Nagrody w I edycji konkursu Kobieta e-commerce 2022 przyznane!

...

Fundacja Kobiety e-biznesu wraz z Jury przyznała nagrody w I edycji Konkursu Kobieta e-commerce.

Statuetki otrzymały kobiety, które zaprezentowały najlepsze projekty w dziewięciu kategoriach: Najlepszy sklep internetowy, Technologia dla e-commerce, Najlepszy e-marketing, Nowa usługa w e-commerce, Przedsiębiorcza mama w e-commerce, Odpowiedzialny e-commerce,  The best influencer for e-commerce,  Najlepszy start-up e-commerce,  Innowacja w e-commerce. Internauci w ogólnopolskim głosowaniu wybrali swoją Kobietę e-commerce.

Finał konkursu wraz z uroczystą Galą, którą poprowadziła Katarzyna Zdanowicz, odbył się 21 kwietnia w Villa Intrata na terenie Pałacu w Wilanowie w Warszawie i został uświetniony pokazem mody MODIVO.

 

Kobieta e-commerce to jedyny w Polsce konkurs adresowany do kobiet aktywnych w biznesie cyfrowym. Jest organizowany przez Fundację Kobiety e-biznesu i Partnerów – ekspertów i liderów polskiego rynku e-commerce. W pierwszej edycji konkursu wpłynęło kilkaset zgłoszeń, z których wyłonionych zostało 80 finalistek w 9 kategoriach.

 

“Jestem szczęśliwa, że pomimo trudnych niespokojnych czasów, konkurs Kobieta e-commerce spotkał się z tak dużym odzewem. Oryginalność projektów e-commerce, które znalazły się w finale oraz rozmach niektórych z nich zaskoczyły zarówno nas organizatorki, jak i jury – mówi Anna Heimberger, współzałożycielka Fundacji Kobiety e-biznesu i współpomysłodawczyni konkursu.

– Pierwsza edycja pokazała, że konkurs promujący kobiecą przedsiębiorczość on-line jest bardzo potrzebny. Inspiruje kobiety do rozwoju w niełatwym obszarze on-line, motywuje i zachęca do wymiany doświadczeń. Jestem przekonana, że prestiżowy tytuł Kobieta e-Commerce 2022 pomoże kobietom w osiąganiu ich celów zawodowych i personalnych, niezależnie od warunków politycznych, czy ekonomicznych – dodaje.

 

Ze względu na niezwykle wysoki poziom zgłoszeń oraz ich różnorodność i innowacyjność Jury konkursu zdecydowało o przyznaniu 14 wyróżnień. Dodatkowo zarząd Fundacji przyznał specjalne wyróżnienie dla osobowości rynku e-commerce Patrycji Sass – Staniszewskiej, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej za wybitne osiągnięcia w promowaniu e-commerce w Polsce oraz wspieranie organizacji społecznych promujących kobiety.

 

“Wybór laureatek był bardzo trudny, gdyż każda z nominowanych pań może pochwalić się ciekawym projektem i nieszablonowym podejściem do e-biznesu. Dlatego uważam, że dziś wszystkie uczestniczki konkursu mogą czuć się wygranymi. Gala jest doskonałą okazją, by liderki e-commerce poznały się i wymieniły doświadczeniami. To jest ich święto. Cieszę się, że udało nam się w ramach fundacji stworzyć przestrzeń dla promowania przedsiębiorczych kobiet, które chcą rozwijać swoje biznesy online – mówi Dorota Bachman, współzałożycielka Fundacji Kobiety e-biznesu i współpomysłodawczyni konkursu.   – Zachęcam wszystkie kobiety, aby już planować zgłoszenia do kolejnej edycji konkursu. Tytuł Kobieta e-commerce jest przyznawany na rok i daje niezwykle rozbudowane możliwości promowania e-biznesu”.

 

Podczas Gali odbył się panel dyskusyjny poświęcony trendom w e-commerce. Wzięli w nim udział eksperci i liderzy rynku:  Aleksandra Szol Dyrektor E-commerce MODIVO i Dyrektor Marketingu MODIVO, Marta Mikliszańska Head of Public Affairs & Sustainability Allegro, Krzysztof Ślęczka Head of Digital Commerce for Retail and CG&S, Accenture oraz Radosław Tyszko Sales Departament Director Ceneo.

Podczas Gali zostały zaprezentowane wnioski z najnowszego badania Potencjał Kobiet w e-biznesie, przeprowadzonego przez Fundację Kobiety e-Biznesu.

Galę konkursu Kobieta e-commerce uświetnił pokaz mody marki MODIVO.

Podczas pokazu MODIVO zaprezentowało stylizacje w nurcie POWER DRESSING, adresowane do kobiet biznesu. Były one utrzymane w wiodących trendach kolorystycznych: od beży i łagodnych naturalnych odcieni, przez energetyczne żywe kolory, nawiązujące do trendu “dopamine fashion”, aż do klasycznej czerni. POWER DRESSING to unikatowy projekt MODIVO, który wspiera kobiety w biznesie, aktywizuje je na polu zawodowym i pomaga kreować własny wizerunek.

Galę poprowadziła Katarzyna Zdanowicz – dziennikarka i prezenterka telewizji Polsat.

 

Poznajcie laureatki konkursu Kobieta e-commerce w 9 kategoriach:

Najlepszy sklep internetowy, Partner kategorii Allegro
Laureatka: Monika Pobrotyń,
właścicielka oraz wiceprezeska North.pl – sklepu internetowego i portalu w całości poświęconemu naprawom sprzętu domowego AGD. Całe przedsięwzięcie jest spójne z globalnymi trendami: zrównoważonego rozwoju, podejścia eko (nie wyrzucaj, naprawiaj) oraz tzw. „zrób to sam”. Inicjatywa wspiera wszystkich domowych majsterkowiczów i zachęca do naprawiania sprzętu samodzielnie, bez pomocy fachowców.

Prezentacje wszystkich nominowanych projektów  dostępne są na stronie konkursu>>

 

Technologia dla e-commerce, Partner kategorii Accenture
Laureatka: Joanna Spytek –
od ponad 10 lat rozwija rozwiązania technologiczne dla e-commerce, wykorzystywane przez największe marki w Polsce i zagranicą. Jako pierwsza w Polsce wdrażała modelowanie atrybucji w programach sprzedażowych, aktualnie rozwija kolejną innowację w segmencie programów partnerskich – Circlewise Partnership Hub.

 

Najlepszy e-marketing, Partner kategorii Ceneo
Laureatka: Marzena Lewandowska
, dyrektorka marketingu i PR w Aquaphor Poland, która od 13 lat buduje marketing w polskim oddziale firmy Aquaphor. Ostatnie 2 lata to wielki skok sprzedażowy i wizerunkowy brandu, który zwielokrotnił swoje udziały w rynku eCommerce (3x wzrost sprzedaży w 2021!).

 

Nowa usługa w e-commerce, Partner kategorii Inspiro – Audioteka
Laureatka: Aleksandra Jachimowicz
, która rozwija unikalną w skali światowej platformę online tumor3d.com.  Na platformie online sprzedaje opartą na najnowszej technologii usługę trójwymiarowej wizualizacji zmian nowotworowych w organizmie pacjenta.

Przedsiębiorcza mama w e-commerce, Partner kategorii home.pl
Laureatka: Monika Honory – ekspert holistycznego odchudzania. Będąc mamą dwójki dzieci, chcąc odmienić swoje życie, opracowała holistyczno-motywacyjny Program Przemian. Stworzyła platformę online Przemiany wg Moniki Honory, rozwinęła sklep internetowy, zbudowała społeczność na FB liczącą 183 tys. osób.

 

Odpowiedzialny e-commerce, Partner kategorii MODIVO
Laureatka: Dominika Dalba
– prowadzi markę bielizny i homewear w duchu EKO oraz sklep internetowy youandyourbody.pl. Każdy materiał, z którego szyte są produkty, każdy dodatek posiada światowej rangi EKO certyfikat. Każdy element pakowania (kartki, metki, sznurki czy bibuła) są w 100% z recyklingu oraz są w 100% biodegradowalne. Współpracuje z kameralnymi pracowniami w Polsce, ponieważ chce mieć pewność, iż warunki pracy i płacy są godne.

Prezentacje wszystkich nominowanych projektów  dostępne są na stronie konkursu>>

 

Innowacja w e-commerce, Partner kategorii InPost

Laureatka: Małgorzata Ohme – współzałożycielka innowacyjnej platformy Mindgram.com. W ramach jednej platformy integrowane są najważniejsze rozwiązania well-being oraz oferowany holistyczny system wsparcia kondycji psychicznej pracowników i ich rodzin w codziennych problemach związanych z pracą, sytuacją osobistą, rodzinną lub finansową. Mindgram oferuje szybkie wsparcie psychologiczne przez czat i telefon, psychoterapię online, wirtualny well-being, work-life services (porady prawne, finansowe, rodzinne w kontekście well-beingu).

 

Najlepszy start-up for e-commerce, Partner kategorii Przelewy24.pl

Laureatka: Joanna Jezior – Sojka, prezeska i założycielka sklepu internetowego ergobiuro.pl, oferującego najlepsze ergonomiczne fotele i krzesła do pracy. Sklep stworzyła z misją szerzenia świadomości jak ważne dla naszego zdrowia jest korzystanie z rozwiązań najlepszych dla naszego kręgosłupa.

 

The best influencer for e-commerce, Partner kategorii Fundacja Kobiety e-biznesu

Laureatka: Sylwia Madeńska – influencerka, której konto śledzi prawie 260 tysięcy obserwatorów. Jest zawodową tancerką, choreografką, właścicielką szkoły tańca. Na instagramie stworzyła grupę lojalnych odbiorców, z którymi buduje trwałe relacje.  Współpracuje z wieloma markami. Rekomenduje sprawdzone produkty z kategorii fashion, kosmetyki oraz hotelarstwo.

Prezentacje wszystkich nominowanych projektów  dostępne są na stronie konkursu>>

 

Nagroda Internautów –  nagroda specjalna, przyznawana w ogólnopolskim głosowaniu Internautów

Laureatka:  Justyna Ratajczak – influencerka prowadząca popularne profile na Instagramie i Facebooku. Gotuje, fotografuje i stylizuje potrawy od ponad 10 lat. Swoją naturalnością i otwartością przyciągnęła tysiące Fanów do wspólnego gotowania.  Promuje w social mediach produkty do przygotowywania potraw oraz wspomagające zdrowy styl życia. Prowadzi warsztaty kulinarne i nagrywa video – przepisy z różnymi markami i produktami do promocji w social media.

 

Jury Konkursu

W Jury Konkursu Kobieta e-commerce 2022 znaleźli się  eksperci od lat związani z branżą e-commerce:

  • Krzysztof Ślęczka, Head of Digital Commerce for Retail and CG&S, Accenture
  • Radosław Tyszko, Sales Departament Director Ceneo
  • Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce MODIVO i Dyrektor Marketingu MODIVO
  • Arkadiusz Seidler, Prezes Audioteka S.A.
  • Anna Spychalska-Grzeszek, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Fundacja Polska Bezgotówkowa
  • Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability Allegro
  • Kamila Grotowska, Education and Merchant Develoment Leader w Allegro
  • Jacek Kinecki, CEO Przelewy24
  • Izabela Karolczyk-Szafrańska, Dyrektorka Marketingu InPost
  • Magdalena Chudzikiewicz, Członkini zarządu home.pl (CCO), dyrektor sprzedaży i marketingu home.pl
  • Patrycja Bilewska, Założycielka agencji ALLABOUTLIFE.PL i plebiscytu Influencer’s Top
  • Zarząd Fundacji: Anna Heimberger, Dorota Bachman, Agnieszka Brytan – Jędrzejowska

 

Organizatorzy konkursu:

Organizatorem konkursu Kobieta e-Commerce 2022 jest Fundacja Kobiety e-biznesu we współpracy z Partnerami: Accenture, Allegro, MODIVO, CENEO, InPost, Audioteka, home.pl, Fundacja Polska Bezgotówkowa i Przelewy24.

Partnerzy wykonawczy gali: Progressivo, AllAboutLife, DMCOM, wybieramwino.pl.

Patroni medialni: WP.pl, Money.pl, MeloRadio, Claudia, Glamour, Wysokie Obcasy Praca, NowyMarketing, Mamstartup, LadyBusiness.pl, BusinessWomen&Life, Kobietyprzykawie.pl.

Patronat honorowy objęło miasto stołeczne Warszawa.

Zobacz także:

Webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”
Webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”

📢Zapraszamy na najbliższy webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”, który poprowadzi […]

Czytaj więcej
Konferencja SyliusCon
Konferencja SyliusCon

Już 27 października odbędzie się pierwsza konferencja poświęcona Syliusowi – rozwiązaniu e-commerce, które powstało w Łodzi, a […]

Czytaj więcej
Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołącza Accenture
Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołącza Accenture

„Jestem zaszczycony, że Accenture może dołączyć do grona członków e-Izby. Jako wiodąca agencja z zakresu transformacji cyfrowej, […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?