Znamy laureatów konkursu e-Commerce Polska awards 2020!

...

Już po raz ósmy poznaliśmy laureatów prestiżowego konkursu e-Commerce Polska awards. Jego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej, a zgłoszone firmy oceniało Jury złożone z ekspertów branży e-commerce. Statuetki trafiły do podmiotów wyróżniających się wizją, innowacyjnym myśleniem i przede wszystkim sukcesami e-biznesowymi.
Tegoroczna edycja została poszerzona o nowe kategorie:
e-commerce: Best e-commerce B2B, Best e-commerce retailer oraz Best in CSR,
e-usługi: Best technology for e-commerce,
e-finanse: Best banking implementation.
Główną nagrodę Best In otrzymało InPost. Laureatami tegorocznej edycji są m.in.: eobuwie.pl, Decathlon, CCC, Answear.com,
Partnerami konkursu oraz gali e-Commerce Polska awards 2020 są Allegro oraz Przelewy24. 

Laureaci zostali ogłoszeni podczas uroczystej Gali, która odbyła się 24 września br. na Mysiej 3 w Warszawie. Na rozdaniu nagród spotkali się przedstawiciele największych i najważniejszych podmiotów działających w obszarze e-commerce w Polsce.

,,Konkurs od lat kierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów, platform e-commerce oraz e-usług i e-finansów. Honorowane są w nich firmy z jasną strategią, ciekawą wizją i innowacyjnym podejściem do e-commerce. Tytuł laureata e-Commerce Polska awards jest potwierdzeniem jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci. Cieszymy się, iż mimo trudnej sytuacji spowodowanej pandemią zebraliśmy tyle zgłoszeń” – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, prezes e-Izby.

,,Pandemia zakłóciła trendy zakupowe i sprawiła, że w ciągu kilku tygodni online stał się najbardziej bezpieczną formą zakupów. Dla całej branży e-commerce był to spory test. W Allegro skupiliśmy się na podążaniu  za potrzebami klientów, wspieraniu sprzedawców, wprowadzaniu innowacji, przy jednoczesnym dbaniu o bezpieczeństwo pracowników i partnerów. Podobnie postąpiło wielu graczy z branży. To słuszna strategia działania.  Dlatego tym bardziej to wyjątkowy rok na nagrodę e-Commerce Polska awards 2020, gdy zakupy online stały się tak ważne dla Polaków’’. – mówi Damian Zapłata, członek zarządu i CCO Allegro. 

„e-Commerce Polska awards to nie tylko konkurs, ale także swego rodzaju podsumowanie najciekawszych projektów, które zostały zrealizowane w ciągu ostatniego roku. Oceniane są nie tylko firmy, ale także konkretne rozwiązania, które przekładają się na wymierne korzyści dla segmentu b2c. Szeroki zakres kategorii opisuje aktualne trendy rynkowe, które stają się must-have dla innowacyjnych biznesów online. Prezentowane w ramach konkursu projekty mogą być inspiracją dla innych oraz punktem wyjścia do podejmowania własnych inicjatyw przyczyniających się do rozwoju branży e-commerce.” – Jacek Kinecki, CCO Przelewy24.

 

 

ZWYCIĘZCY KONKURSU e-Commerce Polska awards 2020

KATEGORIE DLA PODMIOTÓW E-COMMERCE

Best on mobile – podmioty średnie i duże:

  • Sephora.pl 

Design & Usability – podmioty małe:

  • Pentel.pl

Design & Usability – podmioty średnie i duże:

  • Fly.pl 

Best e-Commerce Retailer – podmioty średnie i duże:

  • CCC

Best in CSR – podmioty średnie i duże:

  • Answear.com 

Best e-Commerce B2B – podmioty średnie i duże:

  • TIM S.A. 

Best in Omnichannel – podmioty średnie i duże:

  • Decathlon.pl

Best in cross-border – podmioty średnie i duże:

  • eobuwie.pl 

Breaking the doubts – podmioty małe:

  • IcenRoll.pl 

Breaking the doubts – podmioty średnie i duże:

  • SAVICKI.pl 

Think out of the box – podmioty średnie i duże:

  • Empik.com 

 

KATEGORIE DLA E-USŁUG

 

Best logistic tool:

  • InPost 

Best marketing tool:

  • Semahead

Best tool for e-commerce:

  • VUEL  

Best technology for e-commerce:

  • Wearfits

 

KATEGORIE E-FINANSE

 

Best e-payment solution:

  • Currency One 

Best e-banking implementation:

  • BNP Paribas 

Best online insurer:

  • Vienna Life 

 

BEST IN:

InPost 

 

Więcej informacji o konkursie znajduje się również na stronie: https://ecpawards.pl/
Audyt nad przebiegiem konkursu sprawowała Kancelaria Lubasz i wspólnicy.

 

Dziękujemy Partnerom Głównym tegorocznej edycji – Allegro oraz Przelewy24 – za współpracę. 

Partnerzy medialni:

 

Osoba do kontaktu:

Aleksandra Bocian
PR Specialist
e-mail: pr@eizba.pl
tel. +48 662 108 088

Zobacz także:

Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel
Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel

Już w piątek 23.10 o godz. 11:00 odbędą się kolejne zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, poświęcone tematyce komunikacji […]

Czytaj więcej
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!

QuarticOn to firma technologiczna, której misją jest usprawnienie funkcjonowania sklepów internetowych poprzez automatyzację działań marketingowych i personalizację […]

Czytaj więcej
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?

Zadaniem sprzedawcy jest pozyskiwanie nowych klientów, którzy będą korzystali z usług firmy cyklicznie. Dzięki temu możliwy jest […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?