Koceo – nowa firma w Izbie Gospodarki Elektronicznej działa w branży wyposażenia wnętrz. Artykuły z tej kategorii stanowią trzeci co do wielkości najczęstszy wybór konsumencki w zakupach online. Po połączeniu e-Izba wzmacnia głos sektora handlu elektronicznego w tworzeniu polityki gospodarczej w kraju, a nowy członek w tym gronie zyskuje dostęp do żywotnego ekosystemu wspomagających się firm. Do tego – do badań rynkowych, raportów i danych, które mogą pomóc w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych.
Kiedy kolejna firma e-commerce dołącza do Izby Gospodarki Elektronicznej, wzmacnia środowiskową reprezentację handlu online. Równolegle nowa organizacja w e-Izbie zyskuje dostęp do wielopoziomowych zasobów wiedzy, doświadczeń i praktyki podmiotów już kształtujących siłę polskiego e-commerce.
Potencjał nowego partnera
Koceo to koce, pledy i narzuty, których sprzedaż rozwija z wielkimi sukcesami klientom indywidualnym, hurtowym i biznesowym. Mapa wymiany handlowej firmy rozciąga się poza Polskę – importuje i eksportuje, zajmuje się produkcją jakościowego asortymentu. Nic dziwnego, że współpracuje z prestiżowymi sklepami, showroomami i butikami w Polsce oraz za granicą. Firma jest znana ze własnej marki, która kompleksowo zapewnia wyposażenie hoteli i pensjonatów. Może też pochwalić się realizacją wielu zleceń dla gabinetów lekarskich, szpitali, przedszkoli i żłobków.
Głos wykładniczy
Z punktu widzenia możliwości jakimi dysponuje e-Izba nie chodzi tylko o branżę wyposażenia wnętrz i artykuły tak mocno kojarzone z okresem jesienno-zimowym. Każdy nowy biznes w gronie zrzeszonych firm wnosi wyjątkowe doświadczenia, wyzwania i pomysły, wzbogacając dyskusje i inicjatywy wewnątrz środowiska e-commerce – Patrycja Sass-Staniszewska nakreśla otwarty charakter organizacji, którą kieruje. – Koceo może od teraz liczyć na to, że interesy firmy będą reprezentowane w dyskusjach branżowych, procesach legislacyjnych i działaniach rzecznicznictwa – podkreśla.
Apetyt na sukces
Koceo to silnie rozwijająca się marka w polskim e-commerce. Tym kanałem dostarcza produkty podmiotom indywidualnym i biznesowym. W sprzedaży online proponuje produkty znanych marek, tj.: Red Lychee – te koce i pledy cenią sobie klientki na całym świecie. Jest też wyłącznym dystrybutorem w Polsce amerykańskiej marki Nautica Home. „Przystąpienie Koceo do grona Członków Izby Gospodarki Elektronicznej to dla nas ważny krok w kierunku dalszego rozwoju oraz współtworzenia przyszłości polskiego e-commerce – komentuje Jan Banaś, właściciel Koceo. – Wierzymy, że współpraca z innymi firmami zrzeszonymi w e-Izbie pozwoli nam wymieniać się doświadczeniami i wspólnie wpływać na standardy branży. Jako firma stawiająca na innowacje i jakość, chcemy również aktywnie angażować się w inicjatywy wspierające rozwój cyfrowej gospodarki. Cieszymy się na nowe możliwości, jakie daje członkostwo w e-Izbie” – uwydatnia.
Firma została nagrodzona w najbardziej renomowanym konkursie „E-Commerce Polska Awards” 2024 w kategorii Best producer in e-commerce, w grupie małych podmiotów.
Wzmacniacz handlu online
Dzięki zaangażowaniu coraz większej liczby firm, e-Izba może coraz dobitniej wyrażać potrzeby i obawy biznesu, proponować zmiany w politykach mających wpływ na całość e-commerce. Nie przywiązując wagi do wielkości, każdy biznes online z każdej branży – od usług po produkcję i sprzedaż po B2B – wchodząc do e-Izby bierze udział w programach szkoleniowych, warsztatach celowo organizowanych pod ściśle określone potrzeby. Jest na bieżąco z trendami branżowymi i najlepszymi praktykami. Jego klienci będą postrzegać członkostwo w e-Izbie jako znak zaufania i zgodności z wysokimi standardami jakości i etycznymi. Jednocześnie włączając się w środowisko łączące różnorodne perspektywy biznesu, z ambicją nieustannego rozwoju, zadba o swoje zyski w sposób wymierny i kompleksowy.
Zapraszamy do współpracy!
21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)
29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
11.12.2024
Jak wydawcy technologiczni rewolucjonizują lej sprzedażowy marek?
10.12.2024
Magazyn e-Izby 2024
04.12.2024
e-Commerce w Polsce wydaje miliardy na dostosowanie do unijnych zmian prawnych