NOWE TECHNOLOGIE

ChatGPT – jak stać się widocznym i sprzedawać więcej w wyszukiwarce AI-first?

Zagadnienia: 

  • Zmiany w świecie wyszukiwarek – wzrost zainteresowania Gen AI.
  • Platformy AI jako źródło odkrywania marek i produktów dla Gen Z.
  • Przygotowanie marketerów do zmian – szanse i zagrożenia.
  • Customer journey AI – w praktyce na przykładzie ChatGPT search.
  • GEO dla ChatGPT – czyli badania i pozycjonowanie marki.
  • Co zyskasz dzięki GEO dla ChatGPT search?

Master:  Marcin Kubik – Head of Growth, Partner Agencja Whites

AI dla e-commerce. Które rozwiązania AI warto wdrożyć w swoim e-commerce?

Zagadnienia: 

  • Co to jest AI?
  • Jak wykorzystać AI w e-commerce?
  • Na czym polega automatyzacja obsługi klienta?
  • Co to jest dynamiczne ustalanie cen?
  • Czym są Anty Fraudy AI?

Master:  Jakub Papuga – CEO & Founder Happy Parrots

Nowe technologie w marketingu, czyli AI rok później

Zagadnienia: 

  • Co się zmieniło – AI w 2024 vs 2025
  • AI jako niewykorzystywana szansa
  • Wykrywanie powtarzalnych procesów w organizacji.
  • Praktyczne case study z wykorzystania AI w biznesie.
  • Nowe regulacje AI w UE: co trzeba wiedzieć?

Mastersi:  Wojciech Szymański – CEO Ideo Force; Paweł Szczyrek – Marketing Manager Ideo Force

Generatywne systemy AI – przegląd i omówienie wybranych narzędzi możliwych do zastosowania w branży e-commerce oraz status wytworów AI na gruncie prawa autorskiego

Zagadnienia: 

  • Sztuczna inteligencja (AI) czym jest?
    • problemy definicyjne AI,
    • techniki AI,
    • rodzaje AI,
    • możliwości AI – wybrane systemy generowania treści do zastosowania w branży e-commerce.

Master: Rafał Wieczerzak – Kancelaria Chabasiewicz Kowalska i Wspólnicy. Członek Śląskiego Centrum Inżynierii Prawa, Technologii i Kompetencji Cyfrowych CYBER SCIENCE

Technologia vs. m-commerce. Czy Agile jest lekiem na wszystko?

Zagadnienia: 

  • Krótkie omówienie technologii mobilnych,
  • Zalety i wady aplikacji natywnych oraz aplikacji cross-platform’owych,
  • Cykl życia oprogramowania oraz wprowadzenie do metodologii Agile (zwinne zarządzanie projektami),
  • Rozwiązania pudełkowe vs. no-code/low-code vs.custom software development.

Master:  Andrzej Tabara –  Członek Zarządu oraz Chief Operating Officer’a odpowiadający za rozwój Exaco Sp. z o.o.

pl