Korzyści z członkostwa w e-Izbie

Stwórz z nami silną społeczność cyfrową!

  • Pozyskaj klienta korzystając ze współpracy z firmami członkowskimi e-Izby!
  • Znajdź najlepsze  innowacyjne rozwiązanie, które pomoże Ci rozwinąć biznes przy współpracy z firmami zrzeszonymi w e-Izbie!
  • Bierz udział w wydarzeniach networkingowych budujących relacje biznesowe!
  • Pokaż swoim klientom że należysz do prestiżowej i międzynarodowej organizacji!

Obszary w których działamy

  • Każda firma zrzeszona w e-Izbie otrzymuje stempel członkowski.
  • Znak ten, ze względu na swoją rozpoznawalność i efektywność marketingową, stanowi dla firm zrzeszonych w e-Izbie ogromną wartość promocyjną.
  • Stempel może zostać wykorzystany na stronach internetowych i stopkach e-mailowych przedsiębiorców, a także na banerach oraz folderach reklamowych. Każda firma, która jest przyjmowana w poczet członków e-Izby, jest weryfikowana.
  • Skorzystaj z możliwości kojarzenia biznesowego przez e-Izbę – pomagamy w bezpośrednim budowaniu relacji naszych firm zrzeszonych. Ważną częścią każdego eventu jest część networkingowa, która jest platformą do nawiązywania nowych i podtrzymywania istniejących już kontaktów. 
  • Pozyskaj klienta korzystając ze współpracy z firmami członkowskimi e-Izby.
  • Znajdź najlepsze innowacyjne rozwiązanie, które pomoże Ci rozwinąć biznes przy współpracy z firmami zrzeszonymi w e-Izbie.
  • Stwórz z nami silną społeczność cyfrową.
  • Silne wsparcie branżowe celem usunięcia barier prawnych utrudniających rozwój gospodarki cyfrowej.
  • Lobbing na poziomie krajowym.
  • Lobbing na poziomie Unii Europejskiej poprzez współpracę z Ecommerce Europe.
  • Udział w grupie opiniującej stanowiska dla instytucji państwowych. 
  • Bezpłatny dostęp do bazy ekspertów prawnych, specjalizujących się m.in w prawie gospodarczym, IT, e-commerce, ochronie danych osobowych.
  • Nasze sukcesy legislacyjne:
    • Dzięki ponad rocznym działaniom legislacyjnym e-Izby, zakaz handlu w niedzielę, który wszedł w życie 1 marca 2018 r. nie objął branży e-commerce.
    • Przygotowaliśmy kilkanaście stanowisk branżowych, m.in. ws. geoblokowania, podatku CIT oraz PIT, kwestii rządowego projektu ustawy o zmianie ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz niektórych innych ustaw z dnia 31 października 2017 r.
    • 28.01.2020 r. Prezes Zarządu, Patrycja Sass-Staniszewska, w imieniu Izby Gospodarki Elektronicznej, przekazała Księgę Niwelowania Barier Legislacyjnych 2020 ministrowi cyfryzacji, Markowi Zagórskiemu.
  • Szkoła Gospodarki Cyfrowej: firmy mogą uczestniczyć w bezpłatnych, całodniowych szkoleniach w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Łodzi czy Wrocławiu.
  • Możliwość edukacji na uczelniach wyższych, z którymi e-Izba współpracuje przy realizacji kierunków z zakresu handlu elektronicznego.
  • Przygotowywanie działań edukacyjnych e-Izby – każda firma zrzeszona ma możliwość wyjścia z propozycją inicjatywy edukacyjnej oraz współprowadzenia zajęć. 
  • Grupy merytoryczne odpowiadają w e-Izbie za wyznaczenie dobrych praktyk w e-commerce, publikacje materiałów merytorycznych w postaci poradników oraz ekspertyz i edukację branży w danym obszarze tematycznym.
  •  W tym roku
    • edukacja i promocja,
    • cross-border e-commerce,
    • e-commerce B2B,
    • e-legislacja,
    • e-płatności,
    • performance marketing.
  • Bezpłatny dostęp do raportów e-Izby:
    • E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska,
    • Omni-commerce. Kupuję wygodnie,
    • Płatności cyfrowe,
    • E-grocery.
  • Możliwość promocji firmy na łamach raportów
  • Komunikacja firm zrzeszonych i ich produktów poprzez mailing w newsletterze, publikację w mediach społecznościowych oraz publikację w corocznym Magazynie wydawanym  przez e-Izbę.
  • Komunikacja eksperckich materiałów firm zrzeszonych do mediów i biznesu oraz w kanałach własnych. 
  • Komunikacja ekspertów występujących w trakcie Szkoły Gospodarki Cyfrowej oraz innych wydarzeń e-Izby.
  • Promocja wydarzeń firm zrzeszonych.
  • Promocja sukcesów firm zrzeszonych.
  • Zaangażowanie w działania lokalne e-Izby w regionach:
    • Małopolski
    •  Śląska
    • Wielkopolski
    • Pomorza
  • Promocja lokalna firm zrzeszonych w e-Izbie.
  • Udział w lokalnej Szkole Gospodarki Cyfrowej – jako prelegent promujący swój produkt oraz jako uczestnik.
  Zapraszam do zrzeszenia, Patrycja Sass-Staniszewska Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej