maj 19, 2025
Aktualności

Piękny biznes w e-Izbie. Pandora w e-Izbie!

Izba Gospodarki Elektronicznej rozszerza się o biżuteryjnego giganta – firmę Pandora.
Dołączając do najbardziej wpływowej organizacji e-handlu w Polsce i CEE, Pandora
wzmacnia własne zaangażowanie w rozwój cyfrowych kanałów sprzedaży, przy
zachowaniu modelu zrównoważonego rozwoju. Równocześnie e-Izba poszerza
kompetencje całego sektora e-commerce w kraju, wzbogacając własne zasoby o firmę
o globalnym zasięgu.

Oto, co do tego doprowadziło i jakie rysują się korzyści ze współpracy.

Piękny biznes w e-Izbie

Światowy lider biżuterii wzmacnia i tak już imponujący skład e-Izby. Pandora to największa na świecie marka biżuterii, która produkuje ręcznie wykańczaną biżuterię z wysokiej jakości materiałów. Swoją działalność Pandora rozpoczęła ponad 40 lat temu jako mały sklep w Kopenhadze, a dzisiaj obecna jest w ponad 100 krajach na całym świecie. Priorytetem firmy jest zrównoważony i odpowiedzialny rozwój biznesu. Pandora produkuje biżuterię wyłącznie ze srebra oraz złota pochodzącego z recyklingu. Ponadto, zobowiązuje się do 2030 roku zmniejszyć o połowę emisję gazów cieplarnianych w ramach całego łańcucha dostaw.

Biżuteria cyfrowo napędzana
"Współczesny handel zyskał ogromną dynamikę dzięki możliwościom technologii. Ta znowu
daje obecnie nieprzeciętne możliwości personalizowania oferty, a czy może być coś bardziej
personalnego, niż biżuteria? „Zdecydowaliśmy się na ten krok, ponieważ e-commerce
nieustannie rośnie i zyskuje na znaczeniu jako strategiczny kanał sprzedaży. Dynamiczny
rozwój dostępnych narzędzi, technologii i coraz więcej ograniczeń wynikających z legislacji,
budują potrzebę dostępu do profesjonalnej wiedzy i eksperckich analiz
– tak przystąpienie
do e-Izby komentuje Dorota Borecka, eCommerce Director, Pandora. – Myślę, że to właśnie
znajdziemy w e-Izbie: dostęp do wiedzy ekspertów dzielących się swoim doświadczeniem,
do pogłębionych raportów e-commerce i opracowań nt. najnowszych trendów i zmian w
przepisach, których interpretacja przysparza sporo trudności w odniesieniu do handlu
internetowego”
– podkreśla.

Niezawodny partner
Wskazanie e-Izby jako najlepszego źródła wiedzy o e-commerce jest jak najbardziej
uprawnione. To organizacja wspierająca profesjonalizację branży od ponad dekady.
Sprawdziła się jako wiarygodny reprezentant interesów e-handlu wśród decydentów
politycznych i gospodarczych, oraz stabilny pośrednik w przekazywaniu rzetelnych informacji
o rynku. „Misją e-Izby jest budowanie zaufania do cyfrowych kanałów sprzedaży, rozwój kompetencji cyfrowych oraz współtworzenie regulacji prawnych, wspierających innowacje w gospodarce elektronicznej – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. – Cieszymy się, że tak renomowana marka jak Pandora zasila organizację, którą kieruję. W ten sposób doświadczenie w budowaniu globalnej obecności i model biznesowy stanowią cenne uzupełnienie kompetencji naszej organizacji” – uzupełnia.

Zrównoważony rozwój zobowiązuje
W centrum działalności Pandory znajduje się zobowiązanie do zrównoważonego rozwoju –
firma w całości korzysta ze srebra i złota pochodzących z recyklingu. Do 2030 r. zamierza
zmniejszyć o połowę emisję gazów cieplarnianych w całym łańcuchu dostaw. „Firma, która
podkreśla pochodzenie kruszców służących do produkcji jest szczególnie witana w naszym
gronie
– mówi Paweł Oksanowicz, szef e-Izba Think Tank: Odpowiedzialny e-Commerce. –
Niezależnie od obecnego spychania ekologii i racjonalnej ekonomii na dalszy plan w
światowej polityce, zrównoważony biznes jest jedyną opcją na przyszłość
” – dodaje.

Potencjał współpracy
Przystąpienie Pandory do Izby Gospodarki Elektronicznej dla tej marki oznacza
wzmacnianie kompetencji cyfrowych i jeszcze lepsze dostosowanie do dynamicznie
zmieniającego się rynku online w Polsce i Europie. Jest to wskazówka dla sklepów,
retailerów, fintechów, agencji marketingowych i firm logistycznych, aby wspólnie tworzyć e-
Izbę, czyli platformę do wymiany wiedzy, budowania standardów oraz reprezentowania
interesów sektora na forum publicznym i legislacyjnym.

Dzięki członkostwu w e-Izbie firmy zyskują aktualne analizy rynkowe, wiedzę ekspercką z
najlepszych praktyk w e-commerce, tworzą efektywny networking biznesowy. To pozwala
nie tylko jeszcze skuteczniej rozwijać sprzedaż online, ale też wspólnie z podobnymi sobie
przedsiębiorstwami kształtować gospodarkę cyfrową w Polsce.

e-Izba jest otwarta na każdego partnera!

pl