Praktyczny przewodnik B2B przygotowany przez BLIK

...
Każdy, kto sprzedaje w e-commerce, powinien zadbać nie tylko o prezentacje oferty, konkurencyjne ceny, ale również najlepsze doświadczenia zawiązane z finalizacją transakcji. Dlaczego? Ponieważ odpowiednie metody płatności zwiększają konwersję, budują zaangażowanie w kupno produktów, a w efekcie końcowym – pomnażają przychody firmy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o ich wpływie na Twój e-sklep, przeczytaj praktyczny przewodnik B2B przygotowany przez BLIK.

Zobacz także:

Webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”
Webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”

📢Zapraszamy na najbliższy webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”, który poprowadzi […]

Czytaj więcej
Konferencja SyliusCon
Konferencja SyliusCon

Już 27 października odbędzie się pierwsza konferencja poświęcona Syliusowi – rozwiązaniu e-commerce, które powstało w Łodzi, a […]

Czytaj więcej
Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołącza Accenture
Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołącza Accenture

„Jestem zaszczycony, że Accenture może dołączyć do grona członków e-Izby. Jako wiodąca agencja z zakresu transformacji cyfrowej, […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?