DATA: 05.10.2023 godz. 10:00 - 14:30
MIEJSCE: Unity Group, ul. Strzegomska 2-4, Wrocław
TEMAT: E-commerce B2B - akcelerator sprzedaży i wsparcie tradycyjnej sieci. Trendy na 2024
PRELEGENCI:
PROGRAM SZKOLENIA
Temat 1: Jak zarządzać produktami, żeby być skutecznym w kanałach cyfrowych?
Podczas prelekcji przybliżymy temat zarządzania informacjami o produktach i systemów służących do automatyzacji dystrybucji treści produktowych (systemy klasy PIM – Product Information Management). Podamy praktyczne przykłady zastosowania PIMów i pokażemy na jakie oszczędności możemy liczyć dzięki ich zastosowaniu. Zastanowimy się też, jak obliczyć ROI z wdrożenia PIM.
prowadzący: Wojciech Miłek – Business Development Representative, Unity Group
Temat 2: W jaki sposób łączyć kanał e-commerce B2B z pracą w terenie?
Digitalizacja sprzedaży to naturalny etap transformacji cyfrowej branży B2B. Podczas wystąpienia opowiemy o tym, jak platformy e-commerce wspierają tradycyjną dystrybucję i pokażemy funkcjonalności opracowane z myślą o zespołach handlowych – np. panel handlowca.
prowadzący: Angelika Jankowiak - Business Development Representative, Unity Group
Temat 3: Polityka cenowa w B2B - cyfryzacja kanałów sprzedaży
Polityka cenowa jest spoiwem transakcji i budowania trwałych relacji z klientem. A zaprojektowanie i wdrożenie modelu, który przenika i łączy w całość wszystkie kanały sprzedaży to klucz do skutecznej transformacji cyfrowej naszej sprzedaży.
prowadzący: Artur Piekarczyk - Prezes Zarządu One Company
Temat 4: Jak znane z B2C płatności ułatwiają sprzedaż B2B
Za biznesem stoją ludzie i chcą oni korzystać z narzędzi, które znają z prywatnych zakupów. Tak jest i z płatnościami elektronicznymi, których wachlarz zastosowań w eCommerce B2B jest dużo szerszy, niż w B2C. Podczas wystąpienia opowiemy o praktycznych zastosowaniach dostępnych na rynku narzędzi oraz wyzwaniach i ograniczeniach jakie dotykają ten obszar.
prowadzący:
Mateusz Kurowski - Manager ds. sprzedaży produktów eCommerce, mBank
21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)
29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
11.12.2024
Jak wydawcy technologiczni rewolucjonizują lej sprzedażowy marek?
10.12.2024
Magazyn e-Izby 2024
04.12.2024
e-Commerce w Polsce wydaje miliardy na dostosowanie do unijnych zmian prawnych