The School of Digital Economy for Business

Aiming to develop the professional competencies of professionals operating in the e-commerce industry, the School of Digital Economy is the e-Chamber’s key educational initiative.

We provide on-site training and webinars in areas including:

  • Performance Marketing
  • Marketing Automation
  • Google Tools
  • Social Media Ads
  • Social Media Selling
  • B2B e-commerce
  • M-commerce
  • Sales on marketplace platforms
  • Promotion on marketplace platforms
  • Cross-border e-commerce

Under its agreement with the Polish Investment and Trade Agency, the e-Chamber organises webinars as part of the School of Digital Economy catering to entrepreneurs and manufacturers operating in the SME sector, in which the e-Chamber experts share their knowledge and experience to support online export development.

The School of Digital Economy classes are free of charge for member companies only. Companies outside the e-Chamber can participate after paying a nominal fee.

For all enquiries related to this topic, please contact klaudia.bonder@eizba.pl.

Co musisz wiedzieć o podatkach sprzedając za granicę?

Podczas webinaru omówione zostaną między innymi następujące kwestie:

  • Ogólne zasady opodatkowania sprzedaży za granicę na gruncie podatku CIT/PIT i VAT – na co należy zwrócić uwagę
  • Prawo właściwe dla transgranicznej sprzedaży
  • Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania
  • Skutki podatkowe sprzedaży za granicę
  • Zakład/Stała placówka w innym kraju
  • Istotne elementy sprzedaży
  • Przedmiot sprzedaży- towary i usługi
  • Miejsce sprzedaży
  • Modele sprzedaży online:
    • sprzedaż bezpośrednia
    • platformy handlowe
    • dropshipping
  • Rodzaje transakcji transgranicznych – jak odnaleźć się w rozliczeniu VAT i prawidłowo wypełnić obowiązki podatkowe
  • Sprzedaż do innego kraju UE
  • WDT, WSTO
  • Export usług
  • Sprzedaż do kraju trzeciego – poza UE
    • Export towarów
    • Export usług
  • Miejsce dostawy
  • Transport towarów
  • Dokumentowanie exportu usług i wywozu towarów
  • Faktury sprzedażowe

Webinar poprowadzą:

Marta Kasztelan – Kancelaria Sowiński i Partnerzy
Magdalena Jaworska – Quidea

Jak prawidłowe utrzymanie infrastruktury przekłada się na zysk w sklepie internetowym?

Podczas webinaru omówione zostaną między innymi następujące kwestie:

  1. Jak bezpieczeństwo sklepów przekłada się na zyski?
  2.  Jak awarie sklepów przekładają się na renomę sklepu?
  3. Dlaczego warto zmigrować sklep do chmury?

Webinar poprowadzą:

Daniel Iwaniuk – Prezes Zarządu Hawatel
Przemysław Mantaj -Wiceprezes zarządu Hawatel

OMS jako narzędzie do zapewnienia jakości procesów logistycznych w magazynie

Podczas webinaru omówione zostaną między innymi następujące kwestie:

  1. Najczęstsze wyzwania logistyczne: potrzeba zmniejszenia pracy manualnej,
    oszczędność czasu, redukcja błędów w łańcuchu dostaw
  2. Jak działa system OMS? Od zamówienia online, przez integrację,
    po numery trackingowe
  3. Łatwiejsza obsługa roszczeń: nagrywanie procesu pakowania
  4. Paczki pod pełną kontrolą: podpowiadanie wielkości kartonu
    i funkcje dodatkowe

Webinar poprowadzi: Wojciech Ciołko – CTO i co-founder w firmie LINKER CLOUD

Praca zdalna, Work Life Balance, badanie trzeźwości pracowników, umowa na okres próbny – omówienie zmian w prawie pracy.

Podczas webinaru omówione zostaną między innymi następujące kwestie:

  1. Praca zdalna:
  2. czym jest praca zdalna – praca zdalna częściowa i całkowita,
  3. praca zdalna okazjonalna,
  4. zasady wprowadzania pracy zdalnej,
  5. regulamin pracy zdalnej, zmiany w umowach o pracę,
  6. zasady BHP i ochrony danych osobowych przy pracy zdanej,
  7. zwrot kosztów przy pracy zdalnej,
  8. kontrola pracownika wykonującego pracę zdalnie,.
  9. Procedura kontroli trzeźwości.
  10. Zmiany w zawieraniu umów na okres próbny i nowy obowiązek uzasadnienia wypowiedzenia umowy o pracę na czas określony.
  11. Zakaz zabraniania pracownikom dodatkowego zatrudnienia, umowa o zakazie konkurencji.
  12. Dodatkowy urlop opiekuńczy.
  13. Dodatkowe zwolnienie od pracy z powodu działania siły wyższej w pilnych sprawach rodzinnych spowodowanych chorobą lub wypadkiem.

Webinar poprowadzi: Agnieszka Witońska-Pakulska, Kancelaria Pakulski, Kilarski i Wspólnicy

Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation

W webinarze znajdziesz:

1) Doświadczenie punktów kontaktu z klientem w 2022 r.
2) Jak punkty kontaktu z klientem wpływają na ROI?
3) Trendy w punktach kontaktu z klientem
4) Punkty kontaktu z klientem i automatyzacja: narzędzia i przykłady
5) Konwersacyjna sztuczna inteligencja do automatyzacji punktów kontaktu z klientem
6) Wniosek
7) Q&A

Prelegent: Bartosz Malinowski – Head of Voicebot Department Apifonica

Jak zgodność z RODO pozwala zyskać przewagę konkurencyjną?

W webinarze znajdziesz:

RODO kojarzymy z prawnikami, procedurami i karami. Jednak z perspektywy analizy makrootoczenia, to właśnie dzięki zgodności z RODO możemy zyskać przewagę konkurencyjną. Pokażemy, jak z wykorzystaniem aplikacji GDPR Risk Tracker wdrożyć RODO i skrócić ścieżkę pozyskania klienta.

Prelegent: dr Dominik Lubasz – Radca prawny, Wspólnik w Kancelarii Lubasz i Wspólnicy oraz mec. Witold Chomiczewski – Radca prawny, Wspólnik w Kancelarii Lubasz i Wspólnicy

SEO wąska specjalizacja czy szansa komunikacji Omnichannel?

W webinarze znajdziesz:

1. Zewnętrzne dane wspierające SEO vs SEO wspierające danymi biznes.
2. SEO i rozwiązania technologiczne zwiększające ruch organiczny.
3. Efektywność SEO po wdrożeniu integracja z innymi kanałami komunikacji marketingowej.

Prelegent: Dariusz Piekarski, Strategic Manager w Semcore

Webinar Dyrektywa Omnibus. Co zmienia się w ochronie konsumentów?

W webinarze znajdziesz:

  • Wprowadzenie, czyli ogólne informacje o dyrektywie Omnibus i zakresie przewidzianych w niej zmian.  
  • Nowe zasady prezentowania promocji:

                              i.     jak określić wysokość ceny wyjściowej,

                              ii.     kiedy trzeba ją prezentować,

                               iii.     konsekwencje zastosowania etykiet, jak przykładowo „Super okazja”, „Dobra cena”.

  • Zmiana zasad prezentowania opinii:

                           i.     jakie informacje i kiedy trzeba będzie przedstawić konsumentowi przy posługiwaniu się opiniami innych konsumentów,

                          ii.     kiedy będzie można zapewnić, że opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go nabyli,

                          iii.     problem „kupowania opinii”,

  • Pozostałe zmiany przewidziane nowymi przepisami:

                             i.     Indywidualne dopasowywanie cen,

                            ii.     zmiany w zakresie obowiązków informacyjnych.

Prelegent: Witold Chomiczewski, Radca prawny, wspólnik w Kancelarii Lubasz i Wspólnicy, Pełnomocnik ds. legislacji w e-Izbie

mSzafir – mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny. Prowadź swoje sprawy biznesowe, urzędowe i prywatne całkowicie online

W webinarze znajdziesz:

1. Digitalizacja procesów – kompleksowa oferta KIR.
2. Od papieru do e-dokumentu.
3. Skróć drogę do e-podpisu.
4. Warianty usługi mSzafir.
5. Kompleksowe rozwiązania – integracja funkcjonalności mSzafir z systemami klienta.
6. Pieczęć elektroniczna – dlaczego warto?

Prelegent: Jolanta Mańkowska, Ekspert ds. Współpracy Strategicznej KIR

Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus

W webinarze znajdziesz:

  • Jak prawidłowo pozyskiwać, weryfikować, moderować i prezentować opinie konsumentów?

  • Jak przedstawić informacje o plasowaniu ofert?

Prelegent: Aleksandra Mariak oraz Anna Grzybowska z kancelarii WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr

Nowe zasady rozpatrywania reklamacji konsumenckich – zmiany dotyczące gwarancji i rękojmi w świetle dyrektyw cyfrowej i towarowej

W webinarze znajdziesz:

· modyfikacji zasad korzystania z rękojmi lub gwarancji,

· nowej definicji pojęcia „zgodności z umową” w relacjach B2C,

· sekwencyjności środków ochrony w przypadku braku zgodności z umową – mechanizmie korzystniejszym z punktu widzenia sprzedawcy!

Prelegent: Jowita Prokop (Adwokat, Associate) i Iwona Kacprzak (Radca prawny, Associate) – Eversheds Sutherland Poland

Nowe zasady prezentowania cen promocyjnych w świetle Dyrektywy Omnibus

W webinarze znajdziesz:

– Podstawa prawna zmian
– Dotychczasowa praktyka
– Nowe obowiązki w zakresie prezentowania cen promocyjnych
– Zakres zmian
– Konsekwencje naruszenia nowych obowiązków przedsiębiorców
– Implementacja przepisów w prawie polskim

Prelegent: mec. Magdalena Golonka – Kancelaria CK Legal

Współczesny krajobraz zagrożeń w branży e-commerce i skuteczne metody ich eliminacji

W webinarze znajdziesz:

Zapewnienie ochrony przed cyberzagrożeniami stało się niesłychanie istotne dla prowadzenia biznesu online. Zwłaszcza branża e-commerce stanęła przed ogromnymi wyzwaniami w obszarze cyberbezpieczeństwa. Zwiększona aktywność konsumentów w sieci podczas pandemii przełożyła się na spektakularny wzrost przychodów, co niestety determinuje większą ilość ataków hackerskich. Jakie zagrożenia nasilają się w branży e-commerce obecnie?

Prelegent: Piotr Kluczwajd, Prezes Zarządu TRUSTSCORE

Wprowadzenie do realizacji usług last mile w CEE

W webinarze znajdziesz:

  1. Jak dobry partner logistyczny może ułatwić wyjście na zagraniczne rynki?
  2. Logistyka i wysyłka towarów za granicę – jakie są największe wyzwania i o czym warto pamiętać?
  3. Co powinien dostarczać partner logistyczny?

Prelegent: Adam Zając, Country Sales Manager w Packeta Poland

Metaverse – czy powstaje na naszych oczach wirtualna rzeczywistość?

W webinarze znajdziesz:

a) idea Metaverse, co kryje się za tym pojęciem?

b) jak Metaverse zrewolucjonizuje świat?

c) możliwości Metaverse dla reklamodawców

Prelegent: David Dobrowolski, One Social Lead w SalesTube

Rynek e-commerce w krajach Bałtyckich, czyli to o czym należy pamiętać podczas ekspansji w tym kierunku

W webinarze znajdziesz:

  • Charakterystyka Rynków Bałtyckich oraz najważniejsze różnice między nimi.
  • Dlaczego jest to dobry kierunek ekspansji?
  • Krok po kroku- czyli jaki jest proces lokalizacji sklepu na Litwie, Łotwie i w Estonii
  • Obsługa klienta i jej znaczenie w biznesie e-commerce w krajach bałtyckich

Prelegent: Olga Pijanowska, Cross-Border E-Commerce & Sales Manager w MakesYouLocal

Polski ład i zmiany podatkowe 2022 r. – rewolucyjne zmiany, które dotkną również e-commerce

W webinarze znajdziesz:

  1. Ulgi na gruncie podatków dochodowych (ulga na ekspansję, ulga na prototyp, równoczesne korzystanie z reżimu IP BOX oraz ulgi B+R)
  2. Estoński CIT
  3. Minimalny podatek CIT
  4. Zmiany dotyczące rozliczeń podatku u źródła od 2022
  5. Wyłączenia z kosztów uzyskania przychodów pomiędzy podmiotami powiązanymi – wpływ przepisów o ukrytej dywidendzie na dokonywane korekty cen transferowych
  6. Zmiany w odliczeniu składki zdrowotnej, w tym omówienie wpływu zmian na pracowników oraz przedsiębiorców w zależności od formy zatrudnienia
  7. Ryczałt na gruncie „Polskiego Ładu” – czy rozliczenia za pomocą ryczałtu zyskają na atrakcyjności?
  8. Opodatkowanie użytkowania samochodu służbowego – wykupy aut po leasingu, nowe niekorzystne zasady oraz omówienie rozwiązań alternatywnych
  9. Opcja opodatkowania usług finansowych VAT – czy to się opłaca?
  10. Grupy VAT – dla kogo jest to rozwiązanie atrakcyjne ?
  11. Pozostałe wybrane kwestie (nowe limity płatności gotówkowych, czynny żal przy plikach JPK)

Prelegent: Magdalena Jaworska – Starszy menedżer, Doradca podatkowy, Radca prawny; Agnieszka Wnuk – Partner, Doradca podatkowy; Rafał Sidorowicz – Starszy Menedżer, Doradca podatkowy

Jak zacząć sprzedawać w ramach Programu Partnerskiego na Zalando?

W webinarze znajdziesz:

1.Czym jest Program Partnerski Zalando?

2.Jakie narzędzia wspierające rozwój sprzedaży Zalando oferuje swoim Partnerom?

3.Jak zacząć sprzedawać na Zalando?

Po zakończeniu prezentacji eksperci Zalando odpowiedzą również na Państwa pytania.

Prelegent: Karol Tak, Regional Head of Sales na Europę Wschodnią w Zalando

GOING GLOBAL – Jak rozwinąć biznes za granicą krok po kroku

W webinarze znajdziesz:

1. Jak obecnie wygląda proces zdobywania rynków zagranicznych przez polskie firmy?

2. Jakie rynki najczęściej wybierają Polacy do ekspansji?

3. Na co zwrócić uwagę wychodząc poza Polskę i jak zaplanować ten proces?

4. Największe błędy przedsiębiorców – jak ich uniknąć?

5. Jakie pytania powinien zadać sobie przedsiębiorca, zanim zacznie myśleć i przygotowywać się do ekspansji na rynki zagraniczne?

6. Prowadzenie biznesu międzynarodowego ma swoje skutki i obowiązki podatkowe? Jakie?

Prelegent: DR ANNA MARIA PANASIUK – WEALTH ADVISOR, Partner Zarządzająca kancelarią Panasiuk & Partners, Założycielka YOURS Family Office oraz CENTRE oraz DOROTA SAJEWICZ – DORADCA STRATEGICZNY, EKSPERT ZARZĄDZANIA MARKĄ, CEO, Założycielka CENTRE, Partner ds. inwestycji w kancelarii Panasiuk & Partners

Polski Ład – Praktyczne aspekty podatkowe i prawa pracy

W webinarze znajdziesz:

1. Polski Ład – główne założenia, aktualny stan prac nad projektem, czego możemy się spodziewać

2. Polski Ład – co zmieni w zatrudnieniu?

  • Nowy próg podatkowy, nowa kwota wolna, ulga dla klasy średniej
  • Zniesienie możliwości odliczenia składki zdrowotnej od podatku
  • Case study

3. Polski Ład a samozatrudnienie – jakie zmiany czekają na osoby prowadzące działalność gospodarczą?

  • Zmiany dla osób rozliczających się na zasadach ogólnych (17/32%)
  • Zmiany dla osób rozliczających się podatkiem liniowym (19%)
  • Zmiany dla osób rozliczających się ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych
  • Case study

4. Zmiany w oskładkowaniu członków zarządu wynagradzanych uchwałą (objęcie składką zdrowotną)

5. Jak przygotować się na Polski Ład? Jakie zmiany warto rozważyć?

  • Nowy sposób obliczania zaliczek na podatek oraz rozliczania składek zdrowotnych: dostosowanie systemów, przeszkolenie działów HR/payroll
  • Oszacowanie potencjalnych kosztów zmian, dostosowanie budżetów wynagrodzeń
  • Analiza alternatywnych sposobów wynagradzania (B2B, uchwała, programy motywacyjne etc.)

Prelegent: Dr Agata Miętek – adwokat, of-counsel; Rafał Mierkiewicz – adwokat, doradca podatkowy, zespół prawa podatkowego WKB

Podatki a Polski Ład

W webinarze znajdziesz:

  • Zmiany w zakresie wymiaru i opłacania składki zdrowotnej,
  • Ulga dla klasy średniej,
  • Oraz o inne zmiany, w tym w zakresie kwoty wolnej od podatku, ulg podatkowych, czy podatku od towarów i usług.

Prelegent: Michał Przybysz – Radca prawny, Kancelaria Lubasz i Wspólnicy

EFEKTYWNY ROZWÓJ Z ULGAMI NA INNOWACJE. Czyli jak pozyskać z dostępnych ulg kapitał na szybszy wzrost?

W webinarze znajdziesz:

  • Dostępne ulgi na rynku polskim, w tym:
    • B+R
    • IP Box
    • Ulga dla innowacyjnych pracowników
    • Ulga na robotyzację
    • Ulga na prototyp
  • Zmiany planowane w ramach Polskiego Ładu
  • Realne zastosowanie ulg w spółkach na konkretnych przykładach

Prelegent: Dorota Sajewicz i dr Adam Barcikowski, Kancelaria Panasiuk & Partners

PIM w praktyce – jak powstaje baza danych sklepu internetowego?

W webinarze znajdziesz:

  • Jak wygląda edycja danych w sklepie internetowym
  • Co jest potrzebne do zbudowania dobrych i wartościowych Rich Card
  • Jak zarządzać informacjami w wielu sklepach, wielu wersjach językowych
  • Czym zatem jest PIM? Czym jest PIM AKENEO?
  • Jakie dane gromadzimy w PIM?
  • Jak zacząć budowę bazy danych sklepu internetowego w PIM AKENEO?
  • Uzdatnianie informacji produktowych w systemie PIM
  • Tłumaczenia w systemie PIM
  • Integracja systemu PIM z silnikiem sklepu internetowego i innymi kanałami dystrybucji
  • Zatem dlaczego używamy system PIM?
  • Kto zatem potrzebuje system PIM?

Prelegent: Piotr Znamirowski, e-Commerce Manager w Brand Active

Minimalizacja treści a maksymalizacja konwersji. Dane osobowe i prywatność w e-commerce

W webinarze znajdziesz:

  • Jak pozyskiwać i informować o “ciasteczkach”
  • Stanowiska i decyzje organów nadzoru oraz praktyki rynkowe dotyczące stosowania tzw. cookie walls
  • Obowiązki platform internetowych dotyczące stosowania check-boxów
  • Praktyczne rozwiązania upraszczania komunikacji z klientami
  • Zjawisko “porzuconego koszyka”

Prelegent: adw. Karolina Miksa oraz r.pr. Paulina Maślak-Stępnikowska, ekspertki z kancelarii WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr

CRISIS THINKING: Audyt i budowa strategii online po kryzysie

W webinarze znajdziesz:

  • Żyjemy w świecie VUCA. Jak dobrze w nim funkcjonować? Jak zmienność i nieprzewidywalność wpływa na biznes i sytuację menadżerów?
  • Myśl strategicznie w czasach koronowirusa – planowanie scenariuszowe i dopasowanie języka komunikacji.
  • Audyt strategiczny marki pod kątem zmieniających się potrzeb i oczekiwań konsumentów.
  • Design Thinking – elastyczne i empatyczne podejście do klienta i jego potrzeb. Budowanie strategii w oparciu o zrozumienie potrzeb.

Prelegent: Magdalena Euejda, Digital Strategy Manager, Bluerank oraz Joanna Blewąska, PR Specialist, Bluerank

Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze kroki w biznesie online

W webinarze znajdziesz:

  1. Insight klienta: „Prowadzę sklep stacjonarny. Od czego zacząć, aby wejść w świat internetu?”

a) Zmienić PKD
b) Miejsce w którym będziesz sprzedawał w internecie
c) Bramka płatnicza

  • Dlaczego tak ważne, aby była niezawodna
  • Koszt bramki
  • Działanie na mobile
  1. Narzędzia pomagające prowadzić firmę w internecie

a) Insight klienta: „W internecie trzeba najpierw zainwestować, aby sprzedać. Skąd wziąć pieniądze?

  • Możliwości finansowania (na zakup towaru czy na reklamy w internecie)
  • Faktoring
  • Leasing

b) „Mam znacząco więcej dokumentów księgowych i trudno mi się w tym wszystkich połapać”

  •  Jak bankowość może pomóc w ocenie cashflow?
  • Rozwiązania do archiwizacji dokumentów księgowych i przesyłanie ich księgowej
  • Księgowa jako najlepszy przyjaciel, który podpowie ciekawe rozwiązania
  1. „Chcę wiedzieć, jak to zrobić dobrze. Nauczyć się”

a) Historie innych podobnych firm – mogą pomóc i podpowiedzieć kilka fajnych rozwiązań  (przykłady)

b) Spotkania z ekspertami z danej dziedziny

c)  Próbowanie i testowanie najważniejsze w sprzedaży przez internet

Prelegent: Piotr Teodorczyk, dyrektor departamentu klienta firmowego w mBanku

CommerceNow Advance – e-Commerce dla Zaawansowanych z Microsoft

W webinarze znajdziesz:

Zaawansowane funkcje w procesie obsługi klienta i logistyki:

  • Prognozowanie na potrzeby łańcucha logistycznego
  • Komunikacja z klientem
  • Hiperpersonalizacja i automatyzacja
  • Adresowanie ostatniej mili

 

Prelegent: Jarosław Sokolnicki – Microsoft, Igor Sawczuk – Wandlee, Adrian Kaczkowski – Synerise, Marcin Waszczuk – Microsoft, Michał Koziara – 3soft

Jak faktoring pomoże Twojemu biznesowi przetrwać najtrudniejszy okres?

W webinarze znajdziesz:

  • Wpływ COVID-19 na zdrowie finansów Twojej Firmy.
  • Co z tymi kontrahentami? Jak chronić się przed niewypłacalnością płatnika w rozliczeniach handlowych B2B.
  • Czy my potrzebujemy faktoringu sprzedażowego? Cykl rotacji należności w firmie.
  • Wydatki firmowe, a płynność finansowa. Zalety faktoringu zakupowego.
  • Cel: przetrwać na rynku, czyli survival biznesowy, a partnerstwo z faktorem.

Prelegent: Jarosław Grygiel – dyrektor krajowy Credstep Poland, Radosław Broniarek – radca prawny Credstep Poland

To B2B or not to B2B, czyli o czym trzeba wiedzieć przed wejściem w e-commerce B2B

W webinarze znajdziesz:

  • Ilu klientów, tyle cen, czyli indywidualne warunki handlowe
  • Zaopiekowany klient to lojalny klient (i jak to robić w czasach COVID19?)
  • Funkcjonalności proklienckie
  • Obsługa posprzedażowa
  • Logistyka to klucz
  • Jak przekonać pracowników do e-commerce B2B
  • Technologia na usługach biznesu
  • Dziel się wiedzą – zyskasz klientów
  • Platforma otwarta na biznes

Prelegent: Łukasz Napiórkowski – z-ca dyrektora sprzedaży w TIM S.A.

Jak skutecznie wdrażać innowacje… i nie stracić dobrego humoru?

W webinarze znajdziesz:

  • Dlaczego innowacje zawodzą? Przykład nieudanego wdrożenia
  • Potrzeby klienta w metodzie Design Thinking i tworzenie prototypów
  • Czym jest zwinne podejście i dlaczego jest tak skuteczne?
  • Innowacje w praktyce: omówienie ciekawych projektów
  • Jak robić innowacje w czasach pandemii?

Prelegent: Adam Kwaśniewski – Senior Partner STARTUP DEVELOPMENT HOUSE Cezary Zbierzchowski – Innovation Manager STARTUP DEVELOPMENT HOUSE Marek Pałys – Head of Product Strategy / Founding Father STARTUP DEVELOPMENT HOUSE

5 sposobów na zbudowanie pozytywnych relacji z klientem

W webinarze znajdziesz:

  • Co mówią o twojej firmie? Niezwykła moc opinii
  • Szybciej, taniej, jeszcze taniej – jak sprostać rosnącym wymaganiom klientów?
  • Z wyrazami szacunku, czyli kilka słów o komunikacji
  • Przyjaciół trzymaj blisko, a rywali jeszcze bliżej – co wiesz o swojej konkurencji?

Prelegent: Kamila Grotowska, Education and Merchant Development Owner Allegro

Wręczenie Dyplomu Szkoły Gospodarki Cyfrowej

Uczestnicy szkoleń mają możliwość ubiegania się o dyplom Szkoły Gospodarki Cyfrowej.
Warunkiem jego zdobycia jest uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminu.
Dyplom będzie mógł posłużyć jako wpis w CV i na profilu LinkedIn oraz element komunikacji biznesowej.


Dlaczego to ważne? Szkoła Gospodarki Cyfrowej to filar misji edukacyjnej e-Izby. To podczas jej warsztatów kształcą się kolejne pokolenia managerów e-commerce. Poziom zajęć oraz egzaminów jest bardzo wysoki.


Ciekawostka – Pan Arkadiusz zajmuje się prawem. Ze sceny argumentował swój udział w Szkole jako chęć dobrego poznania branży, w obszarze której doradza każdego dnia jako prawnik.

Performance Marketing Day 2023
Premiera raportu e-Izby: Dekada polskiego e-commerce 2023
Odpowiedzialny e-commerce a kryzys gospodarczy. Premiera raportu “Odpowiedzialny e-commerce” 2022
Raportowanie ESG – czy można raport potraktować jako ważny element komunikacji e-firmy?
Premiera poradnika “Zrównoważony e-commerce”

Klaudia Bonder-Kamińska – Kierownik ds. Edukacji

Mail: klaudia.bonder@eizba.pl

Phone: +48 506 577 824

en