15-16 listopada 2022 r. w The Westin Warsaw Hotel oraz online odbędzie się RetailTec Congress. Kluczowi liderzy branży po raz kolejny spotkają się, aby wyznaczyć strategiczne kierunki działania sektora handlu w Polsce, przeanalizować najbardziej aktualne zmiany i dokonać przeglądu najnowszych rozwiązań technologicznych dedykowanych branży retail.
Kongres zainauguruje debata poświęcona kształtowaniu strategii rozwoju handlu w nowej rzeczywistości. Prelegenci omówią takie zagadnienia jak m.in. dynamiczne zmiany w polskiej gospodarce i prognozy dla branży na najbliższe miesiące, zastosowanie technologii w obliczu wyzwań oraz kierunki rozwoju w zakresie zarządzania sieciami handlowymi. Kolejnym ważnym punktem agendy kongresu będzie dyskusja na temat handlu w obliczu kryzysu energetycznego, w tym działań prewencyjnych, ograniczeń energii i ciągłości w funkcjonowaniu działalności sieci handlowych.
Następnie, eksperci pochylą się nad obszarem retail supply chain i logistyki. Poruszone zostaną tematy związane z transformacją – deglobalizacja łańcuchów dostaw i nowe strategie ich funkcjonowania, zarządzanie łańcuchem dostaw, braki towarów i pokonywanie zakłóceń w łańcuchu dostaw, zarządzanie kategorią produktową i optymalizacja doboru asortymentu na bazie danych, skrócenie czasu realizacji dostaw. Podczas kongresu nie zabraknie wątków z obszaru najnowszych trendów i innowacji w retail. Pojawią się zagadnienia związane z budowaniem lepszych doświadczeń klienta dzięki wykorzystaniu AI i analizie danych, wyzwaniami i rozwojem e-commerce dzięki wykorzystaniu technologii oraz trendami na rynku e-grocery w Polsce, poparte przykładami w postaci praktycznych use case’ów i przykładów wdrożeń.
Dzień drugi wydarzenie rozpoczęty zostanie od przeglądu rozwiązań w duchu zrównoważonej produkcji i zrównoważonego rozwoju w sektorze rolno-spożywczym. Skomentowane zostaną także zrównoważone rozwiązania dla handlu w kontekście digitalizacji. Block Human in Retail oparty zostanie o tematy w zakresie doświadczeń i bezpieczeństwa klienta. Eksperci porozmawiają min. o kształtowaniu doświadczeń zakupowych konsumentów w nowoczesnym handlu, bezpieczeństwie danych i zagrożeniach cyfrowych w budowaniu relacji z klientami, zmianach zakupowych konsumentów w perspektywie zmian makroekonomicznych, rynku sklepów wirtualnych, self-service w obsłudze klienta i komunikacji. Kongres zakończy analiza kwestii dotyczących pracownika, kreowania jego doświadczeń oraz budowania zaufania i lojalności.
Misją RetailTec Congress jest wspieranie polskiego handlu w podążaniu za ciągłymi zmianami, katalizowanie jego rozwoju i pomoc w wyszukiwaniu i wprowadzaniu potrzebnych innowacji na rodzimy rynek. Wydarzenia skierowane jest dla przedstawicieli sieci handlowych, e-commerce, detalistów, centrów handlowych, producentów, przedstawicieli logistyki i magazynowania, podmiotów pro-eko oraz oferujących usługi i nowoczesne technologie dla retailu.
Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm. Więcej na www.mmcpolska.pl.
e-Izba jest patronem wydarzenia.
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
10.04.2024
Dom, ogród i e-commerce. Leroy Merlin dołącza do e-Izby.
08.04.2024
Cyfrowy paszport produktu