Gala e-Commerce Polska Awards odbyła się po raz 11-sty. W ten sposób Izba Gospodarki Elektronicznej wybrała najlepsze firmy krajowego e-handlu w najbardziej renomowanym konkursie w branży. Docenione zostały marki, które wyróżniają się wizją rozwoju biznesu, innowacyjnym podejściem oraz sukcesami komercyjnymi. Bal na krakowskim rynku i przejażdżka konnymi powozami zakończyły tę edycję nagrody, w której coraz większą rolę odgrywają firmy e-MŚP.
LAUREACI & KATEGORIE
Jak co roku firmy zajmujące się e-sprzedażą, e-usługami oraz e-finansami miały szansę ubiegać się o pierwsze miejsce w 21 kategoriach konkursu e-Commerce Polska Awards. Rywalizacja objęła zasięgiem małe, średnie i duże sklepy internetowe, platformy e-commerce i e-usług oraz dostawców rozwiązań finansowych. Organizator wydarzenia – e-Izba – zadbała o tak szerokie spektrum domen e-commerce, aby w rywalizacji dać szansę jak największej liczbie firm, łącznie z rosnącym sektorem e-MŚP.
Zróżnicowany tort e-commerce
Na pewno za każdym z tych biznesów stoi rok ciężkiej pracy, która jest wartością samą w sobie i zawsze godną nagrody. Jednak jak w każdej rywalizacji, zwycięzca może być tylko jeden. Na co na pewno można zwrócić uwagę w tegorocznym wyścigu po triumf? „Świat biznesu zdominowany jest przez duże marki, a przecież w polskim internecie sprzedają w przewadze MŚP” – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. – MŚP i te najmniejsze firmy w e-handlu są solą naszej cyfrowej gospodarki. Pod względem wpływu na klientów są po prostu gigantami. Generują lokalny wzrost gospodarczy. Są innowacyjne i zorientowane na klienta” – podkreśla zasłużone i gromkie brawa, jakie otrzymali przedstawiciele MŚP w opisywanym konkursie, zarówno wśród nominowanych, jak i nagrodzonych.
Porozmawiajmy o szczegółach
Trzon konkursu stanowiły następujące kategorie:
Można tu też znaleźć nowość – kategorię The best e-commerce loyalty program – to w pierwszej z w/w wymienionych grup. W tym przypadku jury doceniło najbardziej efektywny program lojalnościowy lub subskrypcyjny w biznesie online. (Listę zwycięzców podajemy poniżej).
Best in
W tym roku – poznaliśmy kolejnego zdobywcę nagrody „Best in”, wyłonionego spośród laureatów wszystkich kategorii. O przyznaniu tytułu zdecydowała najwyższa średnia głosów oddanych przez jury złożone z autorytetów i specjalistów w dziedzinach technologii i handlu.
To marka rozwijająca się nie tylko w Polsce, ale zagranicą, wykazująca niezwykłą żywotność – InPost. Jej krakowskie korzenie pozwalają podkreślić lokalizację tegorocznego finału i gali konkursu – Crystal Palace w Krakowie, naprzeciwko Sukiennic. „Jestem pewna, że nie można było znaleźć lepszego miejsca na finał konkursu. Ze statuetkami w dłoniach laureaci pozowali fotoreporterom podczas przejażdżki konnymi powozami po krakowskim rynku i Starym Mieście” – prezes Sass-Staniszewska miała przyjemność osobiście wręczyć statuetkę „Best in” na scenie.
e-Izba otwarta na każdy biznes
E-Commerce Polska Awards spełnia niezwykle rozwojową rolę w środowisku biznesu elektronicznego w kraju. To doskonała okazja dla firm do zaprezentowania swoich produktów i usług, oraz zdobycia uznania za rynkowe osiągnięcia nie tylko w liczbach księgowych, subskrypcji i lojalności klientów, ale także w oczach ekspertów rynkowych. Każda z nagród, ale też i nominacje, na pewno wpłyną na reputację poszczególnych marek i przyciągną do niej nowych klientów.
E-Izba rozwija cały krajowy ekosystem e-commerce przez różnorodne inicjatywy, nie tylko renomowane konkursy. Po więcej zapraszamy tutaj – https://eizba.pl. Zaprasza wszystkie sklepy e-handlu do współpracy, a szczególnie MŚP, które nieustająco i oddolnie podnoszą profesjonalizm na rynku e-commerce.
Nad poprawnością pracy jury konkursu ECPA czuwał audytor konkursu – kancelaria Porębski i Wspólnicy.
Partner sektorowy – InPost.
Partnerami głównymi e-Commerce Polska Awards były Allegro i Przelewy 24.
Partnerzy wspierający – ‘merce, TPay
LAUREACI e-Commerce Polska awards 2023
KATEGORIE DLA PODMIOTÓW E-COMMERCE
KATEGORIE DLA E-USŁUG
KATEGORIE E-FINANSE
BEST IN: InPost
Wyróżnienia:
21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)
29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
21.03.2025
Mniej raportowania w UE
19.03.2025
Dostępność cyfrowa w e-commerce – jak sprostać wymogom Polskiego Aktu o Dostępności?
06.03.2025
Premiera nowego raportu e-Izby – e-Accurate: