Tylko do 12.02 przedłużamy przyjmowanie zgłoszeń!
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU to przestrzeń największej, corocznej rywalizacji agencji performance, wydawców, domów mediowych oraz firm. Jego idea pozostaje niezmienna w kolejnej, już 6. edycji – podsumowanie dokonań agencji i firm oraz zaprezentowanie ich szerokiemu gronu profesjonalnych odbiorców. Ponieważ Performance Marketing Diamonds EU, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej zbudował już europejską renomę, udział w nim to także wyróżnienie, którego echa są obecne na wszystkich rynkach Unii Europejskiej.
Zwiększając szanse
e-Izba zdecydowała przychylić się licznym prośbom firm i o tydzień (do 12.02) przedłuża termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu. To kreuje kolejną szansę dla agencji, wydawców i domów mediowych, których praca w tle biznesu jest jak tak samo ważna, jak wysiłek zespołów prowadzących projekty godny nagrodzenia.
Jury Performance Marketing Diamonds EU oceni projekty prowadzone na 27 rynkach Unii Europejskiej w kategoriach z bloków tematycznych:
· Performance&Affiliate Marketing
· Creative Performance
· Content Performance
· Strategy Performance
Do tego też można zgłosić swoje kampanie w kategoriach głównych: B2B Campaign of the Year oraz B2C Campaign of the Year.
Jurorzy jak co roku będą mieć ręce pełne pracy, bo zgłoszeń progresywnie przybywa.
Droga do diamentów
Kategorie Performance Marketing Diamonds EU odpowiadają czasom, które wyznacza szybki rozwój algorytmów, zmiany zachowań konsumentów, transformacja biznesu oraz platform. Te zjawiska oddziałują silnie na rynek, który jak zawsze ceni sobie innowacje, zwinność i gotowość na ciągłe zmiany. Wymienione wartości niezmiennie dostarczają agencje performance, firmy, wydawcy i domy mediowe działające w obszarach performance’u i afiliacji. To do nich szczególnie adresowany jest konkurs, niezależne od wielkości. W dzisiejszym świecie liczy się przecież znajomość narzędzi AI, biznesowy spryt w dążeniu do celu i skuteczność.
Ten konkurs pozwala firmom konkurować o miano najlepszych w całej Unii Europejskiej, a przez to zaprezentować innowacyjność szerokiemu rynkowi – Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej podkreśla uniwersalność Performance Marketing Diamonds EU w kategoriach zasięgu rynkowego i poszczególnych domen performance marketingu. – Tutaj budujemy międzynarodowy prestiż polskich specjalistów e-marketingu.
Diamenty są wieczne
Na uroczystej gali kończącej tegoroczną edycję Performance Marketing Diamonds EU 23 maja 2024 r. poznamy zwycięskie firmy i agencje. Dowiemy się tego, kto otrzyma tytuł Performance Agency of the Year oraz Performance Brand of the Year. Firmę z laurem Grand Prix poznamy w finale wieczoru, który jak zawsze zapowiada się jako wielkie networkingowe i towarzyskie wydarzenie. Teraz już tylko krok, aby wziąć w nim udział – czekamy na Was! https://pmdiamonds.eu/
Konkurs odbywa się pod opieką audytora, kancelarii Sowiński i Partnerzy.
Partnerzy międzynarodowi: Bulgarian E-commerce Association, Ecommerce Europe oraz Serpact.
Patroni medialni: Komerso.pl, Marketing przy Kawie, Marketer+, MyCompany, Social Press
e-Izba tworzy diamenty – Twój zespół na nie zasługuje!
21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)
29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
11.12.2024
Jak wydawcy technologiczni rewolucjonizują lej sprzedażowy marek?
10.12.2024
Magazyn e-Izby 2024
04.12.2024
e-Commerce w Polsce wydaje miliardy na dostosowanie do unijnych zmian prawnych