W ramach Performance Marketing przygotowaliśmy:
- Poradnik e-Izby: Performance Marketing 2020. Jest on opracowany z podziałem na małe, średnie i duże e-sklepy.
- Warsztaty Szkoły Gospodarki Cyfrowej – tydzień z performance marketingiem. Jest to cykl czterech szkoleń dla sklepów oraz platform e-commerce.
- Katalog firm z branży performance marketingu zrzeszonych w e-Izbie.
- Case studies, będące inspiracją dla innych firm do rozpoczęcia działań związanych z performance marketingiem.
- Konkurs Performance Marketing Diamonds 2021!
Ostatni rok zweryfikował podejście do każdego aspektu biznesu. Także marketing nie uniknął testu.
Zmieniająca się rzeczywistość z dnia na dzień wymusiła elastyczność, często rewolucyjne zmiany – także w planowaniu budżetów marketingowych i podejściu do poszczególnych obszarów marketingu.
Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2021 ma na celu docenienie działań w obszarze performance marketingu i afiliacji w czasie kryzysu, jakiego większość biznesów nie doświadczyła w przeszłości.
Formuła Konkursu została rozszerzona o nowe kategorie:
- open (dla wszystkich działań performance wymykających się ramom i normom)
- performance creativity in crisis
Zapraszamy do lektury najnowszego Magazynu, w którym Jury Konkursu odpowiada na pytania, czym jest dzisiejszy performance marketing i jak pandemia COVID-19 wpłynęła na jego rozwój i rolę dla biznesu.
Poradnik e-Izby: Performance Marketing 2020
Poradnik e-Izby: Performance Marketing został przygotowany przez grupę merytoryczną e-Izby. Jego treść została dostosowana zarówno do działalności małych, jak i średnich oraz dużych e-sklepów. W Poradniku zawarte zostały m.in. informacje o tajnikach afiliacji, porady nt. zwiększania sprzedaży oraz mierzenia efektywności.
Pobierz Poradnik
Powraca cykl Szkoły Gospodarki Cyfrowej poświęcony performance marketingowi! Eksperci firm zrzeszonych w e-Izbie skupią się na najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnieniach związanych z marketingiem efektywnościowym.
Uczestnicy wszystkich czterech warsztatów będą mieli możliwość podejścia do egzaminu oraz zdobycia dyplomu ukończenia Szkoły Gospodarki Cyfrowej 2021, który będzie potwierdzeniem zdobytej wiedzy. Więcej szczegółów o egzaminie TUTAJ.
TYDZIEŃ Z PERFROMANCE MARKETINGIEM POTRWA OD 1 DO 4 MARCA.
HARMONOGRAM WARSZTATÓW:
PONIEDZIAŁEK 1.03 godz. 11:00
Temat: Wartość afiliacji w czasach nielojalnych konsumentów.
Prelegentka: Natalia Gruszczyńska, Senior Publisher Development Manager AWIN
Agenda:
- Jak zmieniła się lojalność konsumentów w ostatnich latach?
- Pokolenie milenialsów a lojalność.
- Istota budowania zaufania w dzisiejszych czasach oraz w jaki może ją wesprzeć afiliacja.
- Jaką rolę odgrywa afiliacja w kształtowaniu decyzji zakupowych?
WTOREK 2.03 godz. 11:00
Temat: SEO is dead, czyli jak wykorzystać pełny potencjał ruchu organicznego metodą SXO
Prelegenci:
Paweł Janecki, Sales Team Leader SEMCORE oraz Damian Kaczmarek, SXO Consultant SEMCORE
Agenda:
- Dlaczego klasycznie rozumiane SEO w przypadku biznesów e-commerce to obecnie niewystarczające działanie?
- W jaki sposób badać ruch organiczny i wynikającą z niego konwersję oraz jego doprowadzić do jego wartościowania?
- SXO – chwilowy trend czy konieczność w dobrym funkcjonowaniu biznesu e-commerce – dlaczego SEO połączone z UX może przynieść więcej niż zadowalający efekt?
ŚRODA 3.03 godz. 11:00
Temat: Jak wyprzedzić konkurencję, kiedy ta zabija Cię ceną?
Prelegentka: Ewelina Grzona, Team Leader Brand Active
Agenda:
- Jak agencja może Ci pomóc w wygenerowaniu większych przychodów?
- Jak samodzielnie możesz wzmocnić swoją pozycję w sieci?
- Sprawdzone metody optymalizacji kampanii.
- Jak dotrzeć do tych, którzy Cię szukają?
- Metodyka przynosząca efekty – case study.
CZWARTEK 4.03 godz. 11:00
Temat: Łaska pańska na pstrym koniu jeździ – czyli o przychylności i nieprzychylności Google
Prelegent: Wojciech Szymański, Managing Director Ideo Force
Agenda:
- Dywersyfikacja kanałów ruchu
- Wpływ zmian algorytmu Google na widoczność w wynikach wyszukiwania
- Przykłady przychylności oraz nieprzychylności Google
- Jak unikać negatywnych skutków kolejnych update’ów
Zwieńczeniem warsztatów będzie e-Izba Friday, w ramach którego została zaplanowana dyskusja panelowa “Performance Marketing: pandemia a efektywność”.

Poradnik e-Izby: Performance Marketing 2018
Jest to Poradnik przygotowany przez członków Grupy Merytorycznej Performance Marketing. Zawarte są w nim tematy, takie jak optymalizacja konwersji, najlepsze praktyki przy realizowaniu programu afiliacyjnego, promocja w mediach społecznościowych, content marketing oraz przykłady wykorzystywania Facebooka do większej konwersji.
Pobierz Poradnik
Nagrania ze Szkoły Gospodarki Cyfrowej poświęconej tematyce performance marketing
Go! e-Commerce - Performance content marketing
W webinarze znajdziesz:
- jak budować media własne (blogi i portale firmowe) ukierunkowane na konwersję
- jak przygotowywać treści do blogów i portali firmowych, by było one obliczone na efekt
- jak ustrzec się klątwy eksperta, której widmo krąży nad firmami rozpoczynającymi działania content marketingowe
- w jaki sposób analizować video, grafiki i teksty przy pomocy Google Analytics, ukierunkowane na konwersję
- które interakcje użytkownika, które warto wykorzystać do segmentacji
- jak analizować źródła ruchu
- w jaki sposób drobne zmiany w ekspozycji treści wpływają na skuteczność działań,
- w jaki sposób konstruować formularze pozyskujące leady w mediach własnych
- gdzie ulokować chatbota na stronie internetowej
Prelegent: Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse oraz Michał Bednarczyk, Media Manager ContentHouse Link do webinaru Pobierz prezentację
SEO i PPC - główne kanały promocji e-commerce
W webinarze znajdziesz:
- SEO jako fundament sklepu internetowego
- Strategia pozycjonowania w e-commerce
- Wspomaganie sprzedaży dzięki Google Ads
- Typy kampanii w promocji sklepu internetowego
- Dobre oraz złe praktyki reklamowe
- Analizowanie wyników w e-commerce
- Podstawowe raporty do mierzenia efektywności działań
Prelegent: Mateusz Sękara, SEO Team Leader oraz Aneta Niżnik, SEM Specialist w Semahead Link do webinaru Pobierz prezentację
Skuteczna komunikacja i reklama na Facebooku
W webinarze znajdziesz:
- Jak tworzyć angażujące treści na Facebooku?
- Jak konfigurować skuteczne kampanie reklamowe?
- Które formaty reklamowe są najbardziej angażujące?
Prelegent: Konrad Wiśniewski, Senior Social Ads Specialist oraz Klaudia Włodarczyk, Social Media Specialist w Bluerank Link do webinaru Pobierz prezentację
Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy w modelu efektywnościowym?
W webinarze znajdziesz:
- Czy można zbudować ruch i wizerunek w CPS?
- Czy afiliacja może budować jakościowy ruch i wizerunek?
- Lejki sprzedażowe w afiliacji
- Jak budować ruch i sprzedaż nie ryzykując budżetu?
- Różne etapy lejka sprzedażowego, a rozliczenie CPS.
- Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy w modelu efektywnościowym?
- Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy rozliczając się za efekt?
Prelegent: Małgorzata Kamińska, Performance Marketing Expert oraz Aleksandra Wojciechowska, Publisher Specialist w Cube Group Link do webinaru Pobierz prezentację
Program partnerski Twojego e-sklepu – co trzeba wiedzieć, żeby odniósł sukces
W webinarze znajdziesz:
- Dekalog błędnego myślenia przy rozliczaniu się za sprzedaż
- Prowadzenie programu partnerskiego to proces
- Aspekty techniczne programu partnerskiego
- Bądź otwarty na różne modele rozliczeń
- Perspektywa wydawcy – jak skutecznie zachęcić wydawców do aktywnego działania w programie i wykorzystać ich potencjał?
Prelegent: Michał Mroczek, Client Development Director w Tradedoubler oraz Martyna Krzemińska, Relationship Manager w Payback Link do webinaru Pobierz prezentację
Programmatic od podstaw - praktyczne podejście na podstawie platformy programmatic Google: Display & Video 360
W webinarze znajdziesz:
- Ekosystem Google Marketing Platform- co daje w biznesie, na jakie potrzeby odpowiada?
- Dostępne formaty reklamowe, modele zakupowe- co tu znajdziemy, czym się różni?
- Sposoby kierowania i nowe funkcje oferowane przez DV360,
- Jak chronić swoją markę w digitalu: wszystko o rozwiązaniach z zakresu bezpieczeństwa marki,
- Integracje platform i synergie między produktami Google i innymi narzędziami- jak mogą wzbogacić kampanie?
- Automatyzacja: metody ustalania stawek i przydatne narzędzia, które pomogą Ci zwiększyć efektywność kampanii
- Wskazówki, best practise, epic faile- co robić a czego nie robić w programmatic!
- Q & A – Zadaj dowolne pytanie 🙂
Prelegent: Jacek Józwiak, head of Marketing Platforms w SalesTube Link do webinaru Pobierz prezentację
Katalog firm zrzeszonych w e-Izbie z branży performance marketing
Katalog prezentuje firmy zrzeszone w e-Izbie zajmujące się performance marketingiem. W katalogu wyszczególnione zostały informacje o firmie, strony internetowe oraz dane kontaktowe.
Pobierz Katalog firm e-Izby z branży performance marketingu
Case studies kampanii performance marketing
Poniższe case studies są opracowaniem najlepszych kampanii z performance marketingu. Pokazują one, jak dzięki innowacyjnemu podejściu wprowadzić nowe rozwiązania oraz dlaczego tak istotne jest posiadanie zgranego zespołu.
