Izba Gospodarki Elektronicznej rozszerza się o biżuteryjnego giganta – firmę Pandora.
Dołączając do najbardziej wpływowej organizacji e-handlu w Polsce i CEE, Pandora
wzmacnia własne zaangażowanie w rozwój cyfrowych kanałów sprzedaży, przy
zachowaniu modelu zrównoważonego rozwoju. Równocześnie e-Izba poszerza
kompetencje całego sektora e-commerce w kraju, wzbogacając własne zasoby o firmę
o globalnym zasięgu.
Oto, co do tego doprowadziło i jakie rysują się korzyści ze współpracy.
Piękny biznes w e-Izbie
Światowy lider biżuterii wzmacnia i tak już imponujący skład e-Izby. Pandora to największa na świecie marka biżuterii, która produkuje ręcznie wykańczaną biżuterię z wysokiej jakości materiałów. Swoją działalność Pandora rozpoczęła ponad 40 lat temu jako mały sklep w Kopenhadze, a dzisiaj obecna jest w ponad 100 krajach na całym świecie. Priorytetem firmy jest zrównoważony i odpowiedzialny rozwój biznesu. Pandora produkuje biżuterię wyłącznie ze srebra oraz złota pochodzącego z recyklingu. Ponadto, zobowiązuje się do 2030 roku zmniejszyć o połowę emisję gazów cieplarnianych w ramach całego łańcucha dostaw.
Biżuteria cyfrowo napędzana
"Współczesny handel zyskał ogromną dynamikę dzięki możliwościom technologii. Ta znowu
daje obecnie nieprzeciętne możliwości personalizowania oferty, a czy może być coś bardziej
personalnego, niż biżuteria? „Zdecydowaliśmy się na ten krok, ponieważ e-commerce
nieustannie rośnie i zyskuje na znaczeniu jako strategiczny kanał sprzedaży. Dynamiczny
rozwój dostępnych narzędzi, technologii i coraz więcej ograniczeń wynikających z legislacji,
budują potrzebę dostępu do profesjonalnej wiedzy i eksperckich analiz – tak przystąpienie
do e-Izby komentuje Dorota Borecka, eCommerce Director, Pandora. – Myślę, że to właśnie
znajdziemy w e-Izbie: dostęp do wiedzy ekspertów dzielących się swoim doświadczeniem,
do pogłębionych raportów e-commerce i opracowań nt. najnowszych trendów i zmian w
przepisach, których interpretacja przysparza sporo trudności w odniesieniu do handlu
internetowego” – podkreśla.
Niezawodny partner
Wskazanie e-Izby jako najlepszego źródła wiedzy o e-commerce jest jak najbardziej
uprawnione. To organizacja wspierająca profesjonalizację branży od ponad dekady.
Sprawdziła się jako wiarygodny reprezentant interesów e-handlu wśród decydentów
politycznych i gospodarczych, oraz stabilny pośrednik w przekazywaniu rzetelnych informacji
o rynku. „Misją e-Izby jest budowanie zaufania do cyfrowych kanałów sprzedaży, rozwój kompetencji cyfrowych oraz współtworzenie regulacji prawnych, wspierających innowacje w gospodarce elektronicznej – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. – Cieszymy się, że tak renomowana marka jak Pandora zasila organizację, którą kieruję. W ten sposób doświadczenie w budowaniu globalnej obecności i model biznesowy stanowią cenne uzupełnienie kompetencji naszej organizacji” – uzupełnia.
Zrównoważony rozwój zobowiązuje
W centrum działalności Pandory znajduje się zobowiązanie do zrównoważonego rozwoju –
firma w całości korzysta ze srebra i złota pochodzących z recyklingu. Do 2030 r. zamierza
zmniejszyć o połowę emisję gazów cieplarnianych w całym łańcuchu dostaw. „Firma, która
podkreśla pochodzenie kruszców służących do produkcji jest szczególnie witana w naszym
gronie – mówi Paweł Oksanowicz, szef e-Izba Think Tank: Odpowiedzialny e-Commerce. –
Niezależnie od obecnego spychania ekologii i racjonalnej ekonomii na dalszy plan w
światowej polityce, zrównoważony biznes jest jedyną opcją na przyszłość” – dodaje.
Potencjał współpracy
Przystąpienie Pandory do Izby Gospodarki Elektronicznej dla tej marki oznacza
wzmacnianie kompetencji cyfrowych i jeszcze lepsze dostosowanie do dynamicznie
zmieniającego się rynku online w Polsce i Europie. Jest to wskazówka dla sklepów,
retailerów, fintechów, agencji marketingowych i firm logistycznych, aby wspólnie tworzyć e-
Izbę, czyli platformę do wymiany wiedzy, budowania standardów oraz reprezentowania
interesów sektora na forum publicznym i legislacyjnym.
Dzięki członkostwu w e-Izbie firmy zyskują aktualne analizy rynkowe, wiedzę ekspercką z
najlepszych praktyk w e-commerce, tworzą efektywny networking biznesowy. To pozwala
nie tylko jeszcze skuteczniej rozwijać sprzedaż online, ale też wspólnie z podobnymi sobie
przedsiębiorstwami kształtować gospodarkę cyfrową w Polsce.
e-Izba jest otwarta na każdego partnera!
21.06.2024
Automatyzacja procesów oceny weryfikacji klientów (KYC/KYB) i naliczania limitów kupieckich (ocena ryzyka)
29.05.2024
Prawo do naprawy i cyfrowy paszport produktu
18.04.2024
Skuteczny rozwój e-commerce wymaga wysokiej jakości danych
04.04.2024
Co idzie za zmianą koncepcji?
14.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii SaaS.
07.02.2024
DQM oczami laureatów – wywiady z najlepszymi w kategorii AI.
26.01.2024
DQM w oczach laureatów – wywiady z najlepszymi Agencjami.
20.12.2023
Nie ma sukcesu e-commerce bez tych płatności. Raport Comfino „Płatności ratalne i odroczone w Polsce 2023/24”
15.11.2023
Co prezentowaliśmy podczas Dnia z Odpowiedzialnym e-Commerce, 26 października 2023?
06.11.2023
Zwroty w e-Commerce
13.07.2023
E-commerce na najwyższych obrotach. Zadbaj o infrastrukturę IT, by zyskać przewagę
22.06.2023
Architektura jako klucz do skalowania kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych
21.06.2023
12 wspaniałych e-Commerce – czy ich znacie?
13.06.2023
Jeśli Cię nie ma w e-commerce, to nie istniejesz
06.06.2023
„TRENDY I WYZWANIA W CROSS-BORDER. BUSINESS CASE. Zbiór wywiadów”.
01.06.2023
Lista Nominowanych w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2023
31.05.2023
„RÓŻA, A CO CHCESZ WIEDZIEĆ O E-COMMERCE?”
30.05.2023
Szkoła Gospodarki Cyfrowej w Poznaniu „Cross-border e-commerce: Co musisz wiedzieć o prawie i podatkach sprzedając za granicę?”
26.05.2023
Gala konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023 – fotorelacja
26.05.2023
Konkurs Performance Marketing Diamonds EU 2023 rozstrzygnięty!
23.05.2023
e-commerce Ratuje Sytuację!
22.05.2023
Kapituła konkursu wybrała Dyrektora e-Commerce Roku 2023!
15.05.2023
Darmowy poradnik o marketingu afiliacyjnym dla MŚP od ekspertów Admitad Polska
11.05.2023
5 kroków jak rozpocząć sprzedaż w Wielkiej Brytanii
29.08.2025
e-Sencja Branży: Recommerce – nie tylko trend, ale przyszłość e-zakupów
22.08.2025
e-Sencja Branży: Letnia lektura z e-izbą – przegląd raportów
08.08.2025
e-Sencja Branży: Karty, BLIK, szybkie przelewy – jak naprawdę płacimy online w 2025 roku?