Znamy nominowanych czwartej edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2022!

...

Jury nominowało 40 najlepszych kampanii performance marketingu i afiliacji w europejskim konkursie Performance Marketing Diamonds, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Zwycięzców w 11 kategoriach i zdobywców Granx Prix, Brand of the Year oraz Agency of the Year, poznamy podczas Gali, która odbędzie 19 maja w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku. 

Performance Marketing Diamonds CEE to międzynarodowe wyzwanie dla agencji, brandów oraz domów mediowych. Prace w konkursie oceniane były przez Jury złożone z ekspertów branży marketingowej i e-commerce. Z 40 nominowanych projektów jury wyłoniło zwycięzców w 11 kategoriach konkursowych oraz zdobywcę Grand Prix. Nagrody specjalne Brand of the Year oraz Agency of the Year otrzymają firmy, które zwyciężyły w największej liczbie kategorii konkursu. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwa audytor Kancelaria Sowiński i Partnerzy.

Partnerami głównymi konkursu są Apifonica oraz Kinguin.

Poznajmy nominowanych w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2022!

The most effective paid social media campaign

Nominowani:

  • CCC
  • eobuwie.pl & Modivo
  • Tradedoubler

The most effective SEM campaign

Nominowani:

  • CCC
  • Empik
  • Grupa iCEA
  • Performics
  • Semcore

The most effective affiliate program

Nominowani:

  • Decathlon
  • Empik & Tradedoubler
  • SalesTube & Travelist.pl
  • Tradedoubler

The most effective sales campaign

Nominowani:

  • CCC
  • Digital Resolution & Barbora 
  • Empik
  • eobuwie.pl
  • SalesTube

The most effective mobile campaign

Nominowani:

  • CCC & Appnext
  • Cube Group
  • SalesTube & Med24

Best pandemic effects

Nominowani:

  • Bluerank za kampanię dla Rainbow Tours
  • Bluerank za kampanię dla fundacji DKMS
  • Performics
  • Sales Tube & Travelist
  • Whites

The most effective video campaign

Nominowani:

  • CCC
  • SalesTube

The most effective lead generation campaign

Nominowani:

  • Bluerank
  • OMD

Long-term performance cooperation

Nominowani:

  • AWIN & Answear.com
  • Bluerank
  • Tradedoubler

The integrated campaign of the year

Nominowani:

  • Bluerank
  • Performics

The most effective content marketing campaign

Nominowani:

  • Content House & BOSCH & Insignia & Performance Media
  • Bluerank
  • Bluerank & Empik
  • Whites

Performance Technology of the Year

Nominowani:

  • Ecometrixo
  • Sempai

 

Magazyn PMD 2022: https://eizba.pl/wp-content/uploads/2022/05/PMD-2022-NOMINACJE.pdf

Więcej informacji o konkursie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/

Zobacz także:

InPost to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku!
InPost to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku!

InPost – Paczkomat, Kurier to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku! […]

Czytaj więcej
TAKI SAM START – przez dialog do rozwiązań
TAKI SAM START – przez dialog do rozwiązań

Izba Gospodarki Elektronicznej kontynuuje kampanię, której celem jest zrównanie szans konkurencyjnych europejskich przedsiębiorców e-commerce z podmiotami kierującymi […]

Czytaj więcej
mBank dołączył do grona partnerów inicjatywy e-Izby
mBank dołączył do grona partnerów inicjatywy e-Izby

Mamy przyjemność przedstawić kolejną firmę, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby. mBank Polska od lat jest […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?