Wystartowały zgłoszenia do 12-tej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami mają szansę zdobyć nagrody w 23 kategoriach, a dodatkowo zawalczyć o nagrodę Grand Prix. Zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się, jak zawsze, w wyjątkowym miejscu na mapie Polski, 17 października br. Miejsce – niespodzianka podkreśli fakt, że e-Commerce Polska Awards to uznanie doskonałości w polskim handlu cyfrowym.
Oficjalnie rozpoczęła się już rywalizacja o zdobycie nagród gospodarki cyfrowej - nagród konkursu e-Commerce Polska Awards 2024. Ponieważ krajobraz e-commerce ewoluuje w szybkim tempie, nagrody w tym konkursie mają na celu wyróżnienie firm i osób, które wykażą się wyjątkową wydajnością, kreatywnością i liderstwem w branży. Są to innowatorzy dzisiejszych czasów – podmioty i osobowości – a konkurs i nagroda honoruje graczy najbardziej innowacyjnych i odnoszących sukcesy w e-commerce.
Na drodze do doskonałości
Tegoroczne wydarzenie zapowiada się jak nigdy dotąd, jako najbardziej konkurencyjnie i dynamicznie w rywalizacji. Aż 23 kategorii konkursowych obejmuje całościowo szerokie spektrum rynku cyfrowego, wśród których są nowości:
Każde zgłoszenie i kategoria zostaną wnikliwie ocenione przez panel ekspertów branżowych. Są to cenieni liderzy biznesowi. Posługują się uniwersalną wiedzą i doświadczeniem wychodzącym poza poszczególne kategorie. To przysłuży się rzetelnej ocenie wniosków konkursowych. Analiza kryteriów tj.: wyniki finansowe, innowacyjność, wpływ na rynek, zaangażowanie klientów w rygorystycznym procesie selekcji gwarantuje, że tylko najbardziej zasłużone kandydatki i kandydaci zostaną wyróżnieni.
Nie przegapić szansy
Zdobycie tej nagrody utrwala, lub znacząco poprawia reputację marki i jej pozycję rynkową. Oferuje także możliwości nawiązywania kontaktów z kluczowymi graczami z branży i potencjalnymi inwestorami – Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby mocno zachęca firmy do wzięcia udziału w konkursie. – Zapewnia niezrównany prestiż i widoczność w mediach. Już same nominacje nacechowane są emocjami i znaczeniem – uzupełnia korzyści z konkursu.
E-Commerce Polska Awards 2024 jest skierowany do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów internetowych, platform e-commerce i e-usług oraz do e-finansów. W tej grupie są także przedstawiciele administracji publicznej – jest to nowość edycji 2024. Tą drogą zostaną więc doceniane instytucje, które wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i wspieraniem sukcesu krajowego e-commerce.
W tym roku i po raz siódmy, konkurs wyłoni zwycięzcę nagrody głównej spośród laureatów wszystkich kategorii. O przyznaniu Grand Prix zdecyduje najwyższa średnia głosów jury. Nad poprawnością przebiegu pracy jury czuwa audytor konkursu – kancelaria Olesiński i Wspólnicy.
Czerwony dywan czeka
Pierwszy krok do celebracji e-Commerce Polska Awards można zrobić już teraz, a zgłoszenia do konkursu są przyjmowane do 12.08.2024 roku. Z pewnością przydatne będą szczegółowe informacje o kategoriach tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska Awards, by wybrać najbardziej odpowiednią:
E-Izba czeka na Wasze zgłoszenia na stronie internetowe https://ecpawards.pl/
Wytyczne i formularze zgłoszeniowe są dostępne online. W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt z konkurs@eizba.pl
Partnerami głównymi konkursu są: Allegro, Mastercard oraz Przelewy24.
Marka PayU objęła partnerstwo kategorii.
Partnerzy medialni: E-commerce w Praktyce, ecomersy.pl, DlaHandlu.pl, Biznes24, Marketer+, Nowy Marketing, Omnichannel News, Sztuka e-Commerce.
21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)
29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
11.12.2024
Jak wydawcy technologiczni rewolucjonizują lej sprzedażowy marek?
10.12.2024
Magazyn e-Izby 2024
04.12.2024
e-Commerce w Polsce wydaje miliardy na dostosowanie do unijnych zmian prawnych