Wczoraj w zabytkowym Dworze w Tomaszowicach pod Krakowem odbyła się XIII edycja Gali e-Commerce Polska Awards – najważniejszego konkursu branży handlu cyfrowego w Polsce. W otoczeniu historycznych murów i w obecności kluczowych decydentów oraz innowatorów sektora ogłoszono zwycięzców, którzy udowodnili, że polski e-commerce jest nie tylko dynamiczny, ale także światowej klasy.
Gala zgromadziła ogólnie setki przedstawicieli branży, a uroczystość poprzedziło wydarzenie edukacyjne Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Cyfryzacja MŚP. Kulminacyjnym punktem wieczoru było ogłoszenie laureatów prestiżowych statuetek, w tym tytułu BEST IN – wyróżnienia dla najlepszego z najlepszych. To prawdziwa liga mistrzów polskiego e-commerce, w której mierzą się najbardziej ambitne i innowacyjne projekty.
Już na samym początku wieczoru emocje były na bardzo wysokim poziomie – Galę otworzyła Anastazja Buryanova, odczytując list od Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, Patrycji Sass-Staniszewskiej. W swoim liście Prezes zwróciła uwagę, że gala to nie tylko nagrody i statuetki, ale przede wszystkim celebracja odwagi, innowacyjności i konsekwencji polskich przedsiębiorców. Podkreśliła znaczenie równych zasad gry na rynku – inicjatywy „Taki Sam Start” – dzięki której zarówno małe sklepy internetowe, jak i duże platformy sprzedażowe mogą rozwijać się w uczciwym, inkluzywnym ekosystemie. Wskazała także na kluczową rolę MŚP w budowaniu lokalnych społeczności i rozwoju całej branży cyfrowej. Jej słowa wywołały wśród gości poczucie dumy i refleksji nad przyszłością e-commerce w Polsce.
Warto też wspomnieć o nagrodzie specjalnej Best of Business Growth, która trafiła do Orlen Paczki. To wyróżnienie podkreśla rolę przedsiębiorstw, które w krótkim czasie potrafiły osiągnąć imponujące wyniki i stać się inspiracją dla całej branży.
Partnerami Głównymi tegorocznej edycji byli Allegro, Przelewy24 oraz Mastercard. Wydarzenie zostało objęte Patronatem Honorowym przez Bartłomieja Pejo, Posła na Sejm i Przewodniczącego Komisji Cyfryzacji, Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii . Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwała kancelaria Olesiński i Wspólnicy. To dzięki ich wsparciu wydarzenie mogło ponownie zyskać rangę prawdziwego święta polskiego e-commerce.
Gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy wszystkim firmom, które podjęły wyzwanie i stanęły w tegorocznym konkursie!

21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)

29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu

18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych

04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?

14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.

07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.

26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.

20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”

15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?

06.11.2023
Zwroty w e-Commerce

13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę

22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych

21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?

13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz

06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.

01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023

31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”

30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”

26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja

26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!

23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!

22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!

15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska

11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii

24.10.2025
e-Sencja Branży: Psychologia koloru w e-commerce – co działa na polskich klientów?

24.10.2025
Dostawa to kluczowy element budujący zadowolenie i zachęcający do e-zakupów

08.10.2025
Pozycjonowanie w AI Overview. Koniec SEO czy nowa szansa na dominację?