Izba Gospodarki Elektronicznej ogłasza listę nominowanych w Performance Marketing Diamonds EU 2025. To najbardziej prestiżowy konkurs w marketingu efektywnościowym w europejskim e-commerce. Z roku na rok przybywa wartościowych zgłoszeń, konkurencja jest zaciekła, a zainteresowanie rywalizacją na polu rynkowym pokazuje, jak ważnym elementem biznesu jest performance marketing.
Poznajcie nominowanych i atmosferę konkursu.
Otwieramy sejf z nominacjami
Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, otwarty na 450-cio milionowy rynek Unii i przyciągający zainteresowanie międzynarodowego biznesu.
Czym jest prawdziwa skuteczność w performance marketingu? – przekonamy się już 9 maja podczas Gali rozdania nagród, która będzie zwieńczeniem PM Showcase Day – wydarzenia pełnego wiedzy i networkingu dla e-sklepów, producentów, retailerów i dystrybutorów.
Zainteresowanych prosimy o rejestrację przez formularz.
W tegorocznej edycji znalazły się nowe kategorie, które podkreślają strategiczną rolę AI w rozwoju sprzedaży. Chodzi o:
Diamentowa liga
Już sama nominacja w PMD EU wzmacnia reputację i widoczność firmy w ekosystemie e-commerce. Pozycjonuje ją jako lidera marketingu zorientowanego na wyniki i innowacje. Przynosi ekspozycję w mediach branżowych, w so-me i w rozległej, wpływowej sieci e-Izby. Takie wyróżnienie agencji czy firmy na zatłoczonym rynku otwiera drzwi do strategicznych partnerstw i nowych relacji biznesowych.
Listę wszystkich nominowanych prezentujemy poniżej, co stanowi aktualny spis tych najlepszych – profesjonalnych graczy, którzy pomagają budować pozycję biznesu i zaufanie kupujących.
„Wyjątkowo wysoki poziom zgłoszeń do konkursu i ich rekordowa ilość znowu nas zaskoczyły. Oczywiście, że przełożyło się to na pracę jury, które skutecznie podjęło wyzwanie – ocenia Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. – W tym kontekście zwrócę uwagę na to, że cała nasza branża opiera się na nieustającym rozwoju jakości, asortymentu, narzędzi biznesowych, zasięgów. To dotyczy też performance’u. Stąd poszerzający się zasięg konkursu, a my w nim wyróżniamy najbardziej skuteczne i kreatywne kampanie. Prawdziwe diamenty” – podkreśla.
Ku sprawiedliwej selekcji
Jury konkursu stanowi 16. uznanych ekspertów i ekspertek oraz praktyków rynku. To doświadczone grono sprawiedliwie wyłoniło nominowanych w kilkunastu kategoriach. Wybór potwierdzili doświadczeni audytorzy z Kancelarii Sowiński i Partnerzy. Kampanie, jakie przeprowadzili nominowani w konkursie były tak wartością pożywką dla obrad jury, że pierwszy raz w historii Diamentów jurorzy wskazali na zwycięzców ex aequo w 3. kategoriach, a dotyczy to również najważniejszej – Grand Prix. Niech to świadczy tak samo o dojrzałości rynku, profesjonalizacji branży, jak i temperaturze obrad.
Od pracy do przyjemności
Izba Gospodarki Elektronicznej – organizator PMD EU – to największa organizacja branżowa wspierająca rozwój biznesu w sektorze cyfrowym. Początek drugiej dekady nieprzerwanej, prężnej działalności poświęca na ochronę interesów e-commerce, rozbudowę legislacyjnego wpływu oraz rozwój e-MŚP. Poprzez rzecznictwo w ministerstwach i sejmie, działania rozwojowe i edukacyjne on- i off- line dla przedsiębiorców, wydawnicze, networkingowe wspiera i rozwija cały sektor e-commerce w kraju.
e-Izba jest też organizatorem finałowej gali Performance Marketing Diamonds EU 2025. Będzie to kolejną celebracją skuteczności, innowacji i rozwoju e-commerce. W klimatycznym Hotelu Santa Natura, otoczonym malowniczymi lasami Mazowsza, w przyjacielskiej atmosferze business casual odbędzie się święto branży performance marketingu. Najlepsi z najlepszych staną w blasku reflektorów, by odebrać prestiżowe Diamenty. Za każdą z tych nagród stoi innowacyjne myślenie, ciężka praca i pasja, które napędzają rozwój branży.
The most effective short-term performance campaign
The most effective affiliate program
The most effective sales campaign
The most effective paid search campaign
The best application of AI in performance advertising campaign
Think-out-of-the-box campaign
The most effective mobile campaign
The most creative digital campaign
The most creative use of AI
The most effective SEO campaign
The best consumer centric content
The most challenging performance campaign
The most effective omni-channel campaign
The most effective low-budget campaign
The most effective retail campaign
B2B campaign of the year
B2C campaign of the year
Lista Nominowanych dostępna również pod linkiem.
Więcej o Performance Marketing Diamonds EU: :link
Szczegóły PMShowcase Day: link
21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)
29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
19.05.2025
Piękny biznes w e-Izbie. Pandora w e-Izbie!
09.05.2025
Patrząc na listę Diamentów 2025 – Laureaci Performance Marketing Diamonds EU
21.03.2025
Mniej raportowania w UE