Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2024 w VI edycji już zasłynął rekordową liczbą - prawie 100 zgłoszeń, a 19 kategorii rywalizacji daje obraz wszystkich odmian performance marketingu, afiliacji, contentu oraz strategii e-commerce, wykorzystywanych w biznesie. Izba Gospodarki Elektronicznej podkreśla też nieustannie utrzymujące się znaczenie performance’u dla rozwoju biznesu, oraz międzynarodowy charakter organizowanego przez siebie konkursu. Udział w tegorocznej gali potwierdziło ponad 40 gości z zagranicy.
Dziś targetujemy się na nominowanych do tytułu laureata w poszczególnych kategoriach i do Grand Prix – Diamentu PMD EU 2024.
Performance marketing – marketing efektywnościowy – zapewnia kompleksowe podejście do reklamy i marketingu. Firmy zamawiające płacą za wymierne działania lub wyniki, tj.: kliknięcia, rozszerzenie bazy klientów, sprzedaż lub inne z góry określone cele. Najlepsi specjaliści w tej dziedzinie i ich zespoły muszą wykazywać się wiedzą technologiczną, znać zachowania konsumenckie i łączyć je z marketingiem i zarządzaniem. Takie osobowości i zespoły zostały właśnie nominowane do kolejnego etapu Performance Marketing Diamonds EU 2024.
Szybcy i skuteczni
Marketing efektywnościowy wymusza szybkość i trafność decyzji – kampanie są stale optymalizowane w oparciu o dane w czasie rzeczywistym. Chodzi o maksymalizowanie efektu i zwrot z inwestycji.
Skuteczni marketingowcy są bardzo cenni dla każdej organizacji, niezależnie od wielkości, modelu działania i specjalizacji, czy branży – Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby przykłada szczególna uwagę do profesjonalizacji całego e-commerce w Polsce. I dodaje – Z pewnością tacy pracownicy są warci zauważenia, docenienia i nagrodzenia. Izba Gospodarki Elektronicznej jako organizacja o największym zasięgu i najbardziej efektywnym w działaniu na rzecz e-commerce w kraju też działa na ich rzecz.
Architektura rywalizacji
Perfo-marketing to praca na wskaźnikach/danych. Wykorzystuje się w nim zaawansowane techniki targetowania, personalizacji komunikatów i podejście wielokanałowe, tj.: wyszukiwarki (SEM), media społecznościowe, marketing e-mailowy i afiliacyjny. W ten sposób dociera się do odbiorców korzystających z różnych punktów kontaktu i urządzeń. Te działania mają odzwierciedlenie w blokach tematycznych konkursu:
Po ogłoszeniu nominowanych jury tegorocznej edycji konkursu, złożone z najlepszych ekspertów e-commerce i marketingu ma przed sobą jeszcze jedno zadanie. Wskaże najlepszych, w tym: laureatów kategorii Performance Agency of the Year, Performance Brand of the Year oraz najlepszego z najlepszych – laureata Grand Prix. Nad prawidłowym przebiegiem całości konkursu czuwa audytor – Kancelaria Sowiński i Partnerzy.
W oczekiwaniu na finał
Rozstrzygnięcie konkursu stanie się częścią przełomowego wydarzenia – tego dnia wszystkie europejskie drogi e-commerce będą prowadziły do Warszawy, gdzie 23 maja w hotelu Belotto w Warszawie odbędzie się pierwszy Europejski Szczyt e-Commerce. W wydarzeniu swoją obecność potwierdzili również przedstawiciele administracji publicznej.
To osiągnięcie bez precedensu. Nasze zaproszenie do udziału w pierwszym Europejskim Szczycie e-Commerce przyjęły największe europejskie organizacje e-commerce. Uczestnicy tego wyjątkowego wydarzenia, wśród których znalazło się 13 szefów wiodących organizacji e-commerce z UE, omówią strategię europejskiego e-commerce oraz eksportu online na najbliższe lata! – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby. – W finale dnia rozdamy Diamenty PMD EU, co podkreśli międzynarodowy wymiar samego konkursu i europejski zasięg organizacji, którą mam zaszczyt prowadzić – podkreśla z dumą. W Gali wezmą udział ponad 40 międzynarodowych gości.
Konkurs, którego partnerami głównymi są Bulgarian e-Commerce Association, Ecommerce Europe oraz Serpact to także doskonała okazja do tego, aby być na bieżąco z kierunkiem rozwoju krajowego i europejskiego e-handlu. Wkład w jego stabilny od ponad dekady rozwój ma również performance marketing, który pozwala firmom optymalizować wydatki na reklamę, zwiększać rentowność, powiększać big data. Najlepsi z nich zasłużyli na prestiżową nagrodę - Diamenty Performance Marketing Diamonds EU 2024. Trzymamy kciuki za wszystkich!
Przedstawiamy listę nominowanych w VI edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2024:
The most effective short-term performance campaign
● Chocolissimo , Numbers & Intuition
● mBank, Cube Group
● Performics
● SalesTube, ValueMedia
● Tradedoubler
The most effective affiliate program
● DentsuX
● Empik, Tradedoubler
● Zooplus, Tradedoubler
The most effective sales campaign
● Performics (za kampanię dla Lindt)
● Performics (za kampanie dla Semilac)
● SalesTube, ValueMedia
● Tradedoubler
The most effective paid search campaign
● Agata Meble, SalesTube, ValueMedia
● Bluerank, Rainbow Tours
● Decathlon, NOVA commerce
● SalesTube, Lancerto
● SalesTube, ValueMedia
The most challenging performance
● AWIN, Answear
● iProspect
● Mediaplus, SalesTube
● ORLEN Paczka
● SalesTube, ValueMedia
The most creative digital campaign
● LOT
● SalesTube, ValueMedia
● Savicki
Think-out-of-the-box campaign
● Contrust Communication
● LOT
● FormUp
● SalesTube, ValueMedia
The most creative use of AI
● Apifonica
● Bluerank, Rainbow Tours
The most effective mobile campaign
● mBank, Cube Group
● MODIVO
● Payback
ROI content campaign for e-commerce
● Metapic
● ORLEN Paczka
The most effective video content
● Almette, Value Media, SalesTube
● Sales&More, LINK4
● LOT
The most effective SEO campaign
● Cube Group, Triverna
● Performics
● Sempai
● Serpact
● Whites, Diagnostyka
The best consumer centric content
● Kubota
● LOT
● Whites, Goldsaver
The best international expansion campaign
● LOT
● MODIVO
The most effective low-budget campaign
● ContentHouse, ORLEN Paczka
● DentsuX
● SalesTube, Value Media
The most effective omni-channel campaign
● Almette, Value Media, SalesTube
● LOT
● Performics, OBI Polska, Performance Media
The most effective retail campaign
● Awin, Halfprice
● Performics, OBI Polska, Performance Media, Zenith Poland
● SAVICKI
B2B campaign of the year
● ContentHouse & ORLEN Paczka
● Havas Media, Pracuj.pl
● iCEA
B2C campaign of the year
● ezebra, Cube Group
● LOT
● SalesTube, Value Media
Międzynarodowymi partnerami konkursu są: Bulgarian e-Commerce Association, Ecommerce Europe, Serpact
Patroni medialni konkursu: My Company Polska, Komerso.pl, Marketing przy kawie, SocialPress, Marketer+
21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)
29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
11.12.2024
Jak wydawcy technologiczni rewolucjonizują lej sprzedażowy marek?
10.12.2024
Magazyn e-Izby 2024
04.12.2024
e-Commerce w Polsce wydaje miliardy na dostosowanie do unijnych zmian prawnych