W ramach Performance Marketing przygotowaliśmy:

  • Poradnik e-Izby: Performance Marketing 2020. Jest on opracowany z podziałem na małe, średnie i duże e-sklepy.
  • Warsztaty Szkoły Gospodarki Cyfrowej – tydzień z performance marketingiem. Jest to cykl czterech szkoleń dla sklepów oraz platform  e-commerce. 
  • Katalog firm z branży performance marketingu zrzeszonych w e-Izbie. 
  • Case studies, będące inspiracją dla innych firm do  rozpoczęcia działań związanych z  performance marketingiem. 
  • Konkurs Performance Marketing Diamonds 2021!

Ostatni rok zweryfikował podejście do każdego aspektu biznesu. Także marketing nie uniknął testu. 

Zmieniająca się rzeczywistość z dnia na dzień wymusiła elastyczność, często rewolucyjne zmiany – także w planowaniu budżetów marketingowych i podejściu do poszczególnych obszarów marketingu.

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2021 ma na celu docenienie działań w obszarze performance marketingu i afiliacji w czasie kryzysu, jakiego większość biznesów nie doświadczyła w przeszłości.

Formuła Konkursu została rozszerzona o nowe kategorie:

  • open (dla wszystkich działań performance wymykających się ramom i normom)
  • performance creativity in crisis

Zapraszamy do lektury najnowszego Magazynu, w którym Jury Konkursu odpowiada na pytania, czym jest dzisiejszy performance marketing i jak pandemia COVID-19 wpłynęła na jego rozwój i rolę dla biznesu.

POBIERZ MAGAZYN 

 

Poradnik e-Izby: Performance Marketing 2020

Poradnik e-Izby: Performance Marketing został przygotowany przez grupę merytoryczną e-Izby. Jego treść została dostosowana zarówno do działalności małych, jak  i średnich  oraz dużych e-sklepów. W Poradniku zawarte zostały m.in. informacje o tajnikach afiliacji, porady nt. zwiększania sprzedaży oraz mierzenia efektywności.

Pobierz Poradnik
Zdjęcie poradnik 2020

Powraca cykl Szkoły Gospodarki Cyfrowej poświęcony performance marketingowi! Eksperci firm zrzeszonych w e-Izbie skupią się na najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnieniach związanych z marketingiem efektywnościowym.

Uczestnicy wszystkich czterech warsztatów będą mieli możliwość podejścia do egzaminu oraz zdobycia dyplomu ukończenia Szkoły Gospodarki Cyfrowej 2021, który będzie potwierdzeniem zdobytej wiedzy. Więcej szczegółów o egzaminie TUTAJ.

 

TYDZIEŃ Z PERFROMANCE MARKETINGIEM POTRWA OD 1 DO 4 MARCA.

HARMONOGRAM WARSZTATÓW:

 

PONIEDZIAŁEK 1.03 godz. 11:00

Temat: Wartość afiliacji w czasach nielojalnych konsumentów.

Prelegentka: Natalia Gruszczyńska, Senior Publisher Development Manager AWIN

Agenda:

  • Jak zmieniła się lojalność konsumentów w ostatnich latach?
  • Pokolenie milenialsów a lojalność.
  • Istota budowania zaufania w dzisiejszych czasach oraz w jaki może ją wesprzeć afiliacja.
  • Jaką rolę odgrywa afiliacja w kształtowaniu decyzji zakupowych?

Rejestracja: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/wartosc-afiliacji-w-czasach-nielojalnych-konsumentow?type=detailed

 

WTOREK 2.03 godz. 11:00

Temat: SEO is dead, czyli jak wykorzystać pełny potencjał ruchu organicznego metodą SXO

Prelegenci:

Paweł Janecki, Sales Team Leader SEMCORE oraz Damian Kaczmarek, SXO Consultant SEMCORE

Agenda:

  • Dlaczego klasycznie rozumiane SEO w przypadku biznesów e-commerce to obecnie niewystarczające działanie?
  • W jaki sposób badać ruch organiczny i wynikającą z niego konwersję oraz jego doprowadzić do jego wartościowania?
  • SXO – chwilowy trend czy konieczność w dobrym funkcjonowaniu biznesu e-commerce – dlaczego SEO połączone z UX może przynieść więcej niż zadowalający efekt?

Rejestracja: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/seo-is-dead-czyli-jak-wykorzystac-pelny-potencjal-ruchu-organicznego-metoda-sxo?type=detailed

 

ŚRODA 3.03 godz. 11:00

Temat: Jak wyprzedzić konkurencję, kiedy ta zabija Cię ceną?

Prelegentka: Ewelina Grzona, Team Leader Brand Active

Agenda:

  • Jak agencja może Ci pomóc w wygenerowaniu większych przychodów?
  • Jak samodzielnie możesz wzmocnić swoją pozycję w sieci?
  • Sprawdzone metody optymalizacji kampanii.
  • Jak dotrzeć do tych, którzy Cię szukają?
  • Metodyka przynosząca efekty – case study.

Rejestracja: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/jak-wyprzedzic-konkurencje-kiedy-ta-zabija-cie-cena?type=detailed

 

CZWARTEK 4.03 godz. 11:00

Temat: Łaska pańska na pstrym koniu jeździ – czyli o przychylności i nieprzychylności Google

Prelegent: Wojciech Szymański, Managing Director Ideo Force

Agenda:

  • Dywersyfikacja kanałów ruchu
  • Wpływ zmian algorytmu Google na widoczność w wynikach wyszukiwania
  • Przykłady przychylności oraz nieprzychylności Google
  • Jak unikać negatywnych skutków kolejnych update’ów

Rejestracja: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/laska-panska-na-pstrym-koniu-jezdzi-czyli-o-przychylnosci-i-nieprzychylnosci-google?type=detailed

 

Zwieńczeniem warsztatów będzie e-Izba Friday, w ramach którego została zaplanowana dyskusja panelowa “Performance Marketing: pandemia a efektywność”. 

 

Jednocześnie przypominamy, iż w 2021 roku zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej będą funkcjonować na pierwotnych zasadach – pozostaną bezpłatne jedynie dla firm członkowskich. Firmy spoza e-Izby będą mogły wziąć udział po uiszczeniu symbolicznej opłaty.
Wszelkie zapytania w tym temacie prosimy kierować pod adres: klaudia.kaminska@eizba.pl.

Zdjęcie Nadchodzące zajęcia SCG

Poradnik e-Izby: Performance Marketing 2018

Jest to Poradnik przygotowany przez członków Grupy Merytorycznej Performance Marketing. Zawarte są w nim tematy, takie jak optymalizacja konwersji, najlepsze praktyki przy realizowaniu programu afiliacyjnego,  promocja w mediach społecznościowych, content marketing oraz przykłady wykorzystywania Facebooka do większej konwersji.

Pobierz Poradnik
Zdjęcie Poradnik 2018

Nagrania ze Szkoły Gospodarki Cyfrowej poświęconej tematyce performance marketing

Go! e-Commerce - Performance content marketing

W webinarze znajdziesz:

  • jak budować media własne (blogi i portale firmowe) ukierunkowane na konwersję
  • jak przygotowywać treści do blogów i portali firmowych, by było one obliczone na efekt
  • jak ustrzec się klątwy eksperta, której widmo krąży nad firmami rozpoczynającymi działania content marketingowe
  • w jaki sposób analizować video, grafiki i teksty przy pomocy Google Analytics, ukierunkowane na konwersję
  • które interakcje użytkownika, które warto wykorzystać do segmentacji
  • jak analizować źródła ruchu
  • w jaki sposób drobne zmiany w ekspozycji treści wpływają na skuteczność działań,
  • w jaki sposób konstruować formularze pozyskujące leady w mediach własnych
  • gdzie ulokować chatbota na stronie internetowej

Prelegent: Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse oraz Michał Bednarczyk, Media Manager ContentHouse

Link do webinaru Pobierz prezentację
SEO i PPC - główne kanały promocji e-commerce

W webinarze znajdziesz:

  • SEO jako fundament sklepu internetowego 
  • Strategia pozycjonowania w e-commerce 
  • Wspomaganie sprzedaży dzięki Google Ads 
  • Typy kampanii w promocji sklepu internetowego
  • Dobre oraz złe praktyki reklamowe
  • Analizowanie wyników w e-commerce
  • Podstawowe raporty do mierzenia efektywności działań

Prelegent: Mateusz Sękara, SEO Team Leader oraz Aneta Niżnik, SEM Specialist w Semahead

Link do webinaru Pobierz prezentację
Skuteczna komunikacja i reklama na Facebooku

W webinarze znajdziesz:

  • Jak tworzyć angażujące treści na Facebooku?
  • Jak konfigurować skuteczne kampanie reklamowe?
  • Które formaty reklamowe są najbardziej angażujące?

Prelegent: Konrad Wiśniewski, Senior Social Ads Specialist oraz Klaudia Włodarczyk, Social Media Specialist w Bluerank

Link do webinaru Pobierz prezentację
Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy w modelu efektywnościowym?

W webinarze znajdziesz:

  • Czy można zbudować ruch i wizerunek w CPS?
  • Czy afiliacja może budować jakościowy ruch i wizerunek?
  • Lejki sprzedażowe w afiliacji
  • Jak budować ruch i sprzedaż nie ryzykując budżetu?
  • Różne etapy lejka sprzedażowego, a rozliczenie CPS.
  • Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy w modelu efektywnościowym?
  • Jak zbudować skuteczny lejek sprzedażowy rozliczając się za efekt?

Prelegent: Małgorzata Kamińska, Performance Marketing Expert oraz Aleksandra Wojciechowska, Publisher Specialist w Cube Group

Link do webinaru Pobierz prezentację
Program partnerski Twojego e-sklepu – co trzeba wiedzieć, żeby odniósł sukces

W webinarze znajdziesz:

  • Dekalog błędnego myślenia przy rozliczaniu się za sprzedaż
  • Prowadzenie programu partnerskiego to proces
  • Aspekty techniczne programu partnerskiego
  • Bądź otwarty na różne modele rozliczeń
  • Perspektywa wydawcy – jak skutecznie zachęcić wydawców do aktywnego działania w programie i wykorzystać ich potencjał?

Prelegent: Michał Mroczek, Client Development Director w Tradedoubler oraz Martyna Krzemińska, Relationship Manager w Payback

Link do webinaru Pobierz prezentację
Programmatic od podstaw - praktyczne podejście na podstawie platformy programmatic Google: Display & Video 360

W webinarze znajdziesz:

  • Ekosystem Google Marketing Platform- co daje w biznesie, na jakie potrzeby odpowiada?
  • Dostępne formaty reklamowe, modele zakupowe- co tu znajdziemy, czym się różni?
  • Sposoby  kierowania i nowe funkcje oferowane przez DV360,
  • Jak chronić swoją markę w digitalu: wszystko o rozwiązaniach z zakresu bezpieczeństwa marki,
  • Integracje platform i synergie między produktami Google i innymi narzędziami- jak mogą wzbogacić kampanie?
  • Automatyzacja: metody ustalania stawek i przydatne narzędzia, które pomogą Ci zwiększyć efektywność kampanii
  • Wskazówki, best practise, epic faile- co robić a czego nie robić w programmatic! 
  • Q & A – Zadaj dowolne pytanie 🙂

Prelegent: Jacek Józwiak, head of Marketing Platforms w SalesTube

Link do webinaru Pobierz prezentację

Katalog firm zrzeszonych w e-Izbie z branży performance marketing

Katalog prezentuje firmy zrzeszone w e-Izbie zajmujące się performance marketingiem. W katalogu wyszczególnione zostały informacje o firmie, strony internetowe oraz dane kontaktowe.

Pobierz Katalog firm e-Izby z branży performance marketingu
Zdjęcie katalog branży

Case studies kampanii performance marketing

Poniższe case studies są opracowaniem najlepszych kampanii z performance marketingu. Pokazują one, jak dzięki innowacyjnemu podejściu wprowadzić nowe rozwiązania oraz dlaczego tak istotne jest posiadanie zgranego zespołu.

Zdjęcie case studies