Co trzeba zrobić, aby być na pierwszym miejscu w wyszukiwarce Google? Ile potrzeba nakładów finansowych, aby tego dokonać? I przede wszystkim- czy to ma sens?
Przedstawiamy Wam owoc rocznych badań zorganizowanych przez firmę Semcore pt. “SEO Case Study - Pozycjonowanie stron”. W publikacji znajdziecie nie tylko odpowiedzi na postawione na początku pytania, ale także opis obszernego projektu, jakim było wypozycjonowanie strony agencji Semcore, dzięki któremu udało im się mi.n:
- zdobyć TOP1 na frazy: pozycjonowanie, pozycjonowanie stron, SEO;
- zwiększyć ruch organiczny o 1323% Y2Y;
- uzyskać o 110% więcej leadów Y2Y;
Kogo z pewnością zainteresuje materiał?
- Przedsiębiorców, którzy chcą poznać, jak dzięki SEO mogą zwiększyć swoje przychody.
- Marketerów, pragnących zwiększyć swoją wiedzę z zakresu pozycjonowania lub ją uzupełnić.
- Ekspertów SEO, szukających inspiracji do odkrywania nowych sposobów zwiększania ruchu na stronach.
Czym dokładnie jest Case Study?
- obszerną analizą branżowego literature-review,
- opisem badań 19 agencji SEO,
- audytem SEO 10 trudnych branż,
- praktycznym projektem SEO - czyli case study firmy Semcore,
- publikacją złożoną z łącznie ponad 250k znaków.
Chcesz przeczytać całe Case Study? Wejdź na https://semcore.pl/semcore-lab/case-study-pozycjonowanie-stron/
Izba Gospodarki Elektronicznej objęła patronatem SEO Case Study Semcore.