luty 26, 2024
Aktualności

Najwyższa półka e-grocery. Auchan w e-Izbie.

Auchan to marka, która od dekad tworzy wzrost polskiej gospodarki. Sama zbudowała silną pozycję dzięki zrozumieniu potrzeb dostawców i bliskości z klientami. Idąc za silnym impulsem rynkowym rozwinęła też z powodzeniem segment e-grocery, a obecnie zasila swoim potencjałem Izbę Gospodarki Elektronicznej. Nic dziwnego, e-Izba to organizacja, która ze względu na swój zasięg i możliwości oddziaływania na ramy prawne i kulturę biznesu jest liderem ekosystemu e-commerce w kraju.

Te dwie organizacje musiały się spotkać.

Branża spożywcza w Internecie rozwija się intensywnie w obecnej dekadzie jako konsekwencja cyfryzacji społeczeństwa i gospodarki w ogóle. Francuska marka Auchan ma w tym swój udział. Firma jest obecna w Polsce od 1996 r. Posiada wszelkie atuty, aby z powodzeniem rozwijać nie tylko handel stacjonarny, ale i online – od prezentacji oferty produktowej na stronie www, przez zapełnianie koszyków, po dostawę.

Sklep jedzie do klienta

Powodzenie e-grocery opiera się na zarządzeniu wrażliwymi elementami całości. Na co składają się:

· Opisy i zdjęcia produktów na stronie www, ich dostępność, oraz przekonanie klientów do zakupów spożywczych w Internecie.

· Utrzymywanie świeżości produktów i kontrola jakości w podróży z magazynu pod drzwi. Logistyka dostaw rządzi się prawem szybkości i temperatury – dostarczanie artykułów spożywczych musi być sprawnie zorganizowane i w odpowiednich warunkach chłodniczych.

· Zarządzanie zapasami, które wymaga zaawansowanych systemów śledzenia stanu, dat ważności, minimalizowania odpadów.

· Ograniczanie kosztów dostaw na ostatniej mili, czyli planowanie tras z uwzględnieniem siatki dostaw, natężenia ruchu i warunków parkowania w aglomeracjach.

Auchan w efektywny sposób zarządza tymi i pozostałymi czynnikami składowymi sukcesu e-grocery i stał się poważnym graczem na konkurencyjnym rynku spożywczego e-commerce.

Bardzo się cieszę, że dołączamy do e-Izby. Mam pełne zaufanie, że nasza firma wniesie istotny wkład w dyskusje dotyczące regulacji, innowacji technologicznych oraz promocji uczciwej konkurencji w e-handlu – Szymon Turnau, Digital&E-commerce Director w Auchan Retail Polska komentuje dołączenie do e-Izby. – To nie tylko prestiż dla naszej firmy, ale również możliwość aktywnego uczestnictwa w tworzeniu pozytywnych zmian w branży. Cieszę się, że będziemy mieli okazję współpracować z innymi liderami e-commerce w Polsce, dzieląc się naszymi pomysłami i doświadczeniem, aby wspólnie przyczynić się do rozwoju tego dynamicznego sektora.

    Sell&tech

    Handel elektroniczny łączy znajomość rynku i umiejętne zarządzanie danymi. Big data i ich obróbka wpływają na zróżnicowaną, a przez to atrakcyjną i spersonalizowaną ofertę i jej dotarcie pod właściwy adres IP. Zapewnia to lepszy kontakt klientów z marką i jakość obsługi.

    Strona technologiczna jakiegokolwiek biznesu online stanowi o przewadze konkurencyjnej. Ponieważ w zasobach organizacji, którą kieruję znajduje się dostęp do technologii, jakiej potrzebuje e-commerce, każda nowa firma niezależnie od pozycji rynkowej i wielkości otrzymuje solidne wsparcie także w tym zakresie – Patrycja Sass-Staniszewska prezes e-Izby podkreśla szeroki horyzont korzyści z członkostwa w Izbie. – Cieszę się, że Auchan wchodzi do naszej społeczności. Wierzę, że obie nasze organizacje mają sobie wiele do zaoferowania – uzupełnia.

      W stronę pełnego koszyka

      Auchan to sieć hipermarketów, supermarketów, sklepy franczyzowe, także typu convenience store i sklepy osiedlowe. Marka rozwija także placówki autonomiczne i kanał sprzedaży e-commerce. Ponieważ świadomość ekologiczna wśród konsumentów stale rośnie, wzmocniła też inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju. Całość tworzy niebagatelne doświadczenie biznesowe, którym teraz będzie dzielić się w e-Izbie z równorzędnymi partnerami.

      Zapraszamy duży biznes i MŚP do członkostwa w Izbie Gospodarki Elektronicznej.

      Pomagamy w rozwoju każdej firmy, niezależnie od wielkości.

      pl