kwiecień 17, 2025
Aktualności

Otwieramy sejf z nominacjami – Performance Marketing Diamonds EU 2025

Izba Gospodarki Elektronicznej ogłasza listę nominowanych w Performance Marketing Diamonds EU 2025. To najbardziej prestiżowy konkurs w marketingu efektywnościowym w europejskim e-commerce. Z roku na rok przybywa wartościowych zgłoszeń, konkurencja jest zaciekła, a zainteresowanie rywalizacją na polu rynkowym pokazuje, jak ważnym elementem biznesu jest performance marketing.

Poznajcie nominowanych i atmosferę konkursu.

Kampanie ze szlifem doskonałości

Otwieramy sejf z nominacjami

Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, otwarty na 450-cio milionowy rynek Unii i przyciągający zainteresowanie międzynarodowego biznesu.

Czym jest prawdziwa skuteczność w performance marketingu? – przekonamy się już 9 maja podczas Gali rozdania nagród, która będzie zwieńczeniem PM Showcase Day – wydarzenia pełnego wiedzy i networkingu dla e-sklepów, producentów, retailerów i dystrybutorów. 

Zainteresowanych prosimy o rejestrację przez formularz

W tegorocznej edycji znalazły się nowe kategorie, które podkreślają strategiczną rolę AI w rozwoju sprzedaży. Chodzi o:

  • The best application of AI in performance advertising campaign;
  • The best AI-driven personalized content;
  • The best AI driven performance strategy.

Diamentowa liga

Już sama nominacja w PMD EU wzmacnia reputację i widoczność firmy w ekosystemie e-commerce. Pozycjonuje ją jako lidera marketingu zorientowanego na wyniki i innowacje. Przynosi ekspozycję w mediach branżowych, w so-me i w rozległej, wpływowej sieci e-Izby. Takie wyróżnienie agencji czy firmy na zatłoczonym rynku otwiera drzwi do strategicznych partnerstw i nowych relacji biznesowych.

Listę wszystkich nominowanych prezentujemy poniżej, co stanowi aktualny spis tych najlepszych – profesjonalnych graczy, którzy pomagają budować pozycję biznesu i zaufanie kupujących.

„Wyjątkowo wysoki poziom zgłoszeń do konkursu i ich rekordowa ilość znowu nas zaskoczyły. Oczywiście, że przełożyło się to na pracę jury, które skutecznie podjęło wyzwanie – ocenia Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. – W tym kontekście zwrócę uwagę na to, że cała nasza branża opiera się na nieustającym rozwoju jakości, asortymentu, narzędzi biznesowych, zasięgów. To dotyczy też performance’u. Stąd poszerzający się zasięg konkursu, a my w nim wyróżniamy najbardziej skuteczne i kreatywne kampanie. Prawdziwe diamenty” – podkreśla.

Ku sprawiedliwej selekcji

Jury konkursu stanowi 16. uznanych ekspertów i ekspertek oraz praktyków rynku. To doświadczone grono sprawiedliwie wyłoniło nominowanych w kilkunastu kategoriach. Wybór potwierdzili doświadczeni audytorzy z Kancelarii Sowiński i Partnerzy. Kampanie, jakie przeprowadzili nominowani w konkursie były tak wartością pożywką dla obrad jury, że pierwszy raz w historii Diamentów jurorzy wskazali na zwycięzców ex aequo w 3. kategoriach, a dotyczy to również najważniejszej – Grand Prix. Niech to świadczy tak samo o dojrzałości rynku, profesjonalizacji branży, jak i temperaturze obrad.

Od pracy do przyjemności

Izba Gospodarki Elektronicznej – organizator PMD EU – to największa organizacja branżowa wspierająca rozwój biznesu w sektorze cyfrowym. Początek drugiej dekady nieprzerwanej, prężnej działalności poświęca na ochronę interesów e-commerce, rozbudowę legislacyjnego wpływu oraz rozwój e-MŚP. Poprzez rzecznictwo w ministerstwach i sejmie, działania rozwojowe i edukacyjne on- i off- line dla przedsiębiorców, wydawnicze, networkingowe wspiera i rozwija cały sektor e-commerce w kraju.

e-Izba jest też organizatorem finałowej gali Performance Marketing Diamonds EU 2025. Będzie to kolejną celebracją skuteczności, innowacji i rozwoju e-commerce. W klimatycznym Hotelu Santa Natura, otoczonym malowniczymi lasami Mazowsza, w przyjacielskiej atmosferze business casual odbędzie się święto branży performance marketingu. Najlepsi z najlepszych staną w blasku reflektorów, by odebrać prestiżowe Diamenty. Za każdą z tych nagród stoi innowacyjne myślenie, ciężka praca i pasja, które napędzają rozwój branży.

Lista nominowanych - Performance Marketing Diamonds EU 2025

The most effective short-term performance campaign

  • Ad Cookie
  • FormUP
  • Performics
  • Performics & Raiffeisen Digital Bank
  • Tradedoubler

The most effective affiliate program

  • Decathlon
  • iSpot, Performers, Value Media
  • Sales&More, T-mobile
  • Tradedoubler

The most effective sales campaign

  • Bluerank
  • iProspect, Pandora
  • Performics
  • Sales&More, Bank Pekao S.A.
  • Sales&More, Komputronik

The most effective paid search campaign

  • ALAB Laboratoria
  • Cube Group, mAuto
  • Kinesso, VeloBank
  • LOT
  • Starcom, Leroy Merlin

The best application of AI in performance advertising campaign

  • Ceneo
  • OleOle!
  • Whites, Software Mind

Think-out-of-the-box campaign

  • Adequate
  • LOT
  • ORLEN Paczka
  • SalesTube, Lancerto
  • Tradedoubler, ALAB Laboratoria

The most effective mobile campaign

  • Decathlon
  • LOT
  • Orange, SalesTube, ValueMedia

The most creative digital campaign

  • Bluerank
  • LOT
  • Orange, SalesTube, ValueMedia
  • Semcore

The most creative use of AI

  • Apifonica
  • Happy Parrots

The most effective SEO campaign

  • ALAB Laboratoria & Bluerank
  • Cube Group, Tiverna
  • Performics
  • Sempai

The best consumer centric content

  • FSE
  • LOT

The most challenging performance campaign

  • FSE
  • iProspect, LINK4
  • Orange, Value Media, SalesTube
  • Performance Media
  • Tradedoubler, ALAB Laboratoria,
  • WeDare, Mastermind, aelia duty free

The most effective omni-channel campaign

  • Decathlon
  • Decathlon x RTB House
  • FSE
  • GPD
  • Performance Media
  • Performics

The most effective low-budget campaign

  • Grupa ICEA
  • Performics
  • Sovendus

The most effective retail campaign

  • Just Idea
  • LOT
  • SalesTube, Value Media, Żabka

B2B campaign of the year

  • Macopedia
  • Orange, Value Media, SalesTube
  • Przelewy24

B2C campaign of the year

  • Bluerank
  • eBilet
  • LOT

Lista Nominowanych dostępna również pod linkiem.

Więcej o Performance Marketing Diamonds EU: :link
Szczegóły PMShowcase Day: link

pl