e-Izba Cross-border Matchmaking Events

e-Izba Cross-border Matchmaking Events

Biznes zaczyna się od relacji i relacje są później jego podstawą. Oto wyjątkowa szansa nawiązania relacji biznesowych na rynkach zagranicznych.

e-Izba organizuje misje gospodarczą Cross-border Matchmaking Events w partnerstwie z PAIH oraz we współpracy z polskimi ambasadami i organizacjami zrzeszonymi w Ecommerce Europe.

Skala projektu odzwierciedla potencjał polskich firm e-commerce na zagranicznych rynkach. Odpowiednio ukierunkowany może przyspieszyć rozwój biznesu i rozpoznawalności polskich brandów zagranicą. Poza tym, lata doświadczeń w intensywnej działalności networkingowej – także zagranicą w ramach Ecommerce Europe – pozwalają nam sprawnie i efektywnie prowadzić rozmowy formalne i mniej formalne. Wierzymy też, że uruchomiona właśnie platforma biznesowego, międzynarodowego dialogu Polska – Europa startuje w najlepszym momencie dla e-commerce – nasz rynek jest dojrzały, konkurencyjny, z możliwością rozwoju zagranicą.  

E-Izba Cross-border Matchmaking Events to modelowy przykład tego, jak działa Izba Gospodarki Elektronicznej. Wspieramy praktycznie firmy na rynku cyfrowym na różne sposoby, w tym przez rozwój cross-border i efektywną reprezentację interesów e-commerce dialogu z instytucjami administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz na wspólnym, cyfrowym rynku.

W cross-border e-commerce nie ma wielkich i małych, są tylko przedsiębiorcy o odważnych ambicjach, którzy docierają coraz dalej. Wierzę, że Wasza firma ma taki potencjał i skorzysta z możliwości, jaką dajemy.  

Harmonogram wyjazdów:

  • 20 marca 2025 – Hiszpania, Madryt
  • 10 kwietnia 2025 – Rumunia, Bukareszt
  • 11 września 2025 – Włochy, Mediolan

20 marca 2025 – Hiszpania, Madryt

10 kwietnia 2025 – Rumunia, Bukareszt

11 września 2025 – Włochy, Mediolan

Misja gospodarcza e-Izby Cross-border Matchmaking Event w Pradze_21.03.2024

Za nami pierwsza z misji gospodarczych e-Izba Cross-border Matchmaking Events, która odbyła się 21 marca w Ambasadzie RP w Pradze.

Uroczystego otwarcia wydarzenia dokonał Ambasador RP Mateusz Gniazdowski.

Specjalne powitanie w języku czeskim przygotowała również Prezes e-Izby Patrycja Sass-Staniszewska, która opowiedziała o e-Izbie oraz o misjach gospodarczych organizacji, których celem jest promocja cross-border e-commerce. Projekt łączy merytoryczne wystąpienia z połączeniem biznesowym firm z obu krajów. Spotkania to ogromna szansa na zrobienie pierwszego kroku do skalowania transgranicznego biznesów.

Przybyłych gości powitał również Martin Svoboda z czeskiej organizacji e-commerce APEK.

Następnie odbyła się prezentacja obu rynków – realia polskiego zaprezentował Christian Frintrop, Group Merchant Management Director Allegro, czeskiego – Martin Svoboda z APEK.

Misja gospodarcza e-Izby w Pradze była również połączona z wartościowym networkingiem.

Dziękujemy z Państwa obecność!

Misja gospodarcza e-Izby Cross-border Matchmaking Event w Bratysławie_28.05.2024

Misja gospodarcza e-Izby Cross-border Matchmaking Event w Berlinie_20.06.2024

 

Raport e-Izby „Cross-border e-commerce. Marka bez granic”

Regulamin Cross-Border Matchmaking Events

§ 1

W niniejszym regulaminie Cross-Border Matchmaking Events, zwanym dalej „Regulaminem”, pod poniższymi pojęciami należy rozumieć:

  1. „Organizator” – Izba Gospodarki Elektronicznej z siedzibą w Warszawie (00-845), ul. Łucka 18 lok. 76, zarejestrowana w rejestrze stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, a także w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 474028, NIP 701-039-19-22,
  2. „Cross-Border Matchmaking Events” – organizowane przez Organizatora spotkania, które odbędą się w Pradze, Berlinie, Mediolanie i Madrycie w datach wskazanych w formularzu rejestracyjnym, pomiędzy Uczestnikami a podmiotami z odpowiednio Republiki Czeskiej, Niemiec, Włoch i Hiszpanii, które przyjmą zaproszenie lokalnych partnerów poszczególnych spotkań,
  3. „Uczestnik” – podmiot spełniający warunki określone w Regulaminie, który uzyskał od Organizatora potwierdzenie rejestracji na spotkanie lub spotkania Cross-Border Matchmaking Events.

§ 2

  1. Regulamin określa zasady udziału w spotkaniach Cross-border Matchmaking Events, w tym rejestracji na nie.
  2. Partnerem Cross-border Matchmaking Events jest Polska Agencja Inwestycji i Handlu.
  3. Partnerami poszczególnych spotkań w ramach Cross-border Matchmaking Events są odpowiednio: Consorzio Netcomm (spotkanie w Mediolanie), APEK (spotkanie w Pradze), Bundesverband E-Commerce und Versandhandel (spotkanie w Berlinie), Adigital (spotkanie w Hiszpanii).

§ 3

  1. Uczestnikiem może zostać jedynie podmiot będący członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej w rozumieniu jej Statutu. Podmioty niespełniające tego warunku nie mogą wziąć udziału w spotkaniach Cross-border Matchmaking Events.
  2. Udział w spotkaniach Cross-border Matchmaking Events jest bezpłatny, z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej. Przy czym, każdy Uczestnik samodzielnie ponosi koszty związane z udziałem w poszczególnych spotkaniach Cross-border Matchmaking Events, a zwłaszcza koszty: dojazdu, noclegu i wyżywienia.
  3. W razie rezygnacji przez Uczestnika z udziału w spotkaniu lub spotkaniach Cross-border Matchmaking Events w okresie krótszym niż na 10 dni przed datą, w której dane spotkanie ma się odbyć, wówczas Uczestnik zostanie obciążony opłatą za rezygnację w kwocie 1 500 złotych za każde spotkanie, z udziału w którym zrezygnuje. Opłata za rezygnację będzie płatna w terminie 14 dni od dnia rezygnacji. Przez rezygnację rozumie się także brak wzięcia udziału w spotkaniu lub spotkaniach Cross-border Matchmaking Events, na które Uczestnik był zarejestrowany.
  4. Liczba miejsc na poszczególnych spotkaniach Cross-border Matchmaking Events jest ograniczona. Liczba ta jest zależna od decyzji partnerów poszczególnych spotkań, a wpływ na nią ma m.in. liczba podmiotów zagranicznych, które przyjmą zaproszenie do udziału w spotkaniach. Dlatego liczba ta może być różna w zależności od danego spotkania, jak i ulegać zmianie.

§ 4

  1. W celu zgłoszenia swojego udziału w spotkaniu lub spotkaniach Cross-border Matchmaking Events konieczne jest zgłoszenie chęci udziału w danym spotkaniu lub spotkaniach poprzez formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdP-eB-hm7_OVPC00j6u4jxyYjCpXyyZ3kyYhvhFVphcDBTog/viewform.
  2. Organizator po otrzymaniu zgłoszenia weryfikuje spełnienie warunku, o którym mowa w postanowieniu § 3 ust. 1 Regulaminu oraz sprawdza dostępność miejsc na dane spotkanie, kierując się zasadą kolejności zgłoszeń. Po dokonaniu tej weryfikacji Organizator prześle informację w przedmiocie zgłoszenia przyjmując je albo odrzucając.
  3. Jeden Uczestnik może być reprezentowany na danym spotkaniu Cross-border Matchmaking Events przez jedną osobę, chyba że uzyska zgodę Organizatora na udział większej liczby osób.

§ 5

  1. Każde spotkanie Cross-border Matchmaking Events trwa około 4 godzin i ma następujący plan ramowy:
  2. 30 minut – prezentacja na temat rynku polskiego,
  3. 30 minut – prezentacja na temat rynku lokalnego,
  4. 3 godziny – networking biznesowy.
  5. Czas przewidziany na poszczególne punkty z powyższego planu ramowego może ulegać zmianom według uznania Organizatora, także w toku danego spotkania. Taka zmiana, nie wymaga zmiany Regulaminu.
  6. Spotkania Cross-border Matchmaking Events odbywają się w języku angielskim. Organizator nie zapewnia tłumacza.
  7. Najpóźniej na 30 dni przed danym spotkaniem Cross-border Matchmaking Events Organizator poinformuje Uczestników o dokładnym adresie spotkania i godzinie jego rozpoczęcia. W przypadku przekazania tych informacji wcześniej niż na 30 dni przed danym spotkaniem, Organizator ma prawo zmienić adres spotkania lub godzinę jego rozpoczęcia, ale najpóźniej na 30 dni przed danym spotkaniem. Postanowienie to nie uchybia § 6 Regulaminu.

§ 6

Organizator ma prawo z ważnych przyczyn odwołać dane spotkanie Cross-border Matchmaking Events lub zmienić jego datę. Decyzja ta może zapaść w szczególności z następujących powodów: wprowadzenia regulacji prawnych, które uniemożliwiają lub utrudniają przeprowadzenie danego spotkania (np. regulacji przeciwdziałających rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych), braku zebrania się odpowiedniej liczby Uczestników lub uczestników zagranicznych, utraty przez Organizatora możliwości organizacji spotkania Cross-border Matchmaking Events w zaplanowanym uprzednio miejscu w okresie na mniej niż 30 dni przed zaplanowanym dniem spotkania,  działania siły wyższej, która uniemożliwiałaby lub utrudniała organizację spotkania Cross-border Matchmaking Events w zaplanowanym czasie lub miejscu.

§ 7

Organizator nie gwarantuje określonej liczby podmiotów zagranicznych, które wezmą udział w danym spotkaniu Cross-border Matchmaking Events. Zaproszenia podmiotów zagranicznych realizowane są przez partnerów poszczególnych spotkań, jednak również nie gwarantują oni określonej liczby uczestników zagranicznych.

§ 8

  1. Wszelka odpowiedzialność Organizatora wobec Uczestników za niewykonanie lub nienależyte wykonanie jego obowiązków wynikających z Regulaminu, jak również z tytułu udziału Uczestników w spotkaniu lub spotkaniach Cross-border Matchmaking Events jest wyłączona, z zastrzeżeniem art. 473 § 2 Kodeksu cywilnego.
  2. Postanowienie to dotyczy zarówno odpowiedzialności kontraktowej, jak i deliktowej.

§ 9

Wszelkie spory powstałe na tle wykonywania Regulaminu podlegają jurysdykcji sądów polskich właściwych miejscowo dla siedziby Organizatora, a prawem właściwym jest prawo polskie.

§ 10

Z ważnych przyczyn Organizator może jednostronnie zmienić Regulamin. Organizator poinformuje Uczestników o zmianie Regulaminu e-mailem, dołączając do niego treść nowego Regulaminu. Informacja ta będzie przesłana najpóźniej na 3 dni przed dniem wejścia w życie zmienionej treści Regulaminu. Nowy Regulamin staje się wiążący dla Uczestnika, chyba że wypowie on umowę o swój udział w spotkaniu lub spotkaniach Cross-border Matchmaking Events przed dniem wejścia w życie nowej treści Regulaminu.

Klaudia Bonder-Kamińska – Kierownik ds. Edukacji

Mail: klaudia.bonder@eizba.pl

Phone: +48 506 577 824

pl