wrzesień 07, 2023
Aktualności

Szkoła Gospodarki Cyfrowej – Lokalnie

DATA: 05.10.2023 godz. 10:00 - 14:30

MIEJSCE: Unity Group, ul. Strzegomska 2-4, Wrocław

TEMAT: E-commerce B2B - akcelerator sprzedaży i wsparcie tradycyjnej sieci. Trendy na 2024

PRELEGENCI: 

  • Wojciech Miłek - Business Development Representative, Unity Group
  • Angelika Jankowiak - Business Development Representative, Unity Group
  • Artur Piekarczyk - Prezes zarządu ONe
  • Mateusz Kurowski - Manager ds. sprzedaży produktów eCommerce, mBank

PROGRAM SZKOLENIA

Temat 1: Jak zarządzać produktami, żeby być skutecznym w kanałach cyfrowych?

Podczas prelekcji przybliżymy temat zarządzania informacjami o produktach i systemów służących do automatyzacji dystrybucji treści produktowych (systemy klasy PIM – Product Information Management). Podamy praktyczne przykłady zastosowania PIMów i pokażemy na jakie oszczędności możemy liczyć dzięki ich zastosowaniu. Zastanowimy się też, jak obliczyć ROI z wdrożenia PIM.

prowadzący: Wojciech Miłek – Business Development Representative, Unity Group

Temat 2: W jaki sposób łączyć kanał e-commerce B2B z pracą w terenie?

Digitalizacja sprzedaży to naturalny etap transformacji cyfrowej branży B2B. Podczas wystąpienia opowiemy o tym, jak platformy e-commerce wspierają tradycyjną dystrybucję i pokażemy funkcjonalności opracowane z myślą o zespołach handlowych – np. panel handlowca.

prowadzący: Angelika Jankowiak - Business Development Representative, Unity Group


Temat 3: Polityka cenowa w B2B - cyfryzacja kanałów sprzedaży

Polityka cenowa jest spoiwem transakcji i budowania trwałych relacji z klientem. A zaprojektowanie i wdrożenie modelu, który przenika i łączy w całość wszystkie kanały sprzedaży to klucz do skutecznej transformacji cyfrowej naszej sprzedaży. 

prowadzący: Artur Piekarczyk - Prezes Zarządu One Company


Temat 4: Jak znane z B2C płatności ułatwiają sprzedaż B2B

Za biznesem stoją ludzie i chcą oni korzystać z narzędzi, które znają z prywatnych zakupów. Tak jest i z płatnościami elektronicznymi, których wachlarz zastosowań w eCommerce B2B jest dużo szerszy, niż w B2C. Podczas wystąpienia opowiemy o praktycznych zastosowaniach dostępnych na rynku narzędzi oraz wyzwaniach i ograniczeniach jakie dotykają ten obszar.

        prowadzący

        Mateusz Kurowski - Manager ds. sprzedaży produktów eCommerce, mBank

        Zarejestruj się