listopad 27, 2024
Aktualności

KOCEO w e-Izbie

Koceo – nowa firma w Izbie Gospodarki Elektronicznej działa w branży wyposażenia wnętrz. Artykuły z tej kategorii stanowią trzeci co do wielkości najczęstszy wybór konsumencki w zakupach online. Po połączeniu e-Izba wzmacnia głos sektora handlu elektronicznego w tworzeniu polityki gospodarczej w kraju, a nowy członek w tym gronie zyskuje dostęp do żywotnego ekosystemu wspomagających się firm. Do tego – do badań rynkowych, raportów i danych, które mogą pomóc w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych.

Kiedy kolejna firma e-commerce dołącza do Izby Gospodarki Elektronicznej, wzmacnia środowiskową reprezentację handlu online. Równolegle nowa organizacja w e-Izbie zyskuje dostęp do wielopoziomowych zasobów wiedzy, doświadczeń i praktyki podmiotów już kształtujących siłę polskiego e-commerce.

Potencjał nowego partnera

Koceo to koce, pledy i narzuty, których sprzedaż rozwija z wielkimi sukcesami klientom indywidualnym, hurtowym i biznesowym. Mapa wymiany handlowej firmy rozciąga się poza Polskę – importuje i eksportuje, zajmuje się produkcją jakościowego asortymentu. Nic dziwnego, że współpracuje z prestiżowymi sklepami, showroomami i butikami w Polsce oraz za granicą. Firma jest znana ze własnej marki, która kompleksowo zapewnia wyposażenie hoteli i pensjonatów. Może też pochwalić się realizacją wielu zleceń dla gabinetów lekarskich, szpitali, przedszkoli i żłobków.

Głos wykładniczy

Z punktu widzenia możliwości jakimi dysponuje e-Izba nie chodzi tylko o branżę wyposażenia wnętrz i artykuły tak mocno kojarzone z okresem jesienno-zimowym. Każdy nowy biznes w gronie zrzeszonych firm wnosi wyjątkowe doświadczenia, wyzwania i pomysły, wzbogacając dyskusje i inicjatywy wewnątrz środowiska e-commercePatrycja Sass-Staniszewska nakreśla otwarty charakter organizacji, którą kieruje. – Koceo może od teraz liczyć na to, że interesy firmy będą reprezentowane w dyskusjach branżowych, procesach legislacyjnych i działaniach rzecznicznictwa – podkreśla.

Apetyt na sukces

Koceo to silnie rozwijająca się marka w polskim e-commerce. Tym kanałem dostarcza produkty podmiotom indywidualnym i biznesowym. W sprzedaży online proponuje produkty znanych marek, tj.: Red Lychee – te koce i pledy cenią sobie klientki na całym świecie. Jest też wyłącznym dystrybutorem w Polsce amerykańskiej marki Nautica Home. „Przystąpienie Koceo do grona Członków Izby Gospodarki Elektronicznej to dla nas ważny krok w kierunku dalszego rozwoju oraz współtworzenia przyszłości polskiego e-commerce – komentuje Jan Banaś, właściciel Koceo. – Wierzymy, że współpraca z innymi firmami zrzeszonymi w e-Izbie pozwoli nam wymieniać się doświadczeniami i wspólnie wpływać na standardy branży. Jako firma stawiająca na innowacje i jakość, chcemy również aktywnie angażować się w inicjatywy wspierające rozwój cyfrowej gospodarki. Cieszymy się na nowe możliwości, jakie daje członkostwo w e-Izbie” – uwydatnia.

Firma została nagrodzona w najbardziej renomowanym konkursie „E-Commerce Polska Awards” 2024 w kategorii Best producer in e-commerce, w grupie małych podmiotów.

Wzmacniacz handlu online

Dzięki zaangażowaniu coraz większej liczby firm, e-Izba może coraz dobitniej wyrażać potrzeby i obawy biznesu, proponować zmiany w politykach mających wpływ na całość e-commerce. Nie przywiązując wagi do wielkości, każdy biznes online z każdej branży – od usług po produkcję i sprzedaż po B2B – wchodząc do e-Izby bierze udział w programach szkoleniowych, warsztatach celowo organizowanych pod ściśle określone potrzeby. Jest na bieżąco z trendami branżowymi i najlepszymi praktykami. Jego klienci będą postrzegać członkostwo w e-Izbie jako znak zaufania i zgodności z wysokimi standardami jakości i etycznymi. Jednocześnie włączając się w środowisko łączące różnorodne perspektywy biznesu, z ambicją nieustannego rozwoju, zadba o swoje zyski w sposób wymierny i kompleksowy.

Zapraszamy do współpracy!

pl