Commerce Polska Awards od ponad dekady jest barometrem rozwoju tej części gospodarki elektronicznej w Polsce, którą skutecznie buduje e-handel. W czasie spowolnienia ekonomicznego i ostudzenia nastrojów konsumenckich, e-handel ma się dobrze. I jeśli tu skupia się uwaga konsumentów i wysiłek biznesu aby utrzymywać wzrost, to warto poznać najlepsze firmy e-commerce i ich praktyki. Organizatorem tego najbardziej prestiżowego w kraju branżowego konkursu jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Partnerem strategicznym konkursu jest InPost, zaś partnerami głównymi – Allegro oraz Przelewy24.
Puls e-commerce
Kategorie konkursowe, ich popularność w poszczególnych edycjach i przede wszystkim jakość zgłoszeń pozwalają ocenić, które z trendów zyskały na sile do tego stopnia, że kształtują strategie najlepszych firm handlu elektronicznego w Polsce. To one wskazują kierunek rozwoju e-commerce. Ich działania są wnikliwie oceniane przez jury złożone z liderów branży, co gwarantuje ich niezaprzeczalną siłę i wiarygodność. Audytorem konkursu jest Kancelaria Porębski i Wspólnicy.
W skrócie - tegoroczna 11-ta edycja e-Commerce Polska Awards, konkursu, który nieprzerwanie elektryzuje branżę, to:
● 75 nominacji w 21. kategoriach;
● wyrównana walka do ostatnich głosów członków jurorów, którzy sprawiedliwie i z zaangażowaniem wyłonili nominowanych;
● wyraźny wzrost poziomu zaawansowania merytorycznego/biznesowej efektywności zgłoszeń;
● nagrodzone najbardziej inspirujące projekty branży e-commerce 2023 roku.
Sens rywalizacji
Uznając prymat zdrowej rywalizacji pod okiem doświadczonych jurorów, a także wierząc głęboko w witalność wszystkich krajowych firm handlu elektronicznego, już teraz cieszę się na ogłoszenie zwycięzców – komentuje proces zbierania nominacji Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. – Wysiłek, jaki biznes włożył w utrzymanie rynkowej pozycji i wzrosty, na pewno powinien zostać nagrodzony po równo, ale zwycięzca w poszczególnych kategoriach może być tylko jeden. To piękno naszego konkursu – zauważa. I słusznie, bo wartość nominacji do tego elitarnego grona też jest swego rodzaju wyróżnieniem, bardzo cenionym przez firmy.
W oczekiwaniu na finał
Laureatów konkursu poznamy podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 21. września w Crystal Palace w Krakowie. Wydarzenie w roku jubileuszowym X-lecia e-Izby zapowiada się jako kolejne święto środowiska krajowego e-biznesu. Zaproszone liderki
i liderzy branży – laureaci poprzednich edycji konkursu – będą oklaskiwać nowych w swoim gronie. To także tworzy wyjątkowość biznesowego networkingu, jednej z wielu jakości konsekwentnie wytwarzanych przez e-Izbę.
W trakcie gali poznamy także laureata w kategorii Best In – podmiotu, który otrzymał największą średnią głosów w tegorocznej edycji konkursu.
Partner Strategiczny - InPost
Partnerzy Główni konkursu - Allegro, Przelewy24.
Audytor – Kancelaria Porębski i Wspólnicy.
*Nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards 2023 prezentujemy w kolejności alfabetycznej.
KATEGORIE DLA PODMIOTÓW E-COMMERCE
Best on mobile - podmioty średnie i duże:
Design & Usability - podmioty małe:
Design & Usability - podmioty średnie i duże:
Best e-commerce retailer - podmioty średnie i duże:
Best in CSR - podmioty małe:
Best in CSR - podmioty średnie i duże:
Best e-commerce B2B - podmioty średnie i duże:
Best campaign (Pomysł promocyjny roku) - podmioty średnie i duże:
Best in omnichannel - podmioty średnie i duże:
Best in cross-border - podmioty średnie i duże:
Best adaptation to new digital reality B2C - podmioty średnie i duże:
Best innovator in e-commerce - podmioty średnie i duże:
Best e-commerce loyalty program - podmioty średnie i duże:
KATEGORIE DLA E-USŁUG
Best logistic tool :
Best tool for e-commerce:
Best cross-border tool/technology/service:
Best e-commerce B2B tool/technology/service:
Best automatization tool/technology in e-commerce:
Best omnichannel tool/technology/service:
KATEGORIE E-FINANSE
Innovative e-payment solution:
Best buy now pay later solution:
Best e-banking implementation:
Best online insurer:
Więcej informacji na stronie: https://ecpawards.pl/nominowani/
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
22.09.2023
Gala wręczenia nagród w XI edycji konkursu e-Commerce Polska awards – fotorelacja
22.09.2023
FINAŁ E-COMMERCE POLSKA AWARDS 2023
14.09.2023
RETAIL CHALLENGE POLAND 2024