Nowa kategoria w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku e-Izby otwiera możliwość łączenia doświadczeń z wielu rynków Unii Europejskiej. Daje też możliwość porównywania historii sukcesu poszczególnych marek, za którym stoją najważniejsze osoby kierujące biznesem online. Oto co wnosi kategoria EUROPEAN E-COMMERCE DIRECTOR do 5. edycji renomowanego konkursu, doceniającego liderów/liderki i równocześnie ich zespoły.
Osoba na stanowisku dyrektora e-commerce koncentruje się na zarządzaniu strategicznym i sprzedaży. Ściśle współpracuje z szefami technologii i marketingu. Jednak jej obowiązki są multidyscyplinarne i odpowiadają najważniejszemu celowi biznesu – zwiększaniu sprzedaży i optymalizacji UX. Przez to odpowiedzialność dyrektora e-commerce jest największa w organizacji, niezależnie od tego, że wszyscy pracownicy wnoszą ważny wkład w funkcjonowanie całości.
Talenty e-commerce
Cieszy nas to, że na poziomie C-level można znaleźć nowe twarze w naszej branży. Ludzi, którzy reprezentują w organizacjach kolejne stopnie zaawansowania i znajomości handlu online. Kreują też nowe trendy – zauważa Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, organizator konkursu. To dlatego Izba również kreuje nowe możliwości rywalizacji, ponieważ odpowiadają dynamicznie zmieniającemu się krajobrazowi handlu online - Przybywa nowych rynków, nowych wyzwań i obowiązków, za które są odpowiedzialni dyrektorzy e-commerce. Chcemy ich wyszukiwać poszerzając zakres tej niezwykle potrzebnej naszemu środowisku nagrody – dodaje.
Europejski wymiar lidera
Tegoroczna nowość konkursu – European e-Commerce Director jest dedykowana wszystkim zarządzającym sklepami online w Europie. Z racji rozwoju jednolitego rynku cyfrowego w UE, zacieraniu granic dzięki modelowi cross-border e-commerce jej uniwersalność podkreśla ponadregionalny rozwój handlu elektronicznego. Wskazuje na kompetencje międzynarodowych liderów, które przynoszą rozwój poszczególnym firmom.
Zauważyliśmy, że w europejskim biznesie opartym na Internecie brak takiej inicjatywy, tzn., wyróżniającej najlepszych specjalistów, którzy swoimi bezpośrednimi działaniami mają realny wpływ na innowacyjność firm w ujęciu ponadnarodowym – mówi Paulina Wojczyńska, dyr. projektów w e-Izbie. – Mając doświadczenie wyłaniania liderów na polskim rynku chcemy iść o krok dalej. Ze wsparciem organizacji spoza kraju i ich znajomości lokalnych rynków chcemy docenić europejskie osobowości e-commerce – podkreśla.
Międzynarodowa kategoria
W skład jury przy opisywanej rywalizacji wejdą przedstawiciele europejskich organizacji branżowych e-handlu.
Mnożenie korzyści
Zdrowa rywalizacja jest ważna, ale jej efektem pozostaje też wymiana doświadczeń, wgląd w metody pracy na różnych rynkach, wyzwania i historie sukcesu profesjonalistów handlu elektronicznego. Każdy wnosi do konkursu niepodważalną wiedzę, bo pochodzącą z pierwszej ręki na temat swoich ról, obowiązków i metod pracy. To znowu prowadzi do rozwoju cross-border e-commerce, czyli obecnie silnego trendu rozwoju biznesu.
Kontakt z międzynarodowymi uczestnikami konkursu pozwala również zrozumieć ich metody pracy i dostosować się do niuansów kulturowych w przypadku firm, które zgłaszają ambicję rozwoju zagranicą. Może też pomóc w określeniu wspólnych trendów – wybieganiu w przyszłość, co jest stałym elementem tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku.
Czy znając wartość dyrektora e-commerce w firmie, jego zespół zawaha się wysłać zgłoszenie? Czy ona/on zatrzyma swoją kandydaturę do nagrody wiedząc, jak intensywnie i efektywnie pracuje?
Zapraszamy!
Zgłoszenia do całości konkursu przyjmowane są od 12.03 do 15.04 na stronie:
Wersja polska: https://dyrektorecommerceroku.pl/
Wersja angielska: https://dyrektorecommerceroku.pl/en/
Rozstrzygnięcie połączone z galą rozdania nagród odbędzie się w hotelu Santa Natura pod Warszawą, 6.06.2024
Partnerzy Główni konkursu: Przelewy24
Międzynarodowi partnerzy Instytucjonalni: Bulgarian Ecommerce Association, Ecommerce Europe, netComm
Partnerzy medialni: Wiadomości Handlowe, E-Commerce w Praktyce, Omnichannel News, MyCompany,
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
14.05.2024
E-IZBA MERCHANT DAY DLA MŚP I PRODUCENTÓW. KAŻDA FIRMA MA ZNACZENIE W ŚWIECIE E-COMMERCE.
25.04.2024
Gwarancja e-zadowolenia
23.04.2024
Targetowanie i diamenty