Dyrektywa Omnibus

Implementacja dyrektywy Omnibus do prawa polskiego stała się faktem. Celem zmian jest dostosowanie ochrony konsumenta do zmieniających się realiów związanych z rozwojem technologii.

Ustawa wprowadza szereg zmian bardzo istotnych z punktu widzenia branży e-commerce m.in.:

  • nowe zasady prezentowania promocji,
  • zmianę zasad prezentowania opinii,
  • regulację w zakresie indywidualnego dopasowywania cen,
  • zmiany w zakresie obowiązków informacyjnych.

Zachęcamy do zapoznania się z one pagerem dla e-przedsiębiorców, opisującym zmiany!

Dyrektywa Omnibus. Co zmienia się w ochronie konsumentów
Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus
Nowe zasady prezentowania cen promocyjnych w świetle Dyrektywy Omnibus
Nowe zasady rozpatrywania reklamacji konsumenckich – zmiany dotyczące gwarancji i rękojmi w świetle dyrektyw cyfrowej i towarowej

Dołącz do e-Izby!