W ramach Performance Marketing przygotowaliśmy:
- Poradnik e-Izby: Performance Marketing 2020. Jest on opracowany z podziałem na małe, średnie i duże e-sklepy.
- Warsztaty Szkoły Gospodarki Cyfrowej – tydzień z performance marketingiem. Jest to cykl czterech szkoleń dla sklepów oraz platform e-commerce.
- Katalog firm z branży performance marketingu zrzeszonych w e-Izbie.
- Case studies, będące inspiracją dla innych firm do rozpoczęcia działań związanych z performance marketingiem.
- Konkurs Performance Marketing Diamonds 2022!
Poradnik e-Izby: Performance Marketing 2020
Poradnik e-Izby: Performance Marketing został przygotowany przez grupę merytoryczną e-Izby. Jego treść została dostosowana zarówno do działalności małych, jak i średnich oraz dużych e-sklepów. W Poradniku zawarte zostały m.in. informacje o tajnikach afiliacji, porady nt. zwiększania sprzedaży oraz mierzenia efektywności.
Pobierz Poradnik
Nowe terminy zajęć zostaną podane niebawem.
Poradnik e-Izby: Performance Marketing 2018
Jest to Poradnik przygotowany przez członków Grupy Merytorycznej Performance Marketing. Zawarte są w nim tematy, takie jak optymalizacja konwersji, najlepsze praktyki przy realizowaniu programu afiliacyjnego, promocja w mediach społecznościowych, content marketing oraz przykłady wykorzystywania Facebooka do większej konwersji.
Pobierz Poradnik
Nagrania ze Szkoły Gospodarki Cyfrowej poświęconej tematyce performance marketing
Go! e-Commerce - Performance content marketing
W webinarze znajdziesz:
- jak budować media własne (blogi i portale firmowe) ukierunkowane na konwersję
- jak przygotowywać treści do blogów i portali firmowych, by było one obliczone na efekt
- jak ustrzec się klątwy eksperta, której widmo krąży nad firmami rozpoczynającymi działania content marketingowe
- w jaki sposób analizować video, grafiki i teksty przy pomocy Google Analytics, ukierunkowane na konwersję
- które interakcje użytkownika, które warto wykorzystać do segmentacji
- jak analizować źródła ruchu
- w jaki sposób drobne zmiany w ekspozycji treści wpływają na skuteczność działań,
- w jaki sposób konstruować formularze pozyskujące leady w mediach własnych
- gdzie ulokować chatbota na stronie internetowej
Prelegent: Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse oraz Michał Bednarczyk, Media Manager ContentHouse Link do webinaru Pobierz prezentację
SEO i PPC - główne kanały promocji e-commerce
W webinarze znajdziesz:
- SEO jako fundament sklepu internetowego
- Strategia pozycjonowania w e-commerce
- Wspomaganie sprzedaży dzięki Google Ads
- Typy kampanii w promocji sklepu internetowego
- Dobre oraz złe praktyki reklamowe
- Analizowanie wyników w e-commerce
- Podstawowe raporty do mierzenia efektywności działań
Prelegent: Mateusz Sękara, SEO Team Leader oraz Aneta Niżnik, SEM Specialist w Semahead Link do webinaru Pobierz prezentację
Skuteczna komunikacja i reklama na Facebooku
W webinarze znajdziesz:
- Jak tworzyć angażujące treści na Facebooku?
- Jak konfigurować skuteczne kampanie reklamowe?
- Które formaty reklamowe są najbardziej angażujące?
Prelegent: Konrad Wiśniewski, Senior Social Ads Specialist oraz Klaudia Włodarczyk, Social Media Specialist w Bluerank Link do webinaru Pobierz prezentację
Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy w modelu efektywnościowym?
W webinarze znajdziesz:
- Czy można zbudować ruch i wizerunek w CPS?
- Czy afiliacja może budować jakościowy ruch i wizerunek?
- Lejki sprzedażowe w afiliacji
- Jak budować ruch i sprzedaż nie ryzykując budżetu?
- Różne etapy lejka sprzedażowego, a rozliczenie CPS.
- Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy w modelu efektywnościowym?
- Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy rozliczając się za efekt?
Prelegent: Małgorzata Kamińska, Performance Marketing Expert oraz Aleksandra Wojciechowska, Publisher Specialist w Cube Group Link do webinaru Pobierz prezentację
Program partnerski Twojego e-sklepu – co trzeba wiedzieć, żeby odniósł sukces
W webinarze znajdziesz:
- Dekalog błędnego myślenia przy rozliczaniu się za sprzedaż
- Prowadzenie programu partnerskiego to proces
- Aspekty techniczne programu partnerskiego
- Bądź otwarty na różne modele rozliczeń
- Perspektywa wydawcy – jak skutecznie zachęcić wydawców do aktywnego działania w programie i wykorzystać ich potencjał?
Prelegent: Michał Mroczek, Client Development Director w Tradedoubler oraz Martyna Krzemińska, Relationship Manager w Payback Link do webinaru Pobierz prezentację
Programmatic od podstaw - praktyczne podejście na podstawie platformy programmatic Google: Display & Video 360
W webinarze znajdziesz:
- Ekosystem Google Marketing Platform- co daje w biznesie, na jakie potrzeby odpowiada?
- Dostępne formaty reklamowe, modele zakupowe- co tu znajdziemy, czym się różni?
- Sposoby kierowania i nowe funkcje oferowane przez DV360,
- Jak chronić swoją markę w digitalu: wszystko o rozwiązaniach z zakresu bezpieczeństwa marki,
- Integracje platform i synergie między produktami Google i innymi narzędziami- jak mogą wzbogacić kampanie?
- Automatyzacja: metody ustalania stawek i przydatne narzędzia, które pomogą Ci zwiększyć efektywność kampanii
- Wskazówki, best practise, epic faile- co robić a czego nie robić w programmatic!
- Q & A – Zadaj dowolne pytanie 🙂
Prelegent: Jacek Józwiak, head of Marketing Platforms w SalesTube Link do webinaru Pobierz prezentację
Katalog firm zrzeszonych w e-Izbie z branży performance marketing
Katalog prezentuje firmy zrzeszone w e-Izbie zajmujące się performance marketingiem. W katalogu wyszczególnione zostały informacje o firmie, strony internetowe oraz dane kontaktowe.
Pobierz Katalog firm e-Izby z branży performance marketingu
Case studies kampanii performance marketing
Poniższe case studies są opracowaniem najlepszych kampanii z performance marketingu. Pokazują one, jak dzięki innowacyjnemu podejściu wprowadzić nowe rozwiązania oraz dlaczego tak istotne jest posiadanie zgranego zespołu.
