E-MARKETING

Niezgadzające się dane z systemów GA4 z CRM GA4 wpływ na interesariuszy w marketingu

Część I 

Dowiesz się w jaki sposób GA4 zbiera dane i dlaczego te dane nie będą się zgadzały z danymi Facebooka, Google Ads, czy tymi z firmowego CRMa.

Prowadzący: Tomasz Trzósło – dyrektor działu Marketing Analytics, Bluerank

Część II

Przedstawimy różnice w wynikach pomiędzy GA Universal a GA4. Poruszymy tematy wpływu różnic na zachowanie klienta w perspektywie krótko i długoterminowej oraz alternatywne sposoby pomiaru.

Prowadzący: Barbara Miłosz- Client Service Team Leader, WeDare

Odpowiedzialność wykonawcy usług IT za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie umowy o stworzenie sklepu internetowego nie działa.

Jak architektura composable commerce wspiera skalowanie kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych?

Zagadnienia:

  • Programy lojalnościowe i promocje – z jakimi wyzwaniami się wiążą?
  • Marketing promocyjny w skostniałej architekturze monolitycznej – dlaczego już nie wystarcza?
  • Composable commerce – z czym to się je?
  • Przykłady rezultatów i case studies marek, które odnoszą globalny sukces w budowaniu promocji w modelu composable.
  • Czy warto i jak zacząć – podsumowanie.

Prowadzący: Rafał Muller – Account Executive, Voucherify

pl