E-MARKETING

NOWOŚĆ | AI-first Content + Performance = eCommerce Growth w erze AI

Zagadnienia:

  • Jak AI Overviews zmieniają wyszukiwanie w Google i wpływają na widoczność marek.
  • Kluczowe zasady tworzenia AI-friendly contentu, który trafia do odpowiedzi generowanych przez AI.
  • Dlaczego synergia Content + SEO + Performance staje się fundamentem skutecznej strategii marketingowej.
  • Jak nowe podejście GEO (Growth Engine Optimization) integruje działania i wspiera wzrost w erze AI.

Mastersi: Magdalena Rozmus – Content Business Owner, Whites & Angelika Nowak – Senior Performance Marketing Specialist, Whites

Kiedy dobry produkt to za mało. Strategia marki.

Zagadnienia:

  • Różnica między strategią marki a strategią marketingową
  • Proces tworzenia strategii marki – krok po kroku
  • Znaczenie archetypów w budowaniu tożsamości marki
  • Najczęstsze błędy i mity dotyczące strategii

Master: Daniel Kazanecki – Content&Creative Manager, Ideo Force

Personalizacja marketingu w e-commerce. Jak wykorzystać Analizę RFM do kilkukrotnego zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym?

Zagadnienia:

  • Co to jest analiza RFM?
  • Jak zrealizować analizę RFM dla swojego e-commerce?
  • Korzyści z wykorzystania analizy RFM do personalizacji komunikatów marketingowych.
  • Analiza RFM w menadżerze reklam.

Master: Jakub Papuga – CEO & Founder Happy Parrots.

 

Czy ścieżka zakupowa kończy się na zakupie?

Zagadnienia:

  • Customer journey kiedyś i dziś
  • Jak dopasować ścieżkę klienta do swojego biznesu?
  • Nie tylko konwersja – siła NPS i LTV
  • Jak Gen Z wpłynęło na zmianę ukształtowania lejka sprzedażowego?

Master: Michał Burda, CEO estru, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego.

 

E-mail marketing jako narzędzie strategiczne

Zagadnienia:

  • Istotność e-mail marketingu.
  • E-mail marketing vs Social Media.
  • Dlaczego warto prowadzić e-mail marketing?
  • E-mail retargeting – dlaczego warto?
  • E-mail jako kluczowy element lejka.

Master: Paweł Cichocki, Head of Marketing Tpay.

 

Niezgadzające się dane z systemów GA4 z CRM GA4 wpływ na interesariuszy w marketingu

Część I 

Dowiesz się w jaki sposób GA4 zbiera dane i dlaczego te dane nie będą się zgadzały z danymi Facebooka, Google Ads, czy tymi z firmowego CRMa.

Master: Tomasz Trzósło – dyrektor działu Marketing Analytics, Bluerank

Część II

Przedstawimy różnice w wynikach pomiędzy GA Universal a GA4. Poruszymy tematy wpływu różnic na zachowanie klienta w perspektywie krótko i długoterminowej oraz alternatywne sposoby pomiaru.

Master: Barbara Miłosz- Client Service Team Leader, WeDare

Odpowiedzialność wykonawcy usług IT za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie umowy o stworzenie sklepu internetowego nie działa.

Jak architektura composable commerce wspiera skalowanie kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych?

Zagadnienia:

  • Programy lojalnościowe i promocje – z jakimi wyzwaniami się wiążą?
  • Marketing promocyjny w skostniałej architekturze monolitycznej – dlaczego już nie wystarcza?
  • Composable commerce – z czym to się je?
  • Przykłady rezultatów i case studies marek, które odnoszą globalny sukces w budowaniu promocji w modelu composable.
  • Czy warto i jak zacząć – podsumowanie.

Master: Rafał Muller – Account Executive, Voucherify

pl