38 nominacji w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku!

...

Kapituła konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wyłoniła 38 wyjątkowych liderów i zespołów e-commerce. Zwycięzców w 10 kategoriach indywidualnych i 3 kategoriach zespołowych, poznamy podczas Gali  wręczenia nagród, która odbędzie się 2 czerwca 2022 roku w Hotelu South Garden w Warszawie. 

Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku powstał z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. e-Commerce wymaga interdyscyplinarnej wiedzy z wielu dziedzin, zdolności myślenia zarówno strategicznego, jak i projektowego, umiejętności i zaangażowania liderów, z których wizją utożsamia się zespół, a także finalnie tysiące i miliony e-konsumentów.

Ta edycja zdecydowanie cieszyła się największą popularnością! Do konkursu wpłynęły aż 54 zgłoszenia liderów i ich zespołów. Dwuetapowy system wyłaniania zwycięzców przez Kapitułę przyczynia się do wnikliwej analizy zgłoszeń i oceny poszczególnych kandydatów oraz pochylenia się nad ich kompetencjami liderskimi. Dzięki temu sama Kapituła odkryła kilka osób, które ich zdaniem są warte docenienia, jeśli nie w tej edycji – to w kolejnych. – podsumowała Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby.

Zgłoszenia do tegorocznej edycji poddane zostały ocenie Kapituły złożonej z ekspertów branży, prezesów i członków zarządów, którzy od lat rozwijają biznesy e-commerce. Wśród nich znaleźli się: Jacek Palec (Frisco), Ewa Szmidt-Belcarz (Empik), Jacek Kinecki (Przelewy24), Katarzyna Bielecka (Sephora), Michał Nawrocki (Media Expert), Jakub Czerwiński (Adyen), Joanna Pieńkowska-Olczak (PayU), Marcin Półchłopek (Allegro), Iwona Ryniewicz (mBank), Robert Kalbarczyk (Kinguin), Dorota Hechner (Devire), Łukasz Woźnica (Apifonica), Mikołaj Wezdecki – laureat Grand Prix 2021.

 

Kapituła głosowała w dwóch etapach. Pierwszym z nich było głosowanie online. Kilkadziesiąt zgłoszeń zostało poddanych ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w Regulaminie. Drugim etapem były obrady nad wyłonieniem laureata Grand Prix. Członkowie Kapituły pojawili się w biurze e-Izby i dyskutowali nad poszczególnymi liderami zespołów e-commerce. Oprócz efektywności biznesowej ważnymi kwestiami dla ekspertów branży była osobowość lidera, jego wkład w pokazane w prezentacjach sukcesy oraz ogólna ścieżka kariery nastawiona na rozwój i postęp nie tylko siebie, ale i zespołu. Głosowanie podczas obrad było tajne. Wyniki konkursu, także dla samej Kapituły będą nieznane do 2 czerwca, kiedy to podczas Gali wręczone zostaną statuetki dla najlepszych liderów i zespołów.

 

Link do strony: https://dyrektorecommerceroku.pl/nominowani/

 

Partnerami Głównymi Konkursu są Adyen, Allegro, Apifonica, Devire oraz Przelewy24.

NOMINOWANI 2022

 

e-Commerce B2B

  • Tomasz Kołton, Współwłaściciel Pol-Poż.pl
  • Bartosz Pilch, Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu SIG

 

Dom i Ogród

  • Jarosław Stępień, Dyrektor e-Commerce KLER
  • Edyta Winkel, Dyrektor e-Commerce JURGA

 

Fashion

  • Joanna Kwiatkowska, Vice CEO KUBOTA
  • Dagmara Ollesz-Miącz, Dyrektor e-Commerce TATUUM
  • Marzena Pawłowska, CEO & Dyrektor e-Commerce PHU Zyzio & Zuzia
  • Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i e-Commerce LANCERTO
  • Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce i marketingu MODIVO

 

FMCG

  • Adam Jankowiak, Sales & Marketing Director Chocolissimo
  • Sławomir Siergiejczyk, Dyrektor Handlowy FMCG BEE.pl
  • Łukasz Smoliński, Prezes Zarządu DESEO

 

Sport/Hobby/Turystyka

  • Arkadiusz Gawryluk, Dyrektor Biura Sprzedaży Internetowej  Polskie Linie Lotnicze “LOT”
  • Wojciech Radziwon, Dyrektor Marketingu i E-commerce R-GOL

 

Tech/RTV/AGD

  • Łukasz Piech, Dyrektor E-commerce LANTRE
  • Piotr Wieruszewski, Prezes Zarządu SC ELECTRONICS

 

Cross-border

  • Arkadiusz Gawryluk, Dyrektor Biura Sprzedaży Internetowej  Polskie Linie Lotnicze “LOT”
  • Wojciech Radziwon, Dyrektor Marketingu i E-commerce R-GOL

 

Innowacje

  • Rafał Czernik, Członek Zarządu Allegro Pay, Allegro
  • Jakub Jasiński, Dyrektor ds. rozwoju omnichannel CCC

 

Long Term Cooperation

  • Arkadiusz Gawryluk, Dyrektor Biura Sprzedaży Internetowej  Polskie Linie Lotnicze “LOT”
  • Mariusz Serafin, e-Commerce Director LANCERTO
  • Wojciech Tomaszewski, Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu, Członek Zarządu ANSWEAR.COM

 

Omnichannel

  • Jakub Gierszyński, E-commerce Sales Director Sephora
  • Jakub Jasiński, Dyrektor ds. rozwoju omnichannel CCC
  • Aleksandra Tomalska, Dyrektor ds. Retail MODIVO
  • Łukasz Wiktor, Dyrektor Departamentu Omnichannel mBank SA

 

Najlepszy zespół e-commerce B2B

  • SIG
  • TIM S.A.

 

Najlepszy zespół e-commerce B2C (podmioty małe i średnie)

  • TuZwierzaki.pl
  • Visciola Fashion

 

Najlepszy zespół e-commerce B2B (podmioty duże)

  • Allegro
  • Answear.com
  • CCC
  • EMPIK
  • MODIVO
  • Polskie Linie Lotnicze LOT
  • Sephora

 

Partnerami Głównymi Konkursu są: Adyen, Allegro, Apifonica, Devire i Przelewy24.

Audytorem Konkursu jest kancelaria Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy.

Zobacz także:

InPost to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku!
InPost to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku!

InPost – Paczkomat, Kurier to kolejna firma, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby w 2023 roku! […]

Czytaj więcej
TAKI SAM START – przez dialog do rozwiązań
TAKI SAM START – przez dialog do rozwiązań

Izba Gospodarki Elektronicznej kontynuuje kampanię, której celem jest zrównanie szans konkurencyjnych europejskich przedsiębiorców e-commerce z podmiotami kierującymi […]

Czytaj więcej
mBank dołączył do grona partnerów inicjatywy e-Izby
mBank dołączył do grona partnerów inicjatywy e-Izby

Mamy przyjemność przedstawić kolejną firmę, która dołączyła do grona partnerów inicjatyw e-Izby. mBank Polska od lat jest […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?