Szkoła Gospodarki Cyfrowej Professional to projekt edukacyjny Izby Gospodarki Elektronicznej, który powstał w związku z zapotrzebowaniem branży e-commerce i rynku pracy na specjalistów w konkretnych obszarach. Dostarczamy rynkowi pracy branży e-commerce osoby posiadające kwalifikacje na konkretne stanowiska, na które jest aktualnie największe zapotrzebowanie.
Uczestnicy szkolenia otrzymują:
82 godziny profesjonalnego, weekendowego kursu odbywającego się w formule hybrydowej!
Zajęcia prowadzone przez znanych i cenionych w branży ekspertów – otrzymujesz możliwość uzyskania odpowiedzi na najbardziej nurtujące Cię pytania, a tym samym masz wpływ na zagadnienia poruszane w trakcie zajęć!
Zajęcia teoretyczne i możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce – Szkoła Gospodarki Cyfrowej Professional przygotuje Cię na wykorzystanie dostępnych na rynku narzędzi bez potrzeby dodatkowych kursów!
Szeroki zakres poruszanych zagadnień – w trakcie kursu poznasz sześć bloków tematycznych: podstawy e-commerce, strategia omnichannel, analityka internetowa, systemy pomiarowe User Experience, metodyki projektowe oraz Big Data.
Certyfikat ukończenia Szkoły Gospodarki Cyfrowej Professional – Twoje kompetencje potwierdza Izba Gospodarki Elektronicznej!
Niebawem startuje kolejna edycja – zgłoś się już teraz!
Cena regularna kursu to 4 999 zł netto (6 148,77 zł z VAT)
Cena dla przedstawiciela firmy członkowskiej e-Izby to 2 999 zł netto (3 688,77 zł z VAT)
Czas trwania kursu: 82 godziny
Forma: hybrydowa / weekendowa
wykładowca: Justyna Skorupska
wykładowca: Justyna Skorupska
wykładowca: Barbara Rogala
Podczas zajęć uczestnicy poznają najpopularniejsze podejścia do zarządzania projektami i produktami. W warsztatowy sposób dowiedzą się jakie są mocne i słabe strony metodyk zwinnych i kaskadowych, zapoznają się z najpopularniejszymi narzędziami i technikami wspierającymi Product Ownera w codziennej pracy i przećwiczą je w praktyce. Nie zabraknie także bloku tematycznego poświęconego samej roli właściciela produktu, podczas którego omówione zostaną kompetencje, odpowiedzialność, zadania i obszary działalności osoby na tym stanowisku. Całość zwieńczona zostanie blokiem tematycznym dotyczącym kierowania zespołem w organizacji.
wykładowca: Mateusz Dałek
wykładowca: Michał Sowizdrzał
User Experience dotyka każdego aspektu naszego życia, bo czym innym jest doświadczenie, które nabywamy i obcujemy w otaczającym nas świecie. W ramach Systemów pomiarowych User Experience zgłębimy temat samego doświadczenia użytkownika czekającego nas w e-commerce, dowiemy się, dlaczego warto to mierzyć, a także jak wyglądają ścieżki użytkownika oraz jak złożone mogą one być. Zagłębiając się w ścieżki zapoznamy się z narzędziem FIGMA, dzięki któremu będąc w roli projektanta zbudujemy procesy w formie wireframów i przygotujemy się do testów A/B. To wszystko podsumujemy poznając najnowsze trendy z branży UX.
wykładowca: Paweł Lach
Liderka, mentorka, Agile Coach z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu efektywnych zespołów i wartościowych produktów. Przez kilkanaście lat doświadczenia pełniła różne role w małych i dużych organizacjach, zawsze pozostając związana z zarządzaniem projektami, tworzeniem produktów czy budowaniem najlepszych zespołów. Współautorka „Biblii e-biznesu 3.0”, współwłaścicielka marki Agile Hunters, aplikacje tworzone pod jej skrzydłami były niejednokrotnie nominowane do nagród takich jak Mobile Trends Awards czy E-commerce Polska Awards. Współpracowała z firmami z całego świata, ale także z tymi na rodzimym rynku (np. GIPHY, CCC). Absolwentka Politechniki Wrocławskiej oraz Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunkach Elektronika i Telekomunikacja oraz Zarządzanie.
Ekspert od analityki internetowej, specjalizującym się w Google Analytics 3-4 i Google Tag Manager. Pracuję w analityce internetowej od 2011 roku, zrealizowałem 200+ projektów, o zróżnicowanym zakresie, w większości dla e-commerce, współpracował m. in. z Grupą CCC czy Decathlon Polska.
Jestem absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Posiadam certyfikaty umiejętności od Google i ConversionXL.
Ekspert rynku e-commerce. Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej, której była współzałożycielką. Członek Rady ds. Cyfryzacji w latach 2016-2018 . W 2016 nominowana przez branżę na „Osobowość polskiej gospodarki cyfrowej”. Autorka popularnej książki „E-commerce. Strategia-Zarządzanie-Finanse”.
Opis kompetencji i doświadczenia:
Project manager i projektant, specjalizujący się w zarządzaniu projektami UX/UI z 5-letnim doświadczeniem w e-commerce. Obecnie UX Team Lead w CCC, zarządzający zespołem projektantów UX, UI, Writerów oraz UX Researcherów rozwijających e-commerce na 7 rynkach. Doświadczenie zdobył w branży telco realizując projekty dotyczące usług skierowane do klientów indywidualnych (Abonament komórkowy, światłowód oraz TV, w tym konwergencja), a także rozwijając systemy wewnętrzne poprawiające doświadczenia pracowników. Realizując warsztaty strategiczne oraz budując UX Governance tworzył procesy do zarządzania procesem wytwórczym w organizacjach.
Od 8 lat jest związany z zagranicznym e-commercem. W Setup.pl zajmuje się procesem wdrażania nowych produktów na zagraniczne rynki. Analizuje rentowność produktu w oparciu o rynek docelowy, ale również wdraża go na określony marketpleace z odpowiednią optymalizacja dla danego kanału sprzedażowego.
„Bardzo się cieszę, że miałam możliwość uczestnictwa w szkoleniu. W trakcie kursu zdobyłam obszerną wiedzę, znalazłam wiele inspiracji oraz pozyskałam przydatne narzędzia umożliwiające skuteczne funkcjonowanie w roli Product Ownera. Dodatkową wartość dodali inni Uczestnicy, z którymi można było w wolnych chwilach budować relacje i dzielić się doświadczeniami. Na pewno będę szczerze polecać to szkolenie innym.”
– Paulina Stefankiewicz – Menedżerka ds. Sprzedaży i Rozwoju, Yes Biżuteria
“Uczestniczyłam w kursie „Zawodowy Product Owner” organizowanym przez e-Izbę i polecam go z czystym sumieniem. Wiedza jest przekazywana w bardzo praktycznej i warsztatowej formie z wykorzystaniem fajnych narzędzi do pracy zespołowej on-line. Dodatkowym atutem jest niewielka kameralna grupa uczestników, dzięki czemu praca jest efektywna, zostaje czas na zadawanie pytań i można bliżej poznać uczestników. Dużym atutem są trenerki i trenerzy kursu, którzy mają doświadczenie nie tylko w branży ale również w prowadzeniu zajęć. Zachęcam do zapisywania się na kurs w grupie, najlepiej z ludźmi, z którymi pracujecie w jednej firmie, dzięki temu wiedza szybciej przejdzie do praktyki.”
– Aleksandra Stańczuk – Product Manager, eBilet.pl
“Kilka weekendów poświęconych na kurs był zdecydowanie wartościową inwestycją czasu. Jest on odpowiedni zarówno dla PO rozpoczynających swoją drogę, jak i tych bardziej doświadczonych – systematyzuje wiedzę i 'otwiera głowę’ na poszczególne obszary Product Ownershipu. Wiedza przekazywana jest przez praktyków, a także – co istotne – wytwarzane jest kreatywne (warsztatowe) i inspirujące środowisko pracy, dające przestrzeń do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń między kursantami z różnych branż e-commerce.”
– Grzegorz Słowikowski – Product Owner, PKO Leasing
„Kurs Product Owner, w którym miałam przyjemność uczestniczyć okazał się sporą dawką
wiedzy, którą będę mogła teraz wykorzystać w praktyce. Kameralna grupa, zajęcia
dopasowane pod branże uczestników, większość zajęć w formie warsztatów, sprawiły,
że kurs uważam za dobrze zainwestowany czas. Co ważne, zarówno prowadzący jak
i organizatorzy na bieżąco reagowali na potrzeby kursantów. Biorąc pod uwagę
całokształt z czystym sumieniem mogę polecić kurs dla każdego początkującego
Product Ownera.”
– Marzena Salawa Junior Project Manager, Answear.com
„Cieszę się, że mogłam wziąć udział w kursie Product Owner organizowanym przez
e-Izbę. Pogłębiłam swoją wiedzę dotycząca e-commerce, metodyk potrzebnych
w pracy na stanowisku z pogranicza biznesu i technologii. Kurs Product Owner daje
świetne podstawy i wskazuje ścieżki do dalszego zgłębiania tematów, tak aby móc
sprawnie prowadzić projekty i zespoły w organizacjach, które mają na celu
usprawnić doświadczenie konsumenta w digitalowym świecie.”
– Izabella Żonkowska Digital Sales & e-Commerce Advisor, Ambasada Królestwa Danii
„Polecam kurs Product Owner w ramach Szkoły Gospodarki Cyfrowej Professional.
Zajęcia prowadzone są przez ekspertów, którzy dzielą się swoją fachową wiedzą
i tłumaczą, jak powinna wyglądać rola Product Ownera w organizacji. Kurs jest idealny
dla osób, które dopiero zaczynają pracę na tym stanowisku lub będą je dopiero
tworzyły. Praktyczne zajęcia z Panią Barbarą Rogala — mistrzostwo!”
– Dawid Niedziałek Product Owner, Decathlon
Link do rejestracji na kurs >>> Product Owner
Klaudia Bonder-Kamińska – Kierownik ds. Edukacji
Mail: klaudia.bonder@eizba.pl
Phone: +48 506 577 824