W ramach Performance Marketing przygotowaliśmy:
  • Poradnik Performance Marketing. Jest on przygotowany z podziałem na: małe e-sklepy oraz średnie i duże.
  • Warsztaty Szkoły Gospodarki Cyfrowej – tydzień z performance marketingiem. Jest to cykl czterech szkoleń dla sklepów oraz platform  e-commerce. 
  • Katalog firm z performance marketingu zrzeszonych w e-Izbie. 
  • Case studies:  inspirujące inne firmy do  rozpoczęcia działań związanych z  performance.
  • Performance Marketing Diamonds – laureatów konkursu. 

Poradnik e-Izby: Performance Marketing 2020

Poradnik Performance Marketing został przygotowany przez grupę merytoryczną e-Izby. Jego treść została dostosowana zarówno do działalności małych, jak  i średnich  oraz dużych e-sklepów. W Poradniku zawarte zostały m.in. informacje o tajnikach afiliacji, porady nt. zwiększania sprzedaży oraz mierzenia efektywności.

Pobierz Poradnik
Zdjęcie poradnik 2020

W ramach Szkoły Gospodarki Cyfrowej zaplanowaliśmy tydzień z performance marketingiem, czyli cykl warsztatów online dotyczących poszczególnych składowych marketingu efektywnościowego. Warsztaty online rozpoczną się 28.09 i potrwają do 1.10.

Zdjęcie Nadchodzące zajęcia SCG

Poradnik e-Izby: Performance Marketing 2018

Jest to Poradnik przygotowany przez członków grupy performance marketing. Zawarte są w nim tematy, takie jak optymalizacja konwersji, najlepsze praktyki przy realizowaniu programu afiliacyjnego,  promocja w mediach społecznościowych, content marketing oraz przykłady wykorzystywania Facebooka do większej konwersji.

Pobierz Poradnik
Zdjęcie Poradnik 2018

Nagrania ze Szkoły Gospodarki Cyfrowej poświęconej tematyce performance marketing

Go! e-Commerce - Performance content marketing

W webinarze znajdziesz:

  • jak budować media własne (blogi i portale firmowe) ukierunkowane na konwersję
  • jak przygotowywać treści do blogów i portali firmowych, by było one obliczone na efekt
  • jak ustrzec się klątwy eksperta, której widmo krąży nad firmami rozpoczynającymi działania content marketingowe
  • w jaki sposób analizować video, grafiki i teksty przy pomocy Google Analytics, ukierunkowane na konwersję
  • które interakcje użytkownika, które warto wykorzystać do segmentacji
  • jak analizować źródła ruchu
  • w jaki sposób drobne zmiany w ekspozycji treści wpływają na skuteczność działań,
  • w jaki sposób konstruować formularze pozyskujące leady w mediach własnych
  • gdzie ulokować chatbota na stronie internetowej

Prelegent: Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse oraz Michał Bednarczyk, Media Manager ContentHouse

Link do webinaru Pobierz prezentację

Katalog firm zrzeszonych w e-Izbie z branży performance

Katalog prezentuje firmy zrzeszone w e-Izbie zajmujące się performance marketingiem. W katalogu wyszczególnione zostały informacje o firmie, strony internetowe oraz dane kontaktowe reprezentujących ich osób.

Pobierz Katalog branży Performance
Zdjęcie katalog branży

Case studies kampanii performance marketing

Poniższe case studies są opracowaniem najlepszych kampanii z performance marketingu.  Pokazują one, jak dzięki innowacyjnemu podejściu wprowadzić nowe rozwiązania oraz dlaczego tak istotne jest posiadanie zgranego zespołu.

Zdjęcie case studies