Znamy nominowanych czwartej edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2022!

Jury nominowało 40 najlepszych kampanii performance marketingu i afiliacji w europejskim konkursie Performance Marketing Diamonds, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Zwycięzców w 11 kategoriach i zdobywców Granx Prix, Brand of the Year oraz Agency of the Year, poznamy podczas Gali, która odbędzie 19 maja w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku.
Performance Marketing Diamonds CEE to międzynarodowe wyzwanie dla agencji, brandów oraz domów mediowych. Prace w konkursie oceniane były przez Jury złożone z ekspertów branży marketingowej i e-commerce. Z 40 nominowanych projektów jury wyłoniło zwycięzców w 11 kategoriach konkursowych oraz zdobywcę Grand Prix. Nagrody specjalne Brand of the Year oraz Agency of the Year otrzymają firmy, które zwyciężyły w największej liczbie kategorii konkursu. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwa audytor Kancelaria Sowiński i Partnerzy.
Partnerami głównymi konkursu są Apifonica oraz Kinguin.
Poznajmy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2022!
The most effective paid social media campaign
Nominowani:
- CCC
- eobuwie.pl & Modivo
- Tradedoubler
The most effective SEM campaign
Nominowani:
- CCC
- Empik
- Grupa iCEA
- Performics
- Semcore
The most effective affiliate program
Nominowani:
- Decathlon
- Empik & Tradedoubler
- SalesTube & Travelist.pl
- Tradedoubler
The most effective sales campaign
Nominowani:
- CCC
- Digital Resolution & Barbora
- Empik
- eobuwie.pl
- SalesTube
The most effective mobile campaign
Nominowani:
- CCC & Appnext
- Cube Group
- SalesTube & Med24
Best pandemic effects
Nominowani:
- Bluerank za kampanię dla Rainbow Tours
- Bluerank za kampanię dla fundacji DKMS
- Performics
- Sales Tube & Travelist
- Whites
The most effective video campaign
Nominowani:
- CCC
- SalesTube
The most effective lead generation campaign
Nominowani:
- Bluerank
- OMD
Long-term performance cooperation
Nominowani:
- AWIN & Answear.com
- Bluerank
- Tradedoubler
The integrated campaign of the year
Nominowani:
- Bluerank
- Performics
The most effective content marketing campaign
Nominowani:
- Content House & BOSCH & Insignia & Performance Media
- Bluerank
- Bluerank & Empik
- Whites
Performance Technology of the Year
Nominowani:
- Ecometrixo
- Sempai
Magazyn PMD 2022: https://eizba.pl/wp-content/uploads/2022/05/PMD-2022-NOMINACJE.pdf
Więcej informacji o konkursie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/
Zobacz także:

InPost to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku!
InPost – Paczkomat, Kurier to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku! […]
Czytaj więcej
TAKI SAM START – przez dialog do rozwiązań
Izba Gospodarki Elektronicznej kontynuuje kampanię, której celem jest zrównanie szans konkurencyjnych europejskich przedsiębiorców e-commerce z podmiotami kierującymi […]
Czytaj więcej
mBank dołączył do grona partnerów inicjatywy e-Izby
Mamy przyjemność przedstawić kolejną firmę, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby. mBank Polska od lat jest […]
Czytaj więcej