Rynek e-commerce w Niemczech

...

Właśnie ukazała się druga publikacja z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. Tym razem skupiliśmy się na niemieckim rynku e-commerce, który jest piątym co do wielkości na świecie (po Chinach, USA, UK oraz Japonii). Według zebranych danych, 66 mln Niemców kupuje w sieci, a szacowany obrót niemieckiego e-commerce w 2020 roku ma osiągnąć poziom 103,9 miliardów Euro!

 

Znacznie więcej informacji znajduje się pod linkiem: https://bit.ly/rynek-e-commerce-w-Niemczech

 

Autorem cyklu analiz jest Paweł Mazurek, lider grupy merytorycznej e-badania, Country Manager Data Insight.

Zobacz także:

Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?
Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?

Przed branżą e-Commerce ciężki okres, na który trzeba się przygotować. Przedsiębiorcom szczyt sezonu zakupowego – Black Friday, […]

Czytaj więcej
Mazars nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
Mazars nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Mazars to międzynarodowa, zintegrowana firma specjalizująca się w audycie, księgowości, doradztwie, usługach podatkowych i prawnych*. Działając w […]

Czytaj więcej
SalesTube wypuszcza unikalny na skalę światową ebook – przewodnik po Google Marketing Platform
SalesTube wypuszcza unikalny na skalę światową ebook – przewodnik po Google Marketing Platform

SalesTube, należąca do Group One agencja one-stop-shop dla e-commerce, stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?