Performance Marketing Diamonds CEE 2022 wystartował!

...

Performance Marketing Diamonds CEE 2022 wystartował!

Od dziś można zgłaszać wyjątkowe projekty i kampanie z obszarów performance marketingu i afiliacji do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To czwarta edycja pierwszego w Polsce międzynarodowego konkursu skoncentrowanego na tych dwóch kluczowych dla sklepów internetowych i marketplace’ów obszarach. To szansa dla wszystkich zgłaszających się na pokazanie swoich działań nie tylko w kraju, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej.

Największą wartością konkursu Performance Marketing Diamonds CEE jest jego międzynarodowy zasięg. To unikalna szansa dla polskich firm na pokazanie swoich projektów i osiągnięć poza granicami naszego kraju. Z kolei dla firm, które realizują kampanie performance marketingowe w innych krajach europejskich to możliwość prezentacji swojej działalności w Polsce. Zgłoszenia w języku angielskim można składać za pośrednictwem strony internetowej https://performancedaycee.com/pmdiamonds/ do 23 lutego 2022 roku.

“Dwukrotne zdobycie nagrody Grand Prix w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE ma dla nas bezcenną wartość w kontekście docenienia pracy zespołu specjalistów, wyróżnienia naszych klientów inwestujących w innowację oraz wzmacniania wizerunku marki Bluerank. Patrząc z perspektywy strategicznej, otrzymane wcześniej nagrody w poszczególnych kategoriach konkursu stanowią dowód słuszności naszych działań digital marketing w zakresie analizy, głębokiego zrozumienia i efektywnościowego wykorzystania Customer Journey. Ostatecznie uważam, że konkurs Performance Marketing Diamonds CEE pomaga kształtować rynek działań performance i pokazuje wspaniałą pracę, która zostaje doceniona przez ekspertów branży e-commerce” – podsumował Zbigniew Nowicki, Co-managing Director Bluerank, Laureat Grand Prix 2021

By w pełni oddać obraz zmian jakie zaszły na rynku w 2021 roku, w czwartej edycji Performance Marketing Diamonds CEE wprowadzono sześć nowych kategorii:

  • w kategoriach podstawowych są to: “best pandemic effects”, “long-term performance cooperation”, “the most effective content marketing campaign” oraz „the most effective performance campaign for CEE (excluding Polish market)”
  • w kategoriach głównych nowościami są kategorie: “Media Publisher of the year” oraz “Performance Brand of the year”

Kampanie i projekty można zgłaszać w następujących kategoriach:

Kategorie Podstawowe:

  • the most effective mobile campaign
  • the most effective lead generation campaign
  • the most effective social media campaign
  • the most effective SEM campaign
  • the most effective affiliate program
  • the most effective video campaign
  • the most effective sales campaign
  • the most effective use of influencer marketing in performance
  • best pandemic effects
  • long term performance cooperation
  • the most effective content marketing campaign
  • the most effective performance campaign for CEE (excluding Polish market)
  • the integrated campaign of the year

Kategorie Główne:

  • Media Publisher of the year
  • Performance technology of the year

Kapituła konkursu podczas obrad wybierze laureata Grand Prix, czyli najlepszego z najlepszych. Dodatkowo w trakcie Gali poznamy najlepszą agencję performance marketingu i najlepszy brand w obszarze performance marketingu. Zwycięzcami zostaną firmy posiadające największą liczbę statuetek w kategoriach konkursowych.

„Rok do roku mamy coraz większą liczbę zgłoszeń co pokazuje jak rośnie rynek i jak rośnie znaczenie kampanii performance zarówno w Polsce jak i zagranicą. Aby zapewnić międzynarodowy zasięg tego konkursu i należycie wypromować go w CEE, do projektu ponownie zaprosiliśmy Ecommerce Europe” – Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej

Prace będzie oceniać jury, w którego składzie zasiądą m.in.:

  • Artur Malinowski, Empik
  • Barbara Matkowska-Włosek, TIM S.A.
  • Daniel Rogiński, Zalando
  • Łukasz Woźnica, Apifonica
  • Jakub Rybałtowski, Decathlon
  • Justyna Andreas, Packeta
  • Marek Spadło, Kinguin
  • Michał Pachnik, CCC
  • Robert Biegaj, Offerista Group Poland
  • Wojciech Tomaszewski, ANSWEAR.com

Wśród laureatów edycji 2021 znalazły się takie firmy jak: SalesTube wraz z Value Media, Bluerank, Tradedoubler, FormUp, CCC, Mullenlowe MediaHub wraz z Decathlon, Cube Group. W 2021 roku największe wyróżnienie Grand Prix odebrał Bluerank.

Więcej informacji znajduje się na stronie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/

Link do regulaminu konkursu tutaj.

 
💎Partnerzy Główni konkursu PMD CEE 2022: Apifonica, Kinguin.
 

Zobacz także:

Webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”
Webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”

📢Zapraszamy na najbliższy webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”, który poprowadzi […]

Czytaj więcej
Konferencja SyliusCon
Konferencja SyliusCon

Już 27 października odbędzie się pierwsza konferencja poświęcona Syliusowi – rozwiązaniu e-commerce, które powstało w Łodzi, a […]

Czytaj więcej
Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołącza Accenture
Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołącza Accenture

„Jestem zaszczycony, że Accenture może dołączyć do grona członków e-Izby. Jako wiodąca agencja z zakresu transformacji cyfrowej, […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?