 
					Elegancja bez ograniczeń charakteryzuje markę Tatuum, która od 1999 roku wypracowała, utrwaliła i konsekwentnie rozwija własny styl mody. Jest to wielkie osiągnięcie, aby na wymagających rynkach umiejętnie łączyć przywiązanie do marki, świetnie skrojone kolekcje i wyjątkowość doświadczeń klientek i klientów. Wchodząc do ekosystemu Izby Gospodarki Elektronicznej Tatuum potwierdza żywotność autorskiego konceptu mody oraz strategiczne podejście do rozwoju biznesu.
Oto jakie korzyści otwierają się przed obu organizacjami.
Unikatowa wizja leżąca u podstaw Tatuum to powód do dumy i model do naśladowania. Marka stworzona w Polsce 25 lat temu wypracowała styl uwielbiany przez klientki i doceniany przez klientów. Wyróżniając się na zatłoczonym rynku mody łączy elegancję z walorami codziennych ubrań. Obok sieci salonów w Polsce firma z powodzeniem sprzedaje stacjonarnie w Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
Jaj konceptualne kapsuły modowe przemawiają do klientek już na 20 rynkach świata, dzięki sprzedaży na marketplace’ach tj.: Zalando, About You czy Fashion Days. Ta uniwersalność i rozmach odpowiadają cechom e-commerce.
Biznesowe paliwo XXI wieku
Możliwości handlu online są tu więcej niż oczywiste – narzędzia e-commerce pozwalają definiować potrzeby, opisywać zachowania zakupowe, podpowiadać skład koszyków, ułatwiać płatności i zapewniają błyskawiczna dostawę. Do tego dochodzą spersonalizowane porady dotyczące stylu i ekskluzywne korzyści z członkostwa w klubie zakupowym. Całość zwiększa wartość do produktów oferowaną klientkom.
Naszym celem jest rozwój e-commerce w Tatuum. Jesteśmy częścią rynku mody, a polskie firmy w coraz większym stopniu rozwijają się dzięki internetowemu cross-border. Dialog jaki e-Izba prowadzi z instytucjami polskiej administracji rządowej, UE, biznesem na poziomie transgranicznym jest niezwykle ważny i potrzebny. Projekty prowadzone przez e-Izbę zarówno w zakresie legislacyjnym jak i edukacyjnym, są ogromnym wsparciem dla przedsiębiorców z branży e-commerce i pomagają odnaleźć się w nowej rzeczywistości cyfrowej. Cieszymy się, że możemy dołączyć do grona firm zrzeszonych w Izbie, aktywnie uczestniczyć w jej pracach i wymieniać się know-how – podkreśla Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor eCommerce Tatuum,
Blisko jak przez Internet
Marki takie jak Tatuum rozwijają możliwości, które daje e-commerce przez sprzedaż we własnym sklepie e-commerce i platformy zakupowe. Zapewniają w ten sposób pełną obsługę w każdym punkcie kontaktu. Jest to zrozumiałe i celowe, bo orientacja na klienta to obecnie podstawa sukcesu.
Bliżej niż przez internet nie można znaleźć się z klientką czy klientem – możliwości e-commerce opisuje Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. – Nasza organizacja rozwija cały polski e-handel edukując biznes, łącząc jego potencjał, wpływając na system prawny i przepisy wykonawcze. Prężnie działamy w skali europejskiej. Jestem więc przekonana, że możliwości, jakie otwierają się przed Tatuum w naszym ekosystemie pozwolą tej firmie na dalszy rozwój biznesu, aby oferować niezrównane doświadczenia zakupowe klientom i klientom marki – uzupełnia.
Handel elektroniczny zrewolucjonizował sposób, w jaki firmy działają i wchodzą w interakcje z rynkiem. Jego zdolność do oferowania globalnego zasięgu, efektywności kosztowej, spersonalizowanych doświadczeń i wygody w połączeniu z zaawansowanymi możliwościami marketingowymi sprawiają, że jest to niezwykle skuteczny kanał sprzedaży. Izba Gospodarki Elektronicznej oferuje wsparcie na każdym etapie rozwoju e-sklepu każdej wielkości, ze szczególnym uwzględnieniem cross-border e-commerce. Możliwości wzrostu są pod tym adresem – www.eizba.pl
Zapraszamy do współpracy.

21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)

29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu

18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych

04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?

14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.

07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.

26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.

20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”

15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?

06.11.2023
Zwroty w e-Commerce

13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę

22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych

21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?

13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz

06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.

01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023

31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”

30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”

26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja

26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!

23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!

22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!

15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska

11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii

24.10.2025
e-Sencja Branży: Psychologia koloru w e-commerce – co działa na polskich klientów?

24.10.2025
Dostawa to kluczowy element budujący zadowolenie i zachęcający do e-zakupów

08.10.2025
Pozycjonowanie w AI Overview. Koniec SEO czy nowa szansa na dominację?