Webinar „Jak zbierać wymagania dla projektów za miliony? Metoda Commerce Blueprint | Commerce Space N°6”

...

Zapraszamy na webinar „Jak zbierać wymagania dla projektów za miliony? Metoda Commerce Blueprint | Commerce Space N°6”

Data: 15 marca 2022 (wtorek), godz. 13.00
Rejestracja bezpłatna, obowiązują zapisy: https://bit.ly/CS6-rejestracja

 
Podczas wydarzenia zaprezentujemy metodę Commerce Blueprint, która pozwala na zebranie całokształtu wymagań niezbędnych do uruchomienia sprzedaży e-commerce na dużą skalę (omnichannel, wiele rynków). Commerce Blueprint to narzędzie do budowania holistycznej strategii i skutecznego przygotowania do wdrożenia dużego zespołu projektowego. Model obejmuje 3 kluczowe obszary: Clear Vision, Digital Product Journey, Business Units Policies.
Podczas webinaru zostaną udzielone odpowiedzi na pytania:
  • Jak spojrzeć na konkretny przypadek biznesowy w sposób indywidualny i dopasować do niego odpowiednie rozwiązania?
  • Jak pomóc klientowi w obraniu kierunku rozwoju i wypracowaniu skutecznej strategii?
  • Jak oszacować ryzyko, by uniknąć krytycznych błędów podczas wdrożenia?
  • Co zrobić, żeby każdy członek zespołu rozumiał potrzeby stojące za wybranymi rozwiązaniami?

Agenda

  1. Potrzeby biznesowe — współpraca kluczem do sukcesu.
  2. Przepis na skuteczną strategię — Commerce Blueprint.
  3. Wizja (Clear vision).
  4. Cyfrowa podróż produktu (Digital Product Journey).
  5. Polityki biznesowe (Business Units Policies).
  6. Project Manager — Zespół — Klient.
  7. Podsumowanie.
  8. Q&A.
Prelegent
Borys Skraba – CEO, Strix.
Ekspert i praktyk e-commerce, związany z branżą od blisko 15 lat. Jest prezesem zarządu Strix, integratora kompleksowych rozwiązań e-commerce, omnichannel i digital transformation na platformie Magento i Shopware. Wiedzę i doświadczenie zdobywał realizując jedne z najbardziej skomplikowanych projektów wdrożeniowych dla sektora B2C i B2B, m.in. Castorama Polska, Modivo, Szynaka Meble, Lynka, Inter Cars, Semilac, NESCAFÉ® Dolce Gusto®, TOUS, Lancerto, Super-Pharm. Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych, członek Izby Gospodarki Elektronicznej.
Dla kogo?
Dla IT/E-commerce Project Managerów, którzy:
  • prowadzą złożone projekty działające na dużą skalę (mid-market i enterprise),
  • na co dzień blisko współpracują z klientem i aktywnie wspierają go w tworzeniu strategii, rozwoju i doborze najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb biznesowych,
  • zarządzają pracą rozbudowanych zespołów projektowych złożonych z wielu osób o różnych rolach i kompetencjach (developerzy, UX designerzy, testerzy).

Zapraszamy do udziału!

Zobacz także:

Webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”
Webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”

📢Zapraszamy na najbliższy webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”, który poprowadzi […]

Czytaj więcej
Konferencja SyliusCon
Konferencja SyliusCon

Już 27 października odbędzie się pierwsza konferencja poświęcona Syliusowi – rozwiązaniu e-commerce, które powstało w Łodzi, a […]

Czytaj więcej
Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołącza Accenture
Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołącza Accenture

„Jestem zaszczycony, że Accenture może dołączyć do grona członków e-Izby. Jako wiodąca agencja z zakresu transformacji cyfrowej, […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?