Zagadnienia:
Mastersi: Magdalena Rozmus – Content Business Owner, Whites & Angelika Nowak – Senior Performance Marketing Specialist, Whites
Zagadnienia:
Master: Daniel Kazanecki – Content&Creative Manager, Ideo Force
Zagadnienia:
Master: Jakub Papuga – CEO & Founder Happy Parrots.
Zagadnienia:
Master: Michał Burda, CEO estru, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego.
Zagadnienia:
Master: Paweł Cichocki, Head of Marketing Tpay.
Część I
Dowiesz się w jaki sposób GA4 zbiera dane i dlaczego te dane nie będą się zgadzały z danymi Facebooka, Google Ads, czy tymi z firmowego CRMa.
Master: Tomasz Trzósło – dyrektor działu Marketing Analytics, Bluerank
Część II
Przedstawimy różnice w wynikach pomiędzy GA Universal a GA4. Poruszymy tematy wpływu różnic na zachowanie klienta w perspektywie krótko i długoterminowej oraz alternatywne sposoby pomiaru.
Master: Barbara Miłosz- Client Service Team Leader, WeDare
Odpowiedzialność wykonawcy usług IT za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie umowy o stworzenie sklepu internetowego nie działa.
Zagadnienia:
Master: Rafał Muller – Account Executive, Voucherify