Znamy laureatów w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2020!

...

Po raz pierwszy w Polsce zostały przyznane nagrody w konkursie wyróżniającym dyrektorów i zespoły e-commerce – Dyrektor e-Commerce Roku 2020, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Wyniki głosowania przeszły audyt kancelarii Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy.  Laureaci zostali uhonorowani w 5 indywidualnych oraz 2 zespołowych kategoriach. Zwycięzcą nagrody głównej –  Grand Prix –  został Jakub Gierszyński, Dyrektor e-Commerce i Marketingu InterCars. Jury zadecydowało również o przyznaniu wyróżnień za szczególne osiągnięcia. Partnerami Głównymi konkursu i gali Dyrektor e-Commerce Roku 2020 są Allegro, Apifonica oraz Przelewy24. 

Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku powstał z myślą o ludziach stojących za sukcesem innowacyjnych projektów, działań i wdrożeń w biznesach e-commerce. To jedna z najszybciej rozwijających się branż, a w ostatnich miesiącach siła napędowa i często jedyna opcja działania wielu biznesów.

,,Sukces firmy to właściwi ludzie na odpowiednich stanowiskach. Zasada ta nie omija także branży e-commerce, która w ostatnich miesiącach stała się kluczowym elementem funkcjonowania wielu biznesów. Znamienny jest fakt, że właśnie w 2020 roku – w nowej, cyfrowej rzeczywistości – po raz pierwszy przyznane zostały nagrody dla najlepszych Dyrektorów e-Commerce oraz ich zespołów”  – Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby.

E-commerce wymaga interdyscyplinarnej wiedzy z wielu dziedzin, zdolności myślenia zarówno strategicznego, jak i projektowego, umiejętności i zaangażowania liderów, z których wizją utożsami się zespół, a finalnie tysiące i miliony e-konsumentów. To styl myślenia, otwartość i działania dyrektorów e-commerce oraz ich zespołów pomagają we wdrażaniu innowacji i w efekcie sukcesie marki.

,,Pandemia zakłóciła trendy zakupowe i sprawiła, że w ciągu kilku tygodni online stał się najbardziej bezpieczną formą zakupów. Dla całej branży e-commerce był to spory test. W Allegro skupiliśmy się na podążaniu  za potrzebami klientów, wspieraniu sprzedawców, wprowadzaniu innowacji, przy jednoczesnym dbaniu o bezpieczeństwo pracowników i partnerów. Podobnie postąpiło wielu graczy z branży. To słuszna strategia działania. Dlatego tym bardziej to wyjątkowy rok na nagrodę Dyrektor e-Commerce roku, gdy zakupy online stały się tak ważne dla Polaków”. – mówi Damian Zapłata, członek zarządu i CCO Allegro. 

,,Chciałbym pogratulować wszystkim laureatom i nominowanym konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2020. Jest nam niezmiernie miło móc wesprzeć jako Partner organizację konkursu. Istotą jest dla nas nagrodzenie liderów za ich rzetelną, pomysłową oraz efektywną pracę. Ludzi, którzy odpowiadają na potrzeby swoich klientów, kreują nowe rozwiązania i warunki rynkowe w których uczestniczymy oraz wspieramy je wspólnie z nimi. Z pewnością następne edycje będą ciekawym podsumowaniem każdego roku w branży ecommerce”.- Łukasz Woźnica, Business Development Manager.

,,E-commerce jest  branżą, w której konieczna jest szybka adaptacja do zmian, nieszablonowe myślenie i ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań. Te cechy oraz umiejętność kierowania zespołem i inspirowania innych do realizacji konkretnej wizji, powinny wyróżniać najlepszych Dyrektorów e-Commerce. Mamy nadzieję, że takie inicjatywy, jak konkurs zorganizowany przez e-Izbę, wyróżnią managerów stojących za sukcesami najbardziej znanych marek w Polsce i staną się motywacją dla innych do stawiania sobie coraz bardziej ambitnych celów.” – Jacek Kinecki, CCO Przelewy24.

Uczestników konkursu oceniła Kapituła złożona ze znanych i cenionych ekspertów branży, piastujących stanowiska prezesów czy członków zarządu dużych organizacji: 

  • Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
  • Katarzyna Czuchaj-Łagód, Dyrektor Zarządzająca Mobile Institute
  • Krzysztof Folta, Prezes TIM S.A.
  • Jacek Kinecki, CCO Przelewy24
  • Marcin Łachajczyk, General Manager Ceneo
  • Robert Olędzki, Digital Business Director PAYBACK
  • Joanna Pieńkowska-Olczak, CEO PayU
  • Iwona Ryniewicz, Communication & Marketing Strategy Director mBank
  • Dionizy Smoleń, Dyrektor, Sektor Publiczny, PwC
  • Jarosław Sokolnicki, Retail & Consumer Goods Industries Country Lead Microsoft
  • Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland Tradedoubler
  • Łukasz Woźnica, Business Development Director Apifonica
  • Damian Zapłata, Członek Zarządu Allegro.pl 

 

Laureaci w pierwszej edycji konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2020

 

KATEGORIE INDYWIDUALNE:

 

Sport/hobby/turystyka

 

  • Jakub Gierszyński, Dyrektor e-Commerce i Marketingu InterCars

 

e-Commerce B2B

 

  • Dagmara Brzezińska-Marcu, Commercial Category Management Director Allegro

 

Fashion

 

  • Mikołaj Wezdecki, Dyrektor e-Commerce eobuwie.pl

 

Omnichannel

 

  • Wojciech Zięba, Dyrektor e-Commerce & Omnichannel Decathlon

 

Cross-border e-commerce

 

  • Wojciech Tomaszewski, Dyrektor e-Commerce i Marketingu Answear.com

 

KATEGORIE ZESPOŁOWE:

 

Najlepszy zespół e-commerce B2C (podmioty duże):

 

  • CCC.eu

 

Najlepszy zespół e-commerce B2B:

 

  • TIM.pl

 

GRAND PRIX:

 

  • Jakub Gierszyński, Dyrektor e-Commerce i Marketingu InterCars

 

WYRÓŻNIENIA: 

 

Najbardziej innowacyjny Dyrektor e-Commerce

 

  • Jakub Jasiński, Dyrektor e-Commerce & Omnichannel CCC.eu

 

Debiut Roku 2020

 

  • Jakub Roskosz, Dyrektor Zarządzający Mosquito

 

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie: https://dyrektorecommerceroku.pl/
Audyt nad przebiegiem konkursu sprawowała Chabasiewicz, Kowalska i Partnerzy. 

 

Dziękujemy partnerom głównym tegorocznej edycji – Allegro, Apifonica oraz Przelewy24 – za współpracę. 

Partnerzy medialni:

 

Osoba do kontaktu:

Aleksandra Bocian
PR Specialist
e-mail: pr@eizba.pl
tel. +48 662 108 088

Zobacz także:

Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel
Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel

Już w piątek 23.10 o godz. 11:00 odbędą się kolejne zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, poświęcone tematyce komunikacji […]

Czytaj więcej
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!

QuarticOn to firma technologiczna, której misją jest usprawnienie funkcjonowania sklepów internetowych poprzez automatyzację działań marketingowych i personalizację […]

Czytaj więcej
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?

Zadaniem sprzedawcy jest pozyskiwanie nowych klientów, którzy będą korzystali z usług firmy cyklicznie. Dzięki temu możliwy jest […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?