Performance Marketing Diamonds EU powraca już po raz siódmy, by wyróżnić prawdziwe diamenty efektywności w marketingu performance i afiliacyjnym. To jedyny konkurs w Polsce o międzynarodowym zasięgu, który daje agencjom, wydawcom i markom wyjątkową szansę, by zabłysnąć na europejskiej scenie.
W tym roku idziemy o krok dalej, otwierając się szeroko na innowacje i AI. Z dumą wprowadziliśmy nowe kategorie, które doceniają nowoczesne podejście do realizacji kampanii, w tym “The best application of AI in performance advertising campaign”, “The best AI-driven personalized content” oraz “The best AI-driven performance strategy”. Swoje działania możesz zaprezentować w następujących obszarach: Performance & Affiliate Marketing, Creative Performance, Content Performance i Strategy Performance.
Gala finałowa Performance Marketing Diamonds EU 2025 odbędzie się 9 maja 2025r. w wyjątkowym miejscu – Santa Natura Resort & Spa pod Warszawą. W ciągu dnia odbędzie się także Showcase Day, podczas którego zostaną przedstawione success stories i inspirujące case studies.
Performance Marketing Diamonds EU to nie tylko prestiżowy tytuł, ale także przepustka na europejski rynek. To okazja dla Ciebie do zwiększenia widoczności, budowania międzynarodowych relacji, wymiany wiedzy z ekspertami z całej Europy i wzmocnienia swojej marki na międzynarodowej scenie.
Pokaż, jak kreatywność i technologia zmieniają marketing. Twoja kampania zasługuje, by lśnić jak prawdziwe diamenty. Zgłoszenia przyjmowane tylko w języku angielskim do 10 lutego 2025.
Więcej informacji na https://pmdiamonds.eu/
Partner międzynarodowy: Ecommerce Europe
Audytor konkursu: Sowiński i Partnerzy
21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)
29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
17.04.2025
Otwieramy sejf z nominacjami – Performance Marketing Diamonds EU 2025
21.03.2025
Mniej raportowania w UE
19.03.2025
Dostępność cyfrowa w e-commerce – jak sprostać wymogom Polskiego Aktu o Dostępności?